Hier gaat het goed Zometeen weer lekker DHW kijken, hihi R. die is fietsen, dus denk dat ik slaap als hij thuis komt. Heb je lekker bij mams gegeten?? xx
Nee ben vanuit het werk naar mn schoonouders geweest en daarna ben ik lekker in de tuin gaan zitten . We gaan morgenavond bij mn ouders eten en daarna klussen bij een vriendin van me. Geniet van je DHW!! Had je nog antwoord gehad op je mail? xxx
Nee helaas nog geen antwoord gehad, hoop dat ik morgen wat hoor. Dit zijn trouwens echt GE-WEL-DIGE geboortekaartjes!!! Jipperdepip bijzondere geboortekaartjes
Lt ik ga de beaba bib expresso bestellen want dan komt er binnen 30 sec. Precies warm genoeg water uit, reinigt zichzelf enzo moet je maar een googlen! Perry idd wel raar van dat bloedonderzoek enzo maar nu die tests ondergaan en ze gaan er nou iets aan doen! Zijn jij en nik misschien wel tegelijk zwanger als je op schiet want nik is al bijna aan de beurs voor iui en dan is ze gauw zwanger, weet 'tzeker! Xxx
Won haha je bent echt geweldig positief !! Dat helpt echt... Zelf denk ik dat de 2e of 3e IUI raak gaat zijn... Ofja misschien hoop ik dat meer dan dat ik het echt denk.
Ja aan die had ik ook gedacht! Daar heb je geen last van de vorm van het flesje toch? Nik; we moeten ook positief zijn!! Wij willen die bolle buiken van jou en Perry nu wel eens zien..
hee meiden... pfff wat ben ik druk geweest, alles gestoft gezogen en schoongemaakt in huis en nu moet ik de plee's nog doen en de ramen! wel lekker als het zo schoon is hihih en vanmiddag dan lekker buiten zitten! heerlijk weertje he? @ nik: ben je al zenuwachtig voor de iui? ben heel erg benieuwd of deze ronde misschien wel geluk brengt.. dat zou wat wezen he! @ lt; en won; dag zwangere dames voelen jullie je nog een beetje goed? het word al spannend he? gaat lekker opschieten nu! @ perry; wat een onzin he kon je dus een paar keer heen en weer!! tsss nou inderdaad arjan kon ook gewoon thuis 'z'n werk' doen en daarna naar het ziekenhuis rijden, (ik reed mee met het potje tussen mijn boobs hihihi dikke trui erover, en een sjaal om want het was koud haha als je daar aan trug denkt...) nou hopen dat jullie in ieder geval duidelijkheid krijgen! je zal ook nog wel een echo krijgen zker? hier gaat het lekker de kleine meid ligt op bed, ze rolt nu echt continue de hele kamer door zo lief! en ze zegt dadadada heel hard en dan weer fluisterend hihi schattig ze heeft echt door dat ze verschillende dingetjes kan doen met haar stem! dadada dus alleen nog geen mama alleen als ze uit bed wil dan hoor je mamamamama maar of het bewust is? nou fijne dag allemaal kom strax weer ff spieken!
Hey gien,, Als je huisje weer schoon is heb je wel een voldaan gevoel altijd vind ik. Alleen jammer dat ook met dit weer vanalles binnenshuis moet gebeuren he Hier nog niet echt zenuwachtig voor de IUI. Ik kijk het meest op tegen de spuit die ik mezelf moet zetten, maar denk dat dat een eenmalige drempel is. Verder laat ik het op me af komen. Maar het zou inderdaad wat zijn als het deze ronde dan toch nog spontaan is gelukt Haha, ga er niet vanuit maar je weet het nooit. Wat heerlijk dat je meisje al zoveel kan zeg!! Het gaat wel erg snel allemaal he?! Voor je het weet staat ze en loopt ze... Nou geniet vandaag nog lekker van het weer, ik hoop dat het vanavond ook nog lekker is als ik klaar ben met werken. Liefs xx Nikske
Nik die bolle buik staat je prachtig! En denk eraan jij krijgt nog een dikkere hè met een tweeling Ja we moeten idd positief blijven maar heb daar gewoon goed gevoel bij. Je ei is altijd op tijd alleen je baarmoederhalsslijmvlies (wat een woord zeg) is niet zo geweldig dus dan moet dat met beetje hulp wel goed gaan! Lt nee klopt, werkt meer als een 'senseo'.. Ga die denk ik morgen even bestellen! Nik idd die kun je gerust zelf maken, tijd zat voor schrok wel van die prijzen! Gien idd lekker als het huis lekker schoon is! Ik denk dat dat toch al redelijk bewust is! Dat mamamama.. Als ze normaal dadada zegt! Spam nog eens een foto van haar! Xxx
Opzich denk ik ook wel dat de IUI moet lukken. Hoop alleen wel dat hij binnen 3x lukt, want ik heb niet zo'n zin in de kijkoperatie. Alhoewel ik dat ook zou doen natuurlijk!!! Die Bib espresso (of hoe schrijf ik dat ),, lijkt me opzich ook wel handig maar wij hebben een magnetron en bij flesvoeding is het geen probleem om de magnetron te gebruiken. Zolang je maar de nieuwe flessen gebruikt! Oude flesjes kunnen een stof afgeven die niet goed is voor de baby, maar de nieuwe flessen bevatten deze stof niet. Daarbij maken heel veel kraamverzorgsters de fles gewoon klaar met warm kraanwater! Hier gaan we dus geen fleswarmer aanschaffen denk ik. Wat betreft die geboortekaartjes, ik vind ze inderdaad ook erg leuk en houd ze in gedachten. Wie weet ga ik ze zelf maken, maar misschien heb ik daar tegen die tijd helemaal geen zin in & wil ik alleen maar shoppen haha Nog leuke plannen voor vandaag?? Hier werken tot 5 uur, daarna bij schoonouders eten & dan met vriendlief een stukje gaan fietsen en ergens op een terras een ijsje eten... Morgen lekker een dagje shoppen met een vriendinnetje van me xxx
nik moet je na 3x iui al een kijkoperatie? dat zou ik idd ook neit zo fijn vinden maarja natuurlijk doe je dat als het moet! leuk morgen winkelen! tis goed weer trouwens voor terras en ijs!! ik wil ook! haha xxx ff eten koken!
Ja na 3x IUI krijg ik een kijkoperatie, en daarna nog 3x IUI. Als je binnen 6x niet zwanger bent dan word je doorverwezen naar het ziekenhuis in Maastricht voor IVF. Wat koken jullie vandaag?? Wij gaan bij onze schoonouders eten,, maar ik heb vanmiddag nieuw servies gekocht dus het liefst had ik daarvan gegeten hahaha. Ik ben echt zo iemand dat als ik iets nieuws heb wil ik het ook meteen aan, of meteen gebruiken Won had je de bedankjes al op de foto gezet?? Zijn jullie verhuisdozen al ingepakt?? Gien wat een schatje is ze toch he LIEF! xxx
Thanx meiden! Het is egt een lkkr boefje hihi @ nik ik ben ook zo haha als ik wat nieuws voor die kleine koop zou ik ook het liefst gelijk aantrekken fijne avond allemaal!