Ik ga rustig afsluiten,, ventje komt zo thuis. De kasthanger zal morgen af zijn en dan show ik een foto sweet dreams, xxx
Hey lieverds Nou wat een mooi weekend was het he!! Hier niet heel veel speciaals gedaan (manlief had 2x nachtdienst). We hebben gister geBBQed met vrienden & vandaag lekker ergens een ijsje gegeten, we zijn naar een verjaardag geweest. Ik moet nog zo'n 8 dagen wachten met testen & ookal weet ik dat de kans heeeeel klein is dat het gelukt is, ik stomerik heb net toch weer online zwangerschapstesten besteld. Perry bedankt trouwens voor het compliment Nou ik ga eens richting bed, morgen weer om 8uur beginnen met werken... xxx
Nik de kasthanger is super leuk! Zal miniLT heel erg blij mee zijn, en haar mama ook! Hier ook niet veel gedaan. Lekker gezwommen ter afkoeling en verder lekker genieten! Gister was me neefje jarig, hij werd alweer 4! Vandaag misschien zo'n buitenkeuken bbq kopen. Kan vriendlief kopen bij een winkel waar de winkel waar die werkt zaken mee doet. Zo'n roestvrijstalen ding met een extra pitje voor de satesaus enzo. Kost normaal in de winkel 800 maar hij mag 'm voor inkoopsprijs 230 dus zei al dat moet je doen! We gaan zo even kijken! Xxx
Ik heb hier een vreemd gevoel deze maand, mijn borsten doen ontzettend pijn & ik heb nu al ongi krampen. En dat terwijl ik nog ruim voor mijn NOD zit. Ik wil mezelf geen hoop inpraten, maar het zou wel echt geweldig zijn als ik nog net voor de IUI zwanger raak. __________________
Nik wat vervelend zeg! Ik heb samen met jou ongipijn Wanneer is eigelijk je nod? Als het nu niet raak is dan kunnen jullie eerder beginnen met iui ofniet? Xxx
Als ik van 30 dagen uitga dan zou aankomende dinsdag mijn NOD zijn. En dan zouden we de week daarna de eerste echo krijgen en dan een dag of 4 na de echo de eerste IUI. Dus dan zitten we ergens midden juli... Pfff ik begin er wel echt tegenop te zien hoor!!!
Oké dus het zou toch wel wat eerder zijn dan.. Ja ik 'snap' dat je er tegenop ziet!! Die hele rompslomp erbij en zoveel moeten... Maar van de andere kant heb je nu misschien wel meer kans. We hopen gewoon dat het bij 1 x blijft en dan lekker gelijk zwanger!! Moet je werken? Xxx
Ja zit op mijn werk tot half 6! Echt balen met dit weer,, wil lekker buiten een mooi kleurtje opdoen Hihi Jij leukere plannen?? En inderdaad met IUI hebben we meer kans, dus we gaan er gewoon voor xxx
T. is vrij vanmiddag dus wie weet doen we iets.. wat dat weet ik nog niet is wel shit ja met dit weer werken, je moet lekker zwemmen! Ik moet uit de zon blijven maar die paar keer dat ik in de zon kom ben ik wel wat verkleurd. Zorg ervoor dat ik me goed insmeer want ik heb geen zin in een zwangerschapsmasker Ik heb trouwens steeds last van maagzuur, me drankje (antagel) helpt niet meer dus best klote moet ik zeggen..
Een zwangerschapsmasker zou inderdaad jammer zijn, dat blijft namelijk vaak ook terug komen NA je zwangerschap! Hier net echt rotnieuws gehad, wij zouden rond 21 juli onze eerste IUI kunnen krijgen. Maar nou heeft mijn collega dan vakantie!!!! Moeten we het dus misschien weer een maand opschuiven Hopenlijk kan ze dan die week 1 ochtend werken.... DUIM DUIM DUIM
nik: heb je altijd zo vroeg van te voren ongi buikpijn? mijn duimpjes draaien over uren voor je! Aah dat ga je niet menen, hopen dat je collega dan wel even voor je kan werken (als je nu niet zwanger zou zijn natuurlijk ) Ik hoop met je mee! Won: morgen alweer 34 weekjes, de tijd vliegt. Hoe gaat het met je? buikje nog steeds flink in de groei? Lt: How'r you? lekker aan het genieten van je verlof? Ik heb vanmiddag gebeld voor de bloeduitslag, en die was prima Nu 7 juli afwachten voor het zaadonderzoek. dat is nog een weekje gelukkig. De vk kan ons sneller doorsturen naar de gynaecoloog. ook erg fijn. X