Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Dat is even een tijdje geleden. Heb me laptop afgelopen dagen niet open gehad en alleen maar genoten van het heerlijke weer. (sorry voor de werkende onder ons)

Nik; laten we hopen dat het deze ronde raak is! Jouw collega is die verder op de hoogte van jullie onderzoeken enzo? Hopelijk wil ze een beetje meewerken.

Wonder; gefeliciteerd met je 34 weekjes! Leuk zo'n buitenkeuken! Hebben jullie hem gekocht? Maar jullie hebben een bovenwoning toch, is dat met een groot balkon dan? Wat klote van je maagzuur, hoop dat je er snel vanaf bent. Hoe gaat ie verder met jou en de kleine man?

Hier gaat alles goed, heb me nog nooit zo goed gevoeld :). Hebben een heerlijk zwembad gekocht dus ik vermaak me wel. Nog eventjes en dan kunnen we eindelijk ons meisje zien :D. Schoonzus is nu trouwens 40 weekjes zwanger, maar die is er helemaal klaar mee, ik hoop voor haar dat die kleine zich dus is gaat melden.

Hoe staat het verder met de nieuwtjes dames?

Kom snel blieken hoor!

Kus

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh oh oh Perry sla ik jou helemaal over!!!! Wat fijn dat de bloeduitslag goed is. Nu hopen dat het snel 7 juli is. Hoe gaat het met de kittens?

xx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt ja klopt we hebben een bovenwoning maar een heel groot balkon erbij met afdak waar loungeset onder kan en dan nog 3 x zoveel 'buiten' (zonder afdak) waar meneer straks uitgebreid kan spelen. Kan er ook gewoon een zwembad op kwijt :p anders was ik daar ook niet gaan wonen, wil echt een tuin hebben!

Ben benieuwd wanneer je schoonzus bevalt! Ennn de naam aangezien deze ook jullie keus was :p

Perry wat fijn dat de bloeduitslagen goed waren! Nou die zwemmers nog! Wat zal J. er tegenop zien!

Nik oh ik hoop zo dat die collega voor je wil werken! Is ze op de hoogte?

Xxx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls

Mijn collega is op de hoogte van alles, maar aangezien ze het er niet zo mee eens is kan het wel eens zijn dat ze niet meewerkt. Maargoed we zullen moeten afwachten...

LT heerlijk zo'n zwembad zeg, ik zou dat ook wel willen. Maar Roel ziet dat niet zo zitten omdat wij toch bijna elke dag werken zijn.

Won wat heerlijk dat jullie ook fijn buiten hebben. Wanneer verhuizen jullie?

Per, nog eventjes en dan is het 7 juli !!!

Kennen jullie de winkel Primark?? Die ligt in Rotterdam en hier bij ons ligt hij net over de belgische grens in Luik.
    Wij hebben hetvolgende allemaal gekocht:
    1 rokje,
    1 blouse,
    2 paar slippers,
    3 paar schoenen,
    3 t-shirts,
    1 longsleeve,
    2 topjes,
    1 broek,
    2 tassen,
    1 riem,
    1 armband,
    ondergoed & sokjes
    -----------------------------------+
    € 85,-

Is toch niet normaal he, dat alles voor €85 !!!!
    Hihi ben helemaal blij :p

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow en wat ze daar ook hebben, een apparte kassa voor zwangeren vrouwen, zodat ze niet zo lang hoeven staan!!

Er zij namelijk 20 kassa's en we hebben nog bijna 1 uur in de rij gestaan!!!!!!!! Zo groot en druk is het daar :p

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sooowww nik naar die winkel wil ik ook!! :0
    das helemaal handig voor zwangere vrouwen! Haha
    nog ff en jij mag in die rij ;)

nou dan heb je geen leuke collega zeg! Is dat ook de enige die hetzelfde doet als jou? Hoop dat ze je wil helpen, anders is 't wel echt een stom w*f sorry..

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh trouwens ik denk dat we volgende week de sleutel krijgen. Ben het helemaal zat.. Wil alles gewoon klaar hebben!
    :(

8. Perry

Perry Niet meer actief

hi meiden,

lt: ohh heerlijk zeg met dit weer.. lekker in het zwembadje dobberen! :D kun je het nog een beetje volhouden?
    nog eventjes meid! spannnnnend hoor!
    Met de kittens gaat het goed, we houden er zelf ook 1tje, een kereltje! ben helemaal verliefd geworden haha!

Wonder: ben heel erg benieuwd naar jullie paleisje! laat je foto's zien als jullie erin kunnen? ik hoop dat jullie snel de sleutel krijgen! trek jij het ook nog een beetje meis?
    jeen ziet er inderdaad erg tegenop. Hij wil niet dat ik met hem mee ga, hij is onwijs zenuwachtig en dat wordt alleen maar erger als ik met hem mee ga zegt ie.. daar leg ik me dan ook bij neer. ik ben al blij genoeg dat ie het uberhaupt wil doen.. terwijl hij voet bij stuk hield het niet te doen in het ziekenhuis! *trot* :)

Nik: Zo jij hebt even heerlijk geshopt zie ik! :D geweldige winkel is dat he! Je hebt veel gekocht voor zo weinig :D leuk leuk!
    Hoe gaat het verder met jou meid?

Gaan jullie vandaag ook van het zonnetje genieten? wordt onwijs warm hoor ik net op de radio. en voetbal kijken of niet? :)

fijne dag meiden x

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier toenstraks bij mijn collega weer eens voorzichtig over IUI begonnen, en zij vond het allemaal onzin op mijn leeftijd enz enz. Dus ben bang dat ze niet wil vervangen in haar vakantie. Dan moeten wij het dus ook uitstellen :( Maar ik ga het haar pas vragen als ik de daadwerkelijk IUI dag weet...

Liefs
    xxx

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou net ongi geworden, 4 dagen te vroeg. Ik baal wel, maar het voordeel is dat de IUI nu buiten de vakantie van mijn collega valt. Dus voor 90% zeker hebben wij deze maand onze eerste IUI!!

SPANNEND !!!!!

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou nik dan toch een beetje geluk bij een ongeluk! Kei fijn zeg!! Ben zo benieuwd of het nu al meteen raak ik!!
    Je collega is echt niet leuk zeg..

Perry ik snap da wel dat hij jou niet mee wil.. Hij schaamt zich toch denk ik, zou ik denk ik wel doen..
    Ik zet wel paar foto's op Hyves van ons huis ;)
    ben gister bij me broer geweest en was eigelijk de planning dat ze volgende week in hun huis gingen maar nou komt in week 28 pas gas water licht.. Trek 't dalijk echt nie meer hoor! Ze moeten maar opschieten!

Lt hoe gaat ie meis? Trek je 't een beetje met dit weer? Vandaag is 't echt warm hè!

Ben lekker wezen zwemmen, onder een boom in de schaduw gelegen en dan af en toe zwemmen is wel
    echt fijn!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    En nu ben ik zenuwachtig want Nederland staat met 0-1 achter haha kan daar echt nie tegen hè!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    JOEHOEEEEE NEDERLAND IS DOOR!!!!!! spannend zeg!!!

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He mupkes,

Iedereen de warme dag overleefd?

Vandaag lekker de hele dag in het zwembad gelegen. Heb voetbal bij mn ouders gekeken vanuit het zwembad en dat was echt heerlijk! Heb gelukkig weinig last van het weer.

Nik; toen ik jouw smsje las met je aankopen toen dacht ik al dat het Primark was. Vriendin van mij gaat er regelmatig heen en komt echt met zoveel leuks voor zo weinig thuis. Maar hoor van haar dat het daar altijd giga druk is (Rotterdam). Misschien dat ik er naar de zwangerschap is een kijkje ga nemen.

Wonder; jullie huisje is dan echt lang uitgesteld of niet? Hoop dat je snel de sleutel krijgt want nu de laatste weekjes en dan nog verhuizen zal wel zwaar worden :(, laat maar veel hulp komen!

Perry; ik zou er ook eentje houden hoor! Kan J. op zich wel begrijpen hoor, hij wilde echt niet naar het ziekenhuis dus vindt al fijn voor jou dat hij toch die stap wil nemen. Jij ondertussen trouwens al een leuke job gevonden?

Ik ga nu eerst is ff een douche nemen. Spreek jullie snel!

Kusjeeee

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Er komen gelukkig heel veel mensen helpen en het raam aan de voorkant gaat eruit zodat we meteen met een liftje alles erin kunnen zetten dus das wel heel handig.. Maar ik wil 't gewoon klaar hebben. Ze hebben door de vorst veel vertraging opgelopen maar nu moeten ze maar dd opschieten :(

lekker hè met dit weer zwemmen!

Xxx

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

rustig hier ;) iedereen geniet natuurlijk van het weer enzo, maar ik ben blij dat het vandaag niet zo heet is! komt aant eind van de week wel weer.. maar die kleine heeft er hier zon last van.. ze zweet altijd al heel snel maar nu! ze is continu drijfnat! dus lekker met haar wezen zwemmen bij me ouders in het bad (5 m rond en lekker diep dus zelf ook afgekoeld ;)) en ze zit in haar eigen badje lekker af te koelen..

ze word alweer groot... afgelopen vrijdag 7 maanden pff gaat het snel zeg! jammer dat ik nog niet ongesteld ben geworden :) vind mannetje ook hihihi

@ won: meid ik hoop dat je nu gouw in je huisje kan! ik ben zelf ook met 36 weken verhuisd, voelde me heel erg goed maar toch kost het een hoop energie.. gelukkig hoef je zelf weinig te doen!

@ lt: hoe gaat het bij jou? nog geen gekke dingen? ;) spannend he.. nog ff dan heb je je prinsesje in je armen..

@ nik: wat een onzin!! dat je collega vind dat je nog zo jong ben.. zij heb helemaal niks te vinden.. tis al erg genoeg dat het zo lang duurt! wat een muts zeg... gelukkig mag je deze maand dus al of niet? spannend hoor meid, hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan!

@ perry: en hoe gaat het bij jullie?

nou ik ga zo naar de dokter met me meissie, ammaar huilen, doet ze normaal echt noooooit en naar der oortje grijpen dus ze zal wel weer wat aan der oortje hebben! echt balen, ook verhoging maar gelukkig (nog) geen koorts.. ben benieuwd!

xxx gien

ps is het geen lekker wijffie!!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou meiden mijn eerste follikelmeting staat afgesproken. 12 juli om 08.00uur!! Nu word het echt.. pfoe de zenuwen gieren door mijn lijf :)

@ won: nou ik hoop echt dat je heel snel in je huis mag. Ik kan me indenken hoe ik in jouw situatie zou reageren, en ik denk niet dat ik er zo rustig als jou onder zou zijn! Knap meis

@ LT: voel jij je alweer wat beter lieverd?? Nou vanavond naar de VK, hopenlijk is nog steeds alles goed met jullie prinsesje, maar ik kan me niet anders voorstellen ;)

@ Gien: wat een heerlijk meisje is het toch zeg!! Hihi. Wel vervelend dat ze last heeft van haar oortje. Hopenlijk knapt ze snel op.

@ Per: waar ben je gebleven meis?? Alles goed bij jou?? Nog 2 daagjes tot de zaadtest... SPANNEND

xxxxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hoe gaat ie hier?

Nik; ik ben benieuwd naar maandag! Hoop dat je eerste IUI naar haar vakantie is en dat ze anders maar is meewerkt, wat een collega zeg!! Hoe gaat ie verder?

Perry; hoe gaat ie met jou?

Wonder; ik hoop dat jullie snel een eigen plekkie hebben. Je moet dan wel even je nieuwe adres mailen want heb nu je oude denk ik?

Gien; het is een heerlijk meisje om te zien!!! Hoe gaat het nu met haar oortje? Balen dat je nog steeds niet ongi bent geworden :(.

Hier gaat het zn gangetje. Ben de afgelopen week erg moe geweest en loop eigenlijk van bed naar de bank en terug. Bloeddruk was wel heel netjes 120/ 60. Gister had ze uitleg gegeven over de start van de bevalling (komt nu wel erg dichtbij hoor!!). Verder moet ik veel rusten rusten rusten. Vandaag even naar de stad en dan weer lekker de tuin in. Iedereen vanavond weer voor de buis? Ik zeg dat Nederland wint met 1-0, wat denken jullie?

Kus

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kabeltje weer gevonden dus kan die groeiende buik weer ff showen

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mooie buik lt!
    Ben jij ook zo moe? Ik ook!! Kan gewoon niks als rusten pff
    ik geloof dat ik jou het goede heb gestuurd.. St.jozefstraat?

Ja de bevalling komt dichterbij!! Toch wel spannend hè! Bij ieder pijntje denk ik al meteen oehh haha als nik gelijk heeft beval je nu toch binnen een week ofniet?

Hoe gaat ie met je schoonzus? Nog niet bevallen?

Nik 12 juli is al gauwww!! Snap dat je zenuwachtig bent! Moet je nu wel spuiten of hoeft dat niet?

Gien eigelijk wel fijn om te horen dat jij ook nog zo laat verhuisd bent! Wij kunnen er dan ook binnen paar dagen in zitten als we de sleutel hebben dus is wel fijn!
    Wat is nadine toch een schatje! Zal ze wel lekker vinden die afkoeling in het badje!

Perry waar ben jee!!?? Morgen de 'zaadtest' toch?

Hier vandaag groeiecho gehad en hij liep 1 dagje voor dus gewoon netjes! Hij weegt nu 2315 gram, nog geen 5 pond.. Ben benieuwd naar z'n gewicht als ie geboren is!
    Daarna naar vk geweest en alles was weer goed.. Ze heeft bij mij ook al over de bevalling gepraat maar ik maak me er nog niet zo druk om.. Wij vrouwen zijn er toch op gemaakt en het gaat gewoon zeer doen dat weet ik..
    Meneer trapt me wel bont en blauw vanbinnen. Maar das niet erg!
    T is nu wel lekker weer hè!

Strakjes Ned.-Uruguay kijken.. Vind da wel spannend! Hoop zo dat ze door gaan!! Maar ben bang dat ze 't nie redden omdat ze er zo van uitgaan.. Lt ik hoop dat je gelijk hebt! Maar dan wel gauw die goal want anders zit ik steeds in spanning! Haha

xxx

Deel Deze Pagina