Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls

12 juli is inderdaad snel, maar het is alleen de echo he! Om te kijken of er een eitje groeit. Zodra het eitje groot genoeg is moet ik mezelf spuiten zodat 'ie springt, en +- 36 uur na de spuit dan gebeurd de IUI. Zelf denk ik dat de IUI tussen 15 en 17 juli plaats vind. Althans dat hoop ik!!! 19 juli begint de vakantie van mijn collega, dus ik hoop echt dat ik de IUI van te voren al gehad heb.

Nou wij gaan 17 juli naar Extrema!!! :D Heb net de kaarten gekocht. We hebben echt tot het laatste moment getwijfeld, omdat het toch weer veel geld is. Mja nu het nog kan allemaal wil ik er toch van genieten. Straks met een kleintje doe je die dingen niet meer snel.

LT ik had natuurlijk al gesmst over je VK bezoek enzo ;)
    Ik weet niet meer precies wat ik gedroomd had over je bevalling, maar houd jullie prinsesje nog even binnenboord he :p Zowieso tot NA zondag ;)

Won, pfff ik zou niet met je willen ruilen zo laat nog een verhuizing. Maar het is een geruststelling dat je weet dat je er binnen een paar dagen in kan. Woont je broer nu in dat huis? Omdat je moet wachten tot hij verhuisd is...

Per, succes morgen & houd ons op de hoogte!!!

Nou straks na het werk ga ik met mijn mannetje, mijn baas & mijn collega uiteten en daarna kijken we voetbal in de stad. Erg spannend. Ik HOOP dat ze winnen, en dat zou moeten lukken als ze maar niet overmoedigd zijn. Als ze al van de winst uitgaan dan gaat het mis. Nou laten we hopen op een leuke spannende wedstrijd :D

xxxxx

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou ik wil dat zo zelf ook niet hoor nu nog verhuizen en dat was ook helemaal nie de planning!!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee dat kan ik me helemaal voorstellen meis,, vind het echt knap hoe je het doet. Ik geloof dat ik de boel op stelten had gezet :p Haha. Op dat gebied ben ik echt een stuk ongeduld!!

Houd je voorlopig maar lekker rustig tot aan de verhuizing, en dan lekker genieten van jullie stekkie.

Ik ben in elk geval super nieuwsgierig naar de babykamer :D:D

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jup dan heb ik jullie goede adres. Heb inderdaad weinig energie, T. is nu naar de stad toe maar heb echt geen puf om met hem mee te gaan :(. Als mijn droom en Nik haar droom klopt dan zou het volgende week moeten zijn ;). Begin nu wat 'last' te hebben van indalingsweeën maar verder weinig klachten.

Gewicht van die kleine is netjes toch! Heb gister aan de vk naar de schatting gevraagd en ze schat 7 pond dus dat is gewoon normaal. Wel goed/ fijn dat ze je goed in de gaten houden!!

Nik je hebt groot gelijk dat je er nog even van profiteert (doe ik nu ook nog hoor). Ga binnenkort een stuk minder verdienen dus probeer mezelf nu nog even goed te verwennen ;). Geniet van je hapje eten en van de wedstrijd!

Ga nog ff een wasje draaien en dan plof ik weer op de bank xx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Finaleeeee :D

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wieeeeehaaaaa!! Nou moeten ze die ook nog winnen zeg!!

Nik ik zet er meteen een foto op van de babykamer!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zit echt helemaal hyper op de bank! Leuk in je eentje vieren hahahaha

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt dat doet pijn hè die 'indalingsweeen'! Ofja bij mij is meneer al helemaal ingedaalt maar heb wel heel veel krampen onderin.. Wordt er 'snachts ook wakker van maar gelukkig zijn ze dan niet regelmatig.. Hij moet nog ff blijven zitten!

Heb wel vandaag de 'vluchttas' klaargemaakt.. Denk voor het geval dat :p

Xxx

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb al een paar pogingen gedaan maar mn tas is nu nog niet verder gevuld dan de kraamwijzer..

Sommige steken zijn best gemeen hoor

10. Perry

Perry Niet meer actief

hii meiden even snel een berichtje!!!
    Hoe gaat het hier?

Lt: ohhh wat een spanning zeg! hihi!! ben zo benieuwd naar jullie prinsesje! en won naar jullie prinsje ben ik ook onwijs benieuwd!! :D

Nik hoe gaat het met jou meis?
    Nog geen ongi of positieve test? :D mijn duimpjes draaien nog voor je hoor!!

WOn: heb je mn pb op hyves ontvangen?

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Perry heb je geen mail terug gehad? Heb 'm gister terug gestuurd.. Dan zal ie wel niet verzonden zijn.. Zal 'm
    morgen ff opnieuw beantwoorden Oké?

Lt oeh das wel spannend in je eentje ;) zou wat zijn als dan door die spanning ineens je vliezen breken zeg! Is je Szus nog niet bevallen?

Xx

12. Perry

Perry Niet meer actief

won: neee :( hihi! is goed meid!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb dat best vaak dat ie op Hyves niet aankomt! :s

14. Perry

Perry Niet meer actief

ohh wat raar zeg! klopt af en toe echt niets van hyves.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Weetje wat ik trouwens op hyves zag? Was ik alweer boos om..

Die Tamara van tienermoeders (die gewoon rookte enzo) is weer zwanger.. :s echt triest!

16. Perry

Perry Niet meer actief

dat meen je niet :$:$ :x:x pfffff

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja ik ben daar vrienden mee op Hyves hahah en toen had ze bij wie wat waar: statuszzssz (of zoiets) dat ze in Groningen woont en dat ze zwanger is en dat ze van haar 2 wondertje Chenn en babii hield ofzoiets moet je maar eens bij mij op Hyves kijken..

Ze heet STEM!!ALLEENMIKE&&CHENELLVA

18. Perry

Perry Niet meer actief

oH hemeltje! die krabbel, '' dan ben je straks alleenstaande moeder met 2 kids van verschillende vader'' nou inderdaad!! ik blij het een raar wijffie vinden

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Die spoort niet! Arme kindjes!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Wat een avond he gisteravond. Geweldig!! Nou wij waren dus in de stad en daar was het gekkenhuis. We zijn tot 2 uur gebleven, zit nu alweer op mijn werk en jullie geloven natuurlijk wel dat ik KAPOT ben na 4.5uur slapen. Gelukkig heb ik vanmiddag en morgen vrij :D

LT: oeii indalingsweeen, nou nog eventjes volhouden lieverd!! Over een paar daagjes ligt ze in je armen.

Won: bij jou is de kleine man dus ook al helemaal ingedaald. SPANNEND hoor!! :) En goed van je dat de vluchttas al klaar staat...

Per: denk dat je ergens een berichtje van mij gemist hebt. Ik ben vorige week vrijdag ongi geworden, 4 dagen eerder dan verwacht. Het voordeel hiervan is dat de IUI WAARSCHIJNLIJK buiten de vakantie van mijn collega valt. Maandag heb ik mijn eerste follikelmeting :) Jullie vandaag het zaadonderzoek toch?! Spannend meis, mijn duimen draaien!!!!

xxx

Deel Deze Pagina