Oeh ja Perry spannend voor J. vandaag! Hij zal wel zenuwachtig zijn! Wanneer heb je hier de uitslag van? Nik je zult idd wel moe zijn zeg! 't zou toch wat zijn als Nederland wereldkampioen wordt! Dan staat heel Ned. op z'n kop Ik heb niet 't idee dat meneer tot de 40 wk blijft zitten dus vandaar dat ik de tas vast klaar heb.. Maar dan zul je zien dat ie tot de 42 wk blijft zitten haha Xxx
Haha ja misschien nu al een eigenwijs kereltje Ogjah de tas kan beter te vroeg klaar staan dan te laat!! Dan vergeet je vast de helft... Leuke plannen voor vandaag??? xxx
Nee.. Kan niet veel, ben gelijk moe of maagzuur dusss.. We waren zondag eventjes kado wezen halen voor T. 's petekindje maar toen viel ik bijna flauw, kreeg ik hartritmestoornissen en zakte het niet wat normaal wel doet.. Nou doe ik dus heel rustig aan. Heb eergister alle kleertjes en alles gewassen en gestreken maar dat was ook veeelste veel werk pff had dat een beetje onderschat.. Wou dat in ons huis doen maar straks komt ie eerder en dan is 't nog niet gewassen dus dacht doe dat ff haha ben benieuwd of je gelijk krijgt bij lt! Wanneer ze bevalt! 't is ook zo toevallig dat lt dat zelf ook gedroomd heeft, moet haast wel uitkomen! Nog niks over mij gedroomd? Haha heb zelf vanacht gedroomd dat ik vandaag zou bevallen. 7 juli haha heel raar maar ik was naar verjaardag van een vriendin geweest en die viert dat de 11e, dan is ze ook jarig en toen ik thuiskwam ging ik bevallen maar het was wel de 7e :s jij werken tot half 6? Ga je zondag weer naar lt? Weer iets maken of lekker kletsen? Xxx
Goedemorgen ladies.... Nik; hier in de buurt was het ook overal een gekkenhuis. Op tv lieten ze zien wat er op museumplein enzo gebeurde bij het fluitsignaal en dat was echt leuk om te zien!! Lekker rustig aan doen en vanmiddag van het weer genieten. OMG dat zij nog een kind krijgt zeg. Sommige dingen zijn echt oneerlijk in het leven. Perry, wens J. veel succes vandaag! Hopelijk heb je snel de uitslag. Won, we zullen zien wanneer die ukkies zich melden. Tot op heden geen bericht van mn schoonzus dus die zal nog wel met de toeter rondlopen. Vindt voor haar wel sneu want ze kan echt niks meer. Ga nu rustig aan maar aan de poets en vanmiddag komt een vriendin langs dus gaan we heerlijk in het zwembad hangen. Jullie nog plannen voor vandaag? Vannacht voor het eerst met klossen onder het bed geslapen, vond het doodeng! Hopelijk slaap ik vannacht wat beter. Tot snel xxx
Won; doe je wel rustig aan joh?!!! Ik moet wel 5 minuten bijkomen als ik trap heb gelopen maar dat is 'normaal'. Hartritmestoornissen lijkt me toch niet echt goed, mn moeder heeft het een tijdje gehad en dat was echt niet fijn. Ben wat dat betreft wel blij dat ik in mei 2 weekjes vrij was zodat ik alles kon wassen enzo. Moet er echt niet aan denken om met dit weer nog alles te moeten doen. Vriendin vertelde dat haar collega pas de babykamer bij 38 weken binnenkreeg, nou ik zou hem toch knijpen hoor..
Haha had je hoogtevrees lt? Gezellig dat een vriendin langskomt! Ik ga strakjes lekker dobberen net me zusje, ja zij gaat zonnebaden, ze is al pikzwart haha. Ja was mooi om te zien op museumplein hè! X
Nou het voelt heel vreemd om zo hoog te slapen. Ik ging gister naar bed toen T. nog niet thuis was en het duurde echt even voordat ik durfde te ontspannen hahaha. Ben echt blij dat de zon weer schijnt . Heb 2 loungestoelen in het zwembad dus zit continue met buikkie in het water, met me rug naar de zon, heeeeerlijk.
Ow wat akelig zeg dat je bijna flauw viel! Doe maar rustig aan dan. Nee sorry heb nog niet over je gedroomd, maar als dat komt dan hoor je het!! hihi Stel je voor dat je vandaag gaat bevallen!! Dat is echt nog te vroeg meis,, nog even binnenhouden hoor Zondag inderdaad naar LT, het werd tijd dat onze mannen elkaar ook eens zagen, dus we gaan samen voetbal kijken. xxx
Ja erg he dat die Tamara nog een kindje krijgt, SCHANDALIG! Niet teveel poetsen he Heerlijk zeg dat jij een zwembad in de tuin hebt, ben jaloers!! Wij hebben er ook plek zat voor, maar we zijn er te weinig voor thuis. Vind het zonde van het water als ik er maar 3 keer inga Nou nog 1 uur en 3 kwartier tot ik naar huis kan Jeeeeej... xxx
Snap da wel hoor van je bed! oeh das wel fijn ja, ik heb zo'n luchtbed met zoon opblaasrand en dan gaas in het midden zodat je in het water 'hangt/ligt' wordt weer warm vandaag dus is wel fijn hè! Lekker rustig afkoelen! Heb jij je 'vluchttas' al klaar? Dat moet ook als je gewoon thuis wilt bevallen toch? Xx
Ik was eerst van plan om terug te gaan slapen omdat ik zo moe was, maar ben nu toch fit dus denk dat ik eerst even wat opruim in huis en daarna lekker in de tuin van het weer ga genieten... xxx
Ja ik moet ook een vluchttas hebben maar naar een paar pogingen heb ik het maar opgegeven. De tas met kraamwijzer/ papieren zitten er in en voor de rest nog niets. Hoe kan ik nou toiletspullen in die tas stoppen als ik ze iedere dag nodig heb? Als ik en mn ukkie veilig in het ziekenhuis arriveren dan komt de rest later wel. (ben gewoon erg optimistisch over mn thuisbevalling denk ik?) De kat komt normaal naast me laptop liggen als mn laptop aanstaat maar nu ligt ie erop. zal foto showen
Nog 6 dagen totdat je thuis mag bevallen hihi... Is ook moeilijk om zo'n tas in te pakken. Dan zou je al nieuwe toiletspullen moeten kopen en ze erin doen of de tas op de badkamer zetten zodat je de spullen er meteen weer indoet als je ze gebruikt hebt!! Ben benieuwd naar je eigenwijze kat xxx
Ja ik denk dat ik me toiletspullen er zo in heb gegooid en een shirt heb ik wel in de kast liggen. Heb 1 pakje gekocht wat ik aan wil doen bij de geboorte dus die hangt in de kast. (T. weet welke het is dus ook die is zo ingepakt) Ik blijf positief en ga ervanuit dat alles goed gaat. Die kat is echt ongelooflijk erg hoor, hij ligt ook vaak als een baby in mn armen, apart beessie maar wel zooo lief