hee meiden, Ik kom even om het hoekje gluren! Is dat weer iets nieuws van het forum dat er maar een beperkt aantal berichten geplaatst mag worden? Nik ik lees net dat je ook even kwam bij lt. wat leuk zeg! zijn de buikbanden leuk geworden? allemaal erg verlegen of is dat reuze mee gevallen? ben heel erg benieuwd! Groetjes
Hey chicks, Wou even zeggen dat ik het echt super super gezellig vond vandaag en dat we dat zeker vaker moeten doen!! Gelukkig zijn onze creaties allemaal goed gelukt en ik hoop dat ik de mijne snel aan hubby kan geven Morgen weer wat meer berichtjes, nu stofzuigen en de bank op Liefs, xxx
Hee mupkes!! Ik vond het ook echt super gezellig!! Voor herhaling vatbaar!! maar zal toch snel worden! F. Vond hem super! Nikske; jij wou toch ook DHW? hihi.. dus moeten we die echt een keer afgooien ofzo Hoop ook dat je hem vlug mag geven!! LT; lekker gegeten? was het nog gelukt met T. en die kast?? en wat vond hij van je BB? liefs kuss
Meiden, Ik wil graag even een berichtje hier droppe! Heb begrepen dat er nogal wat ondeduidelijkheid is voor jullie! Als eerste mijn zusje die nog bij haar gekke vader woont, wat er afgelopen keer is gebeurd tussen die 2 was niet helemaal geweldig! allemaal dol in paniek, en paniek voor niets!! Mn zusje die moest stofzuigen thuis en de vaatwasser leeg halen (lees; ze is computer verslaafd) voor haar dus al een grote moeite om dit soort dingen uit te voeren. Der vader moest weg (naar 1 van zijn weet ik hoeveel wijffie) en daarom werd haar dit gevraagd, dit heeft ze ook niet gedaan en paps flipte de pan uit, omdat ze nooit wat uitvreet (bleek achteraf) heeft haar laptop kapot gegooid, dit geeft hem natuurlijk niet het recht om iets kapot te smijten! Maar oké mn zusje doet nooits iets verkeerd (volgens haar) en geeft dan ook altijd een ander de schuld. Paps zou haar nooit met geen vinger aanraken echt nooit. Zij wil bij der vader blijven, hij is zelfs voor der verhuisd, omdat hij haar zo om zn vinger kan winden, en zo zorgt hij ervoor dat ze niet bij der moeder wil gaan wonen. dit is hem dan ook gelukt. De enige reden waarom hij niet helemaap op het rechte padje zit, hij kan mams wel schieten hij maakt ook vaak genoeg bedreigingen naar mams, hier wordt ook steeds een melding van gemaakt bij de politie. maar voordat ze er echt iets aan kunnen doen moet er toch echt eerst iets ergs gebeuren! dit is toch altijd zo met die politie lui! de kinderbescherming is overal van op de hoogte en die houdt dan ook alles in de gaten! ook omtrend de vele vriendinnetjes die paps altijd heeft. Wij hebben laatst zitten gieren van het lachen achter de pc, we kregen een mail doorgestuurd (ja een doorstuurmail) over hem, hij zou vrouwen gebruiken voor geld en weet ik wat. die mail die is naar al zijn vriendinnetjes gegaan, met zijn email adres + wachtwoord, iedereen kon even mee kijken in zijn mail haha! wat een stunt, hij heeft toch even een verkeerd vriendinnetje gehad die hem toch terug wou pakken en dat is aardig gelukt, hij houdt zich nu rustig met vrouwen!! Volgende, jullie snappen niet dat ik na zoveel rondes nog steeds niet is een keer na de ha ben geweest, zoals ik al eerder heb gezegd ik wil dit op mijn manier doen en wanneer ik naar de ha zou gaan is ook helemaal aan mij. tuurlijk begrijp ik jullie dat jullie het raar vinden, snap zelf ook niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan! afgelopen vrijdag heb ik dan toch de knoop doorgehakt en ben naar de ha geweest, eerst hebben we het hele verhaal uitgelegd en verteld hoe lang we al bezig zijn, ook verteld over de laatste mk. Ze hebben een echo gemaakt, mijn baarmoeder was leeg en helemaal schoon, de ha vertelde mij dat ik helemaal geen mk heb gehad!!!!! hoe een opluchting dit voor ons was!! verder zag het er allemaal harstikke goed uit. Ik wordt nu doorverwezen naar een gyn, ik kan bellen voor een afspraak. Nou is het voor mij en J. even overlegen op het werk wanneer we vrij kunnen krijgen. Ook kunnen we een afspraak maken om J. zijn kwakje in te leveren. geen idee hoe dit allemaal verder gaat lopen, heb er nu al de zenuwen voor. heb ook het verhaal van de andere ha uitgelegd die toen dienst had, hij vond het schandalig dat ik zo werd afscheept! en als je zo gaat nadenken, net zoals jullie al zeiden is dit ook schandalig! luisteren is niet mijn beste kant zoals jullie nu ongetwijfeld wel zullen weten. Wat betreft dat ik alles verkeerd opvat en nogal bot kan reageren...tjsa, je kan natuurlijk niet iemand zien als het wordt gelezen en dan kan het nogal gauw verkeerd opgevat worden. Ik weet dat ik vaak bot over kan komen, maar dit wordt absoluut niet verkeerd bedoeld!! Meiden willen jullie mij alsjeblieft vertellen als er nog meer dingen zijn die jullie niet snappen?? Ik baal er onwijs van dat het zo is gelopen en dat ik iedereen tegen mij in het harnas heb gejaagd, dit was helemaal niet mijn bedoeling! Ik hoop dat ik weer een beetje mag mee komen komen kletsen bij jullie, en het weer een beetje kunnen oppakken. Mijn oprechte excuses meiden!! dit komt echt uit de grond van mn hart!! hoop dat we dit alles achter ons kunnen laten en jullie mij nog een kans willen geven en niet meer boos willen zijn!! Jullie werken nogal rustgevend als ik hier praat hihi!! die gezelligheid mis ik heel erg, en hoop dat het voor jullie nu een beetje duidelijker is. is dat het niet gewoon vragen en niet opkroppen tot dat de bom ploft!! Nogmaals mijn excuses!!!
He meiden! Ik heb het gister ook super gezellig gehad en ondanks mn 2 linkerhanden ben ik nog best trots op mijn creatie.. We moeten zeker nog een keer afspreken en in de zomer met zn allen gezellig bbq-en!!! Kus
We hebben pizza bij moeders op omdat het zo laat werd, hebben pas om 20.00 uur gegeten! Had die muts mn bestelling verkeerd gedaan dus ben daarna teruggegaan en mn zwangerschapshormonen op haar gaan uitoefenen.. Mn moeders vond haar ook een muts dus het lag niet aan mij .. Kast van mn ouders staat super mooi.. 2.30 hoog en 2.50 breed dus is een behoorlijke kast maar heeft mupke goed gedaan.. Vanmiddag naar een vriendin die heeft jassen die ik waarschijnlijk wel pas en vanavond lekker uiteten.. (hoop ik!) Honey; als ik die 3 dvd's van DHW vind dan laat ik je iets weten.. Kuss
Hey meiden, Nou nou wat een ritje terug naar huis gisteravond, ik had hon op het station afgezet, liefje aan de andere kant van eindhoven gaan ophalen, toen moest hij weer iemand afzetten op het station dus weer terug en daarna de snelweg op, meteen al rustig rijden omdat er mensen langs de kant stonden. Rond kwart voor 8 waren we bij MC Donald en ik was blij dat ik eindelijk kon eten Nou nu eerst even reactie voor perf.: Meid ik weet niet goed wat ik met je reactie moet! Doordat je (voor mijn gevoel) altijd zo wazig en heftig reageerd op alles lijkt het of je iets verbergt. Je verhaal is nu zeker een stuk duidelijker maar ik vind het onwijs jammer dat je dat niet meteen zo hebt verteld, dat had je heel wat ellende kunnen besparen! Wat mij persoonlijk betreft ben ik iemand die zegt wat hij denkt maar bij jou zal ik iedere keer bang zijn dat je je aangevallen voelt, dat heeft voor mij dus geen zin. Maar goed er zijn hier natuurlijk nog 3 meiden, hun mening ken ik niet maar de mijne ken je nu wel! Dan nog 2 dingetjes: 1. over de politie (lui, zoals jij het zegt) niet omdat mijn vriend toevallig politie is maar een beetje meer respect mag wel. Er zijn wetten waar hun zich aan moeten houden dus zij kunnen niet gewoon zomaar komen! Denk je er ook aan dat zij bij treinlijken uitkomen, auto ongelukken waarbij kindjes dood blijven enz enz. Dat verdient toch wel respect??? 2. Ik ben blij voor je dat je de knoop door hebt gehakt wat betreft de ha, en ik hoop dat er snel duidelijkheid is! -xxx-
Wuahah Nik dat is ook lekker joh! Ik was ook blij toen ik eindelijk een stuk pizza had gegeten.. Ach weer een les voor de volgende keer toch? Ga ff boodschappen doen heb geen ontbijt in huis :x
Hee! Lt; nog zo laat gegeten haha .. Das netjes van je vriend! is dan toch een flinke kast!! jaa zomers doen we het ook nog een keer strak plan ; nik; Bedoel je niet Won hihi.. sorry voor dit korte bericht maar moet naar mn werk hihi.. vanavond een langere haha Liefs xxx kuss
ocherrem meid verveel je je! toets ging goed dus das fijn! die site is www.hotfixsteentjes.nl ga je zelf crea bea aan de slag? wat ga je maken? iedereen aan wie ik de bb laat zien vind 'm super! zeggen ze dat ik die moet gaan verkopen en meer moet maken haha misschien een idee voor jou lt? buikband op bestelling ofzo? morgen echo! ben zo benieuwd!!! xxx
Gelukkig ging je toets goed Ja ik vond het echt leuk gelukt gister dus wil nog wel wat meer maken Bedankt voor de site -xxx-
Nou net eens op die site rond gekeken, kreeg meteen allemaal leuke ideetjes, lag mijn winkelmandje opeens vol voor 200 euries. Dat gaan we dus maar even niet doen! Eerst over 14 daagjes op vakantie, en daarna zien we wel verder. Meiden laten jullie me allemaal in de steek ???
Meiden jullie kennen het allemaal wel denk ik, je voelt vanalles (of denkt vanalles te voelen) en vraagt je dan meteen af: "zou het...?" Nou ik heb dus vanaf afgelopen donderdag: janken bij de kapper omdat mijn haar niet zo leuk zat janken om een grapje van mijn vriend eten alsof mijn leven ervanaf hangt iets boller buikje???? (of lijkt dat maar zo) en sinds vandaag: krampjes en steekjes Hmmmmmmmm, zou het....??? Word gek van mezelf Zondag ga ik testen
Misschien ben ik dan ook wel wazig en heftig! ik heb geen idee, ik heb geen enkele reden om iets te verbergen! Maar ik snap je punt. Ik voel me snel aangevallen hier, omdat er veel dingen verkeerd gezegd worden, en nogal uhm, hoe zeg ik dat......... bot, ja andere benaming weet ik er niet voor. maar zoals ik al zei, dit gebeurd vaker op forums doordat je geen gezichtsuitdrukking erbij krijgt. Tuurlijk met alle respect, maar de politie in friesland zijn niet zulke geweldige lui hoor, en dat bedoelde ik meer, ze komen alleen als er sensatie te beleven is en dan nog staan ze met hun handen in zakken te kijken, dit omdat het dorp daar nogal hecht is met elkaar en er werken veel mensen uit dat dorp bij de politie! Maar abosluut niks verkeerds tegenover alle andere politie's agenten die hun werk wel goed uitvoeren dus echt met alle respect! dankjewel voor je reactie tenminste 1 die er toch op wil reageren! dankje wel. En voor de rest van de meiden, denk dat het nu wel duidelijk is! Jammer, ik heb echt mn best gedaan! had gehoopt dat ik weer normaal met jullie kon komen kletsen!!
hee mupkes!! nou hier het beloofde lange bericht hihi.. Won; Begin je eigen webwinkeltje hij was ook echt super leuk! als je begint geef even een seintje spannend morgen de echo!! Nik;; haha ja best verwarrend zo he? LT en ik zaten zondag ook te kletsen en dan iedere keer; ja nikske of ja won hihi ag is allemaal goed gekomen.. hoop dat het posi sympt. voor je zijn! kan je je rompertje al geven Lt; hoe gaat het met jou? ik ben echt verliefd op je katjes!! 8) maar vriendlief wil geen hond en kat :x Had vanavond lekker avondje dhw kijken geplant krijgt mn vriend een dvd van karper vissen binnen grrrr.. avond verpest.. Perf; sorry, maar je snapt toch wel dat er weinig gezegd word tegen je?? iedereen is nou bang omdat je iedere keer alles verkeerd oppakt dat er binnen kort weer een "bom" ontploft.. eerst loop je weg als je geconfronteerd word met je mk.. en dan kom je in een keer terug zonder iets of wat doe je of er niks gebeurt is? je hebt het eigenlijk zelf beetje gebroken..dus ja.. denk dat het weer van voor af aan moet beginnen zeg maar.. je word niet gelooffd.. en zoals k al zei is iedereen nou zo dat ze op hun tenen moeten lopen omdat je anders weer zo boos word en dat werkt denk ik niet.. pff mn zusdje heef een set acryl besteld en heeft ze vanavond bij me opgezet.. (lees; weet niet of het opgevallen is maar ik bijt nagels ) nou wat een drama!pff..maar misschien eventjes wennen Mupkes slaap lekker -xox-
Hon weet jij ondertussen al of je je ei hebt gehad of niet ??? Hopelijk mogen wij ook snel op rose xxx
nee weet niet of ik hem heb gehad.. volgens mij nog niet.. want had vrijdag een ovu test gedaan en daar kwam nega uit. ookal was er die "slijm" prop.. ik hoop dat we dat ook snel mogen!! heb je zondag ook pas je nod of is die eerder? xxx