Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ze zijn er nog nooit in geweest :D. Heb hem toen bij 30 weken neergezet zodat ze eraan konden wennen en we het af konden leren maar ze kijken er nog niet eens naar om. Ze hebben nu denk een keer of 3 eronder gezeten maar dat maakt me niet uit, zolang ze maar uit de box blijven vind ik het prima. Het zijn echt 2 lieverds

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gelukkig maar :D

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga douchen en van het weer genieten.

Geniet van het weer meiden voor we het weten is het weer winter :x

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Heerlijk!!! Nog 1 uur en 20 minuten tot ik ook naar buiten kan :D :D :D

En nog niet aan de winter denken hoor!!!!! De zomer moet voorlopig nog duren...

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff manlief wil gaan zwemmen vanmiddag,, maar ik ben nog zoooo wit :(

6. Perry

Perry Niet meer actief

hi ladies,

Nik: jullie hebben dus flink de partyanimals uitgehangen haha!! :D ik had gister stukjes uit amsterdam op tv gezien, ook zo een gekkenhuis! gaan jullie met de finale ook naar de stad of gaan jullie thuis kijken?
    Ohh wat balen weer meis :( Maandag al, dat is fijn. Dat zou helemaal super zijn als de iui waarsschijnlijk buiten de vakantie van je collega valt. dat is nog niet zeker? Spannend allemaal deze tijd voor jullie zeg! En nu maar heel erg hard gaan duimen (nog harder dan normaal) dat je snel heel goed nieuws mag brengen!

Won: super dat je de tas al klaar hebt staan. het komt allemaal steeds dichterbij! al zenuwachtig of helemaal niet? Ben echt heel erg benieuwd naar jullie prinsje en zijn naam :D
    Zie dat je hebt gedroomd dat de kleine vandaag zou komen... oooohhh nog spannender haha!!

Lt: Is het bij jullie heerlijk warm vandaag om in het zwembad te hangen? hier is het echt bagger weer :( geen zonnestraaltje te bekennen. Hopen dat je vanavond beter slaapt meid! lijkt mij inderdaad ook erg eng met die klossen onder je bed Brrr! Wat heb je trouwens een geweldige buik zeg!!! zo mooi!
    Kan ik 'm van je overnemen?!! hahahaha!!

lt & nik: wat leuk dat jullie met jullie mannetjes voetbal gaan kijken :D de volgende keer weer iets leuks knutselen? hihi! wel komen showen dan he! :D hoever wonen jullie bij elkaar vandaan dan?

Lt: ga je thuis bevallen of lees ik dat verkeerd? misschien kun je wat kleine proefflesjes halen van wat je normaal gebruikt om in de toilettas van je vluchttas te doen? :) altijd makkelijk. je kan hem maar vast klaar hebben staan hihi!!

Lt & won: ik ben eigenlijk wel erg nieuwschierig of jullie nou heel veel babyspulletjes hebben of niet..
    ;):)

Nik: foto foto foto hihi! wat voor kleur zijn de kittens?
    Zo lief he die kleine droppies!

Whahahaha lt geweldig die foto's van je kat!! :p lekker warm op het toestenbord van de laptop he!

Nik dat klinkt me heel bekend in m'n oren haha! J. wil ook altijd zwemmen, maar vind mezelf ook veel te wit! geen denken aan dus. :) eerst maar bruin bakken in de het zonnetje in de tuin.

Won: Had nog geen berichtje van je ontvangen, weet niet of je al had gestuurd...

hier: Een rot begin van de dag! J. die had zijn wekker gezet om half 10.. kwart voor 11 moest ie in het ziekhuis zijn. Hij was aangekleed en wel, helemaal klaar voor vertrek.. wordt ie me toch zenuwachtig. :$:( Hij wilde niet :( ook wel sneu hoor, zo had ik J. nog nooit gezien. we gaan zo bellen voor een nieuwe afspraak en dan ga ik gewoon met hem mee, dit vind hij achteraf ook fijner. een domper dus, maar ik begrijp hem ook wel.. ik zou ook echt niet gedurfd hebben. en weer wachten!

Xx

7. Perry

Perry Niet meer actief

Zo whuahaha wat een verhaal ;)

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou nou, jij hebt flink je best gedaan ;).

Het is hier denk een graad of 25 maar wel lichte sluierbewolking, desondanks zeker weer om in het water te zijn. Zometeen douchen en dan bij mn ouders eten, misschien ook voetbal kijken.

Ik zal mn buik voor je bewaren, wil er nu zelf nog wel mee pronken hoor hihi.

We wonen iets langer als een uurtje bij elkaar vandaan maar miss Nik doet er 2,5 uur over hahaha, onze wegpiraat :D :D. Ik vind het tijd worden dat we knutselen voor die kleine uk(kies) van Nik en R.

Ik wil graag thuisbevallen dus ik hoop dat het gaat lukken :), vanaf dinsdag mag ik thuisbevallen dus tot die tijd mag ze nog wegblijven. Nja mn toilettas staat in de badkamer dus die is snel zat in een tas gegooid, zelfde geldt voor kleding enzo. Hopelijk is het niet nodig.

Pffoe wat is veel babyspulletjes? Onze meid zal in ieder geval niets tekort komen. Heb genoeg verzorgingsproducten/ kleding etc in huis. Heb tegen T. ook gezegd dat ik niks meer mag kopen want de helft zal ik niet eens gebruiken ben ik bang.

Wat een domper dat J. niet durfde :(. Waarom ben je vanmorgen niet met hem meegegaan? Ik weet niet of er wachttijden zijn maar vorige keer moest je ook 2 weekjes wachten toch? Hopelijk kun je snel terecht zodat jullie weer verder kunnen.

Ga nog ff een duik nemen en dan douchen. Ik zal wat zon richting DH sturen!

Kus

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha LT fijn dat je mijn rijkunsten even benadrukt :p Hopenlijk vind R. zondag de weg wel binnen een dik uur!!! Wij vertrekken in ieder geval optijd thuis. Ik denk wel dat we na de wedstrijd niet te lang meer kunnen blijven want R. moet maandag om 6.00uur opstaan omdat hij vroege dienst heeft!!

Per: wat rot dat J. niet durfde. Maar why ben je vanochtend niet meegegaan??? Gelukkig hoeven mannen alleen maar dit ene onderzoek en moeten wij vrouwen de rest doorstaan, ik denk dat er anders heel wat mannen zouden afhaken. Maar de wens is zo groot (lijkt me) daar komt hij wel overheen ;) Wanneer is jullie nieuwe afspraak???

Ow hier trouwens niet naar het zwembad geweest, ik heb lekker in de tuin gelegen. Ben al een beetje gekleurd hihi. Het is hier echt super goed weer :D :D Morgen gaan we wel met vrienden zwemmen,, dan kom ik er niet onderuit ben ik bang.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Perry ik had er wel 1 verstuurd maar weer niet ontvangen? Ben nu aan 't oppassen op me neefje en petekindje. Ik stuur je morgen weeeeer een bericht! Dit maal via zwpagina Oké? Dan weet ik zeker dat ie aan komt!
    Over je vraag of we veel spullen hebben. JA ENORM VEEL!! Echt veel!! Maargoed is ook zo leuk om te kopen!!

Lt/nik wat super leuk zeg samen voetbal kijken met de mannen!

Oh trouwens Perry ik had dat gedroomd maar als ik niet wil dat een droom uitkomt dan doe ik dat altijd vertellen. Meneer moet nog even blijven zitten! Haha

ik ga weer ff kijken me petekind huilt. Ze is met 7 maanden. Loopt rond in de loopstoel. Me schoonzus had al het bedje naar beneden gezet omdat mevrouw al steeds ging staan :eek: haha

ik reageer straks en anders morgen ff op de rest!
    Xxx

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij zijn vandaag trotse oom & tante van Sophie geworden :D :D.

Het was een zware bevalling, schoonzus had sinds gisterochtend 06.00 uur al weeën. Uiteindelijk is Sophie vanmiddag om half 4 geboren door middel van een keizersnee. Ze weegt 8 pond en is 52 cm lang.

Liefs trotse tante :D

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!! Was dat jullie naam?
    Zwaar geweest dus voor haar.
    Xxx

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT langs deze weg nogmaal gefeliciteerd :D Ook voor je ventje (trotste oom) natuurlijk!!! Lekker genieten nu, en dalijk die 2 kleine meisjes lekker samen laten opgroeien. Wat een heerlijk vooruitzicht :)

xxx

P.s. zoals ik al in het smsje zei, ik vind de naam echt superrr mooi

14. Perry

Perry Niet meer actief

Lt: GEFELICITEERD!!! wat leuk zeg!! :D

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

* nog steeds aan het stralen *

Sophie was inderdaad de naam die wij ook voor onze meid hadden. Gelukkig zijn T. en ik helemaal happy met onze naam en vinden we die eigenlijk nog beter bij ons passen.

Moet gauw opschieten want om 10 uur moeten we bij de hypotheekadviseur zijn, spannend!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mooie naam hoor Sophie!

Straal maar lekker door, kun je nagaan hoe je zal stralen als jullie meisje geboren is!!

Naar de hypotheekadviseur? Nieuw huis?

Xxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jup ze zijn een nieuwbouwwijk aan het bouwen, volgens mij heb ik dat weleens verteld. Vanmorgen hebben we even bekeken hoeveel onze hypotheek maximaal kan worden enzo, wel zo handig om te weten voordat je ergens op reageert.

Helaas zijn we dinsdag niet uitgeloot maar heb er vertrouwen in :).

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,,

Nou hier vandaag lekker aan het water gelegen,, helaas ben ik niet bruin geworden maar VUURROOD (zoals normaal)
    Pff hopenlijk trekt het snel bruin bij!!

LT balen dat jullie dinsdag niet uitgeloot zijn,, maar er komt vast nog een van die andere mooie huisjes waarvoor jullie WEL worden uitgeloot :)

Ben vanavond even met mam en mijn broertje een ijsje gaan eten,, heb meteen even een foto gemaakt van de kittens dus zal ze even spammen. Ze zijn nog erg klein dus ik kreeg ze niet zo goed erop......

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    foto 1....

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid