Dat klinkt errug bekend in de oren, T. heeft geen vaste plek voor dingen en op de gekste plekken vind ik spullen terug. We weten bijna 100 % zeker dat het een tussenwoning betreft maar volgens mij is hij nu wel wat bijgedraaid. Als het een groter huis op een betere plek is dan wil ik wel inleveren op de tuin. Tja een garage is fijn maar die wordt nu vooral gebruikt voor de wasmachine/ droger en daar heb ik een aparte ruimte voor dat soort dingen. We willen wel kijken wat het scheelt om het huis casco op te laten leveren. Ook wil hij kijken of we in aanmerking komen voor de hoekwoning. Al met al afwachten tot donderdag. Ik vond het kaartje van T. zijn broer heel leuk . Het is moeilijk om uit te leggen hoe hij eruit ziet. Vanavond uiteten met mn collega's. Had voor me verlof een bos bloemen met babysokjes gehad en nu gaan we een hapje eten. Ben nu nog lam dus moet er nog niet aandenken om weg te moeten. Hoe gaat ie verder hier? Nik; mocht ik je niet meer spreken dan vanuit deze kant HEEL VEEL SUCCES VANAVOND!!!!!!! Kusjeee
Dat word voor ons beide dus een spannende dag donderdag Jammer trouwens dat T. vrijdag moet werken!! Maar wie weet komen onze dromen uit en heeft hij dan gewoon al lekker vakantie Wat leuk dat je nog met je collega's gaat uiteten zeg!! Dan rust vandaag maar lekker uit, heb je vanavond tenminste een beetje energie. Ik zal je vanavond wel smsen hoe het gegaan is Denk dat ik eerst 100 pogingen moet doen voordat die naald echt in mijn buik verdwijnt.... de rest van de meiden hoe is het met jullie?!?! Ik voel me zo alleen hier xxxx
Die spuit moet je zelf zetten he? Dat lijkt me inderdaad ook een erg enge gedachten. (je kan het totaal niet vergelijken hoor maar heb ooit van die kleurenlezen gekocht, nou heb echt uren voor de spiegel gestaan voordat ik ze er eindelijk in durfde te doen) Is R. thuis of niet? Vanmiddag zou eigenlijk een vriendin komen maar die heb ik afgebeld, heb er echt geen energie voor. Straks lekker in bad, daarna ff naar bed zodat vanavond beter wordt. Wonder; hou je het nog een beetje vol? Je hebt denk de sleutel of niet? Het is de laatste dagen wel stil hoor.. xx
Pffffoeee ik heb weer een kat die graag op de laptop ligt terwijl ik aan het typen ben, onmogelijk ding
Oehh nik dat zal wel even pijn doen zeg!! Heel erg veel succes!!! Lt wat fijn dat is toch bijgedraait is.. Wie weet is het huis perfect voor jullie! En bij de vk was alles goed. Jullie meisje kan komen hoor! Jullie zijn er volgens mij helemaal klaar voor! Ik ga nu de cupcakes posten!! Haha xxx
Ik moet die spuit inderdaad zelf zetten, en wat jij zegt met die kleurlezen dat probleem heb ik ook ooit gehad haha. Ik hoop dat R. thuis is vanavond maar hij had een drugsactie met het werk, dus als ik pech heb moet hij een aantal uur overwerken en ben ik dus alleen Maar eerlijk gezegd begin ik daar langzaam al een beetje aan te wennen dat ik die dingetjes allemaal alleen moet doen... xxxx
dit zijn er een paar van. moet zeggen dat ze in het echt er leuker uitzien zou er zo graag aan beginnen haha
heb net nagels gedaan en ben helemaal kapot!! (me laatste x nagels want was eigelijk al gestopt.. is gewoon niet vol te houden, heb nu zo'n last van me buik!) vandaar het korte berichtje. had ik via me tel.. maar omdat ik foto moest plaatsten zit ik nu op pc. gaat iets gemakkelijker dat typen zo!
Leuke cupcakes won Zijn die voor het kraambezoek of gewoon zomaar gebakken?? Cupcakes kun je namelijk heel makkelijk invriezen en dan kun je ze voor het kraambezoek gebruiken...
Leuke cupcakes! Doe je lekker rustig aan, bij mij zit die buik ook in de weg hoor. Normaal poets ik heel het huis in een dag maar nu doe ik dat echt niet hoor, ik stofzuig en thats it. Gelukkig poetst T. de rest.. Ik hoop voor je dat R. thuis is. Hopelijk valt het een beetje mee. Tja waarom wilde we ons zo graag martelen met kleurlenzen? snap er niks van hahaha. Voor mij is het het perfecte huis, alleen T. vindt die ander mooier/ groter. Ik vind het fijn dat het het een huis is waar ik de komende 20 jaar niet weg hoef (qua grootte, omgeving etc). Nja het is bijna donderdag he... Vanmorgen was het heerlijk koel hier maar nu schijnt de zon alweer goed. Durf het zwembad niet in want moet er zowat springend in en uit en ben bang dat ik val. Lekker slim *zucht*
Ja inderdaad die kleurlezen, haha ik moet nu nog lachen als ik eraan denk hoe ik voor die spiegel stond Ik zag die vinger komen en kneep meteen mijn ogen weer dicht Hier schijnt de zon ook weer. Gister was het hier echt vreselijk noodweer. Er lagen gewoon hele bomen op de weg!!! Hopenlijk hebben we zaterdag goed weer aangezien we dan naar Extrema Outdoor gaan.... hebben jullie plannen voor het weekend?? xxx
Zaterdag houdt een vriendin haar verjaardag. Zondag moeten we de cupcakes ophalen en daarna heb ik weer een verjaardag. Stiekem hoop ik echt dat mn droom uitkomt maar heb er een hard hoofd in. Hoop voor jou dat het zaterdag lekker weer is!
Oww jullie hebben dus een druk weekend!! Ik hoop ook voor je dat de droom uitkomt!! En ik hoop niet dat mijn mail van laatst 41+5 gaat uitkomen Arme jij!!!! xxx
Schoonzus is geboren op 11-11-77 en ik op 11-11-88. Die kleine van hun is geboren op 7-7 (mama's geboortejaar) dus ja 8-8 (mijn geboortejaar) Nou, ik vind 14,15,16, 17 etc juli ook ERG leuk hoor . Pffoe hoezo ongeduldig hihi
Ik vind 08-08 ook veel te ver weg hoor . Oud collega van mij is nu 41+4 dus die heeft het helemaal gehad.
Maar als ik het goed begrijp zou aanstaande donderdag je eisprong zijn? Wel fijn dat het niet in de vakantie van je behulpzame collega valt! Heeft ze er verder nog iets over gezegd?