Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff dat kan ik me helemaal voorstellen dat zij het gehad heeft.. En als ze pech heeft word ze gestript of ingeleid, zit je daar weer mee.

Nee meis dat wens ik je echt niet toe!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn follikel was gister 16,8 mm en bij 20 mm springt hij ongeveer.
    De pregnyl van vanavond zorgt voor een groeispurt en tussen de 36 & 40 uur na de spuit springt je eitje.

Dus mijn ei springt (kunstmatig dus wel he, anders kunnen ze de IUI niet goed timen) tussen 8 en 12 uur donderdag :D!!

xxx

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow en mijn collega heeft er niets meer over gezegd trouwens. Omdat donderdag mijn standaard vrije dag is heb ik niet verteld dat ik dan voor IUI moet gaan. Had geen zin in haar commentaar :)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En groot gelijk heb je!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik kon het gewoon niet met haar delen, ze reageerd altijd zo bot dat ik haar er nu echt even niet in wou betrekken.

Ik heb er veel meer aan om het met mensen te delen die erachter staan en die me steunen dan met haar!

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik vind het echt een trut! Begrijp dat je het niet met haar wil delen, laten we hopen dat 1 IUI voldoende is.

Tot hoelaat moet je vandaag werken?

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sow net terug van pauze, moet nog tot half 6 werken :(

Hebben jullie vorige week toevallig het programma 60 baby's in 1 uur gezien op sbs 6?? Over allemaal bevallingen...
    Nou er was 1 vrouw bij, die wou niet fatsoenlijk persen. De vk zei de hele tijd je kleintje red het niet als je nu niet goed perst en het enige wat zij zei was: dat kan ik niet!!

Grrrr als iemand tegen mij zegt dat mijn kleintje het niet red dan pers ik voor mijn leven!! :)

De uitzending staat ook op sbs6 gemist

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik had hem zien staan bij uitzending gemist maar dacht dat het geen goed ontbijtprogramma zou zijn ;). Misschien dat ik hem van de week is ga kijken. Wel leuk om te zien?

Ach miljoenen vrouwen kunnen het dus dan kan ik/ kunnen wij het ook toch.. Tja het zal pijn doen maar dat hadden we ons eerder moeten realiseren..

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik kwam er toevallig langs met zappen en toen duurden het nog maar een kwartier ofzo. Maar ik vond het wel leuk, dus ik ga vanavond de herhaling kijken :D

Ben vanmiddag alleen in de praktijk, hoop dat het rustig blijft en ik niet teveel hoef te doen :p

Morgen nog en dan heb ik WEEKEND :D :D :D

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik ik heb een kwartiertje van dat programma gezien want was in de rust van voetbal maar vond dat ook zoooo stom dat die vrouw niet perste.. Die hartslag van dat kindje ging steeds bijna helemaal weg.. En dat was al haar 3e of 4e kindje....

Ik ga straks ook eens de herhaling kijken!

Lt die cupcakes zijn ook echt leuk!!

Heb net chocolaatjes gemaakt met blauw/witte geboortehagel.. Puur wit en melk. Ik hou van dat geknutsel haha

nik lekker alleen in de praktijk, nou hopen dat 't lekker rustig blijft!

Xxx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oww lekker ook nog chocolaatjes :)

Ja inderdaad het was al haar 4e kindje.. Ogjah iedere vrouw is anders blijkt maar weer!

Trouwens dat tienermoeders komt dat nog steeds op sbs6 ?? Ik heb de nieuwe serie nog niet gezien, maar hij staat ook niet op uitzending gemist. En vanavond komt het niet ?? (of ligt dat aan mij :p??)

Pff nog 3 uurtjes tot ik naar huis mag, mijn ogen hangen op mijn knietjes. Ben zooooo moe :)

xxx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    nou meiden de spuit is gezet! ik plaste net niet in mijn broek van de zenuwen maar het is gelukt :)

Ik vond de vloeistof best pijn doen, mja het is allemaal voor een goed doel :D

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Fijn nik dat 't gelukt is! Zou dat ook wel 'eng' vinden om te doen zeg! Maar voor dat wondertje doe je alles dus we hopen dat het meteeen lukt hè!!!! Morgen is de terugplaatsing hè!? Hoelaat ongeveer want dan brand ik een kaarsje.. En de rest van de dagen brand ie in me hoofs verder zodat ie goed innestelt ;)

Soo het is alweer warm.. Strakjes lekker weer in 't bad, vriendlief is vanmiddag vrij gelukkig.

Xx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nik; het is de Engelse tienermoeders dus denk niet dat sbs de rechten heeft om het op hun website te plaatsen. Heb het zelf niet gekeken dus geen flauw idee of het is geweest.

Ik vind echt goed dat het hebt gedurfd!! Hopelijk zien we over 2 weekjes 2 mooie streepjes :D.

Won; je gaat die chocolaatjes ook showen he? Maak me maar lekker hahaha.

Lees net op nu.nl dat we vanmiddag weer zwaar weer krijgen met windstoten, onweer en hagel. Het is hier de afgelopen dagen al feest geweest dus denk dat we onze lol op kunnen.

Ik ga gauw boodschapjes doen en van de zon genieten.

Kuss

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Morgen om 10 uur worden de zwemmertjes op hun plaats gezet :) Hopenlijk doen ze meteen hun werk, maar zelf heb ik sterk het gevoel dat IUI 2 of 3 slaagt. Ik weet niet waarom, denk dat ik bang ben voor teleurstelling en me daarom een beetje probeer in te houden.

Thnx voor je kaarsje *knuf*

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Thnx voor je smsje gister nog mop!!!
    Hier is het nu nog heerlijk weer, ik ben benieuwd naar vanmiddag

xxx

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Spannend zeg.. Hoop zo op 2 streepjes over 2 weken!!

Dan zijn we (als meneer er dan nog in zit) nog even samen zwanger :D

hoop niet op noodweer zeg! Heb al allemaal omgewaaide bomen gezien!

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hey meiden!

@ nik; wat knap van je meid dat je die spuit heb gezet! het is inderdaad wel voor een goed doel maar toch wel spannend! hoop heel erg dat morgen gaat lukken! dat zou fijn zijn!

@ lt/won; wat een leuke cakejes! jullie hebben het zeker wel extra warm of niet... ;) doe maar lekker rustig aan.. man wat gaat het opschieten voor jullie! (bij een ander gaat het altijd veel harder hihihi)

@ here; me meissie heeft weer oorontsteking en koorts het arme schaap! heb nu neusdruppels(spray) van de ha gehad... ze ligt nu wel lekker te spelen maar je ziet aan haar hoofdje dat ze niet lekker is... zielig hoor...

nou ik ga maar is wat doen ;)

xx gien

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Cherrem is ze weer ziek? Hopen dat 't gauw over is! Slapen met dit weer zal ook niet lekker gaan!

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ja ze heb het weer te pakken, zat al 2 weken ammaar an der oortje en nu is het dus toch ontstoken bah! ja het slapen is echt een drama, ons dak is ook niet geisoleerd (nog) dus het is hier echt knetter, als het zo blijft de komende weken gaan we lekker een airco aanschaffen!

Deel Deze Pagina