Oorontsteking is ook echt zielig hè bij die kleintjes! Met de airco moet ie wel oppassen.. Maar is wel heel erg fijn met zo'n weer! Hebben jullie trouwens gezien dat de pampers 2+1 zijn bij etos?
ja precies maar als ze dan niet boven is kan het een beetje afkoelen! ik zat net die 60 baby's in 1 uur te kijken en wat een debiel is dat zeg die vent van die tracy... als de mijne zo dom zou doen sorry hoor! tssssss
Gien wat vervelend van je meisje zeg Als dat zo blijft kunnen ze op een iets latere leeftijd misschien haar amandelen knippen, dan is ze er misschien vanaf. Of buisjes in haar oren plaatsen. Allebei ingreepjes waar die kleintjes niet heel veel last van hebben. Ja ik heb gister de herhaling gekeken en ik heb vriendlief meteen gewaarschuwd. Als hij zoiets doet dat trap ik hem van de kamer af Trouwens die andere jongen vond ik ook vreemd, die zei totaal geen woord en ging niet eens naar zijn kindje kijken.... xxx
Nik nog een paar minuutjes meid!!!! De zwemmers gaan het super goed doen en zorgen voor een mooie tweeling!! Het kaarsje brand Xxx
nik heeeeel veel succes he! hoop dat het allemaal meevalt en nu begint het wachten he... denk aan jullie xxxxxx
Hey meiden, Daar ben ik met mijn eerste IUI verhaal. Vanochtend om half 8 begon het. Vriendlief moest aan het werk, zijn zwemmers moesten nou eenmaal dat potje in en daarna moest hij snel naar zijn werk. Toen het gelukt was verdween het potje tussen mijn borsten om het op lichaamstemperatuur te houden en om iets na 8 uur gaf ik het af op het fertiliteits lab. Om kwart voor 10 moest ik weer terug zijn daar. Het zaad was gewassen en bewerkt. Er bleek dat er nog ruim 8 miljoen zwemmers over waren. Toen met mijn gevulde spuitje richting de poli gyn voor de IUI. Nou daar zit je dan in de wachtkamer, allemaal dikke buiken om je heen en de zenuwen gieren door je lijf. Toen hoorde ik mijn naam. Met knikkende knietjes naar binnen, en toen begon het geworstel. Het blijkt dus dat ik een bocht in mijn baarmoederhals heb, daardoor kon die dunne catheter niet mijn baarmoeder in. Na wat wrikken en wroeten wou het nog steeds niet lukken. Toen kwam er een tang aan te pas, met die tang trokken ze mijn baarmoederhals recht en daarna kon de catheter zo naar binnen. De zwemmers werden in mijn baarmoeder gespoten en daarna een kwartier met de beentjes omhoog. En dat terwijl ik bloedde als een rund. Nou meiden jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat het een heel avontuur was en het was best vervelend. Maar het is voor een goed doel Nu maar hopen dat die zwemmers hun werk doen en dat ik deze worsteling niet nog eens hoef mee te maken Al heb ik dat er natuurlijk wel voor over als het nog eens nodig is. Liefs xx N.
Nik wat zal dat pijn gedaan hebben zeg!! Maar dat heb je over voor dat wondertje hè!!! Hoop zo dat 't bij deze keer blijft en het meteen raak is!! Is dat veel 8 milj. zwemmers? Ga maar lekker op bed/bank liggen met een fijne film!! Lekker rustig aan doen dat er een prachtig wondertje zich kan ontwikkelen!! Xxx
Het deed inderdaad even pijn, maar dat heb ik er zeker weten dubbel en dwars voor over!! Nu maar hopen dat het aanslaat Minder dan 1 miljoen is onbruikbaar voor IUI 1 - 5 miljoen is voldoende voor IUI 5 - 10 miljoen is ruimvoldoende voor IUI meer dan 10 miljoen is uitstekend Maar goed uiteindelijk gaat het niet alleen om de aantallen, maar ook om de beweeglijkheid, de vorm enz enz... En er hoeft er natuurlijk maar 1tje goed genoeg te zijn Hoe gaat het met jou?? Leuke plannen voor vandaag?? xxx
Nik: Jeetje meid wat een verhaal! Zo onwijs knap van je dat je dit gedaan hebt!! Het is natuurlijk voor een super goed doel! Ik denk dat alle meiden hier erg trots op je zijn! en nu maar weer wachten wachten wachten, mijn kaarsje brand ook net als won! Knuff
Bedankt meis voor je lieve reactie!! Het is allemaal niet prettig, maar ooit zal ons geduld beloond worden. Hoe gaat het bij jullie? Al veranderingen of nieuwe afspraken? Ik zie dat je morgen weer mag testen, verwacht je iets? Ik hoop het in ieder geval wel voor jullie xx
Nouuuuu, heel verhaal getypt en weg is het :x. Poging 2.... Gien; jouw meisje treft het wel he , hoop dat ze snel opknapt. Met jou verder wel alles goed? Al een teken van ongi? Nik; ik duim heel hard voor je!!! Wie weet worden jullie wel R. and N. + eight .. Nee lieverd ik hoop dat jullie geduld snel wordt beloond. Won; nog lekker gezwommen gister? Hier was het gisteravond rond 6 uur pas goed raak. Per; how are you doing? Hier vandaag een rustig dagje. Vanmorgen naar de makelaar geweest maar denk dat dit niks gaat worden. Huis kan casco opgeleverd worden maar dan is het denk net iets te duur is. Ach we hebben nog 4 jaartjes te gaan, gaan nu ook navragen of een eventuele aanbouwing kan. Wordt vervolgd dus... Net huisje gepoetst, zometeen lekker douchen en even een uurtje slapen. Ik word met de dag ongeduldiger , ik wil ons meisje zo graag zien en vasthouden dat ik gek wordt hahahaa. Ohh en jullie geloven het vast niet maaaarr de letters hangen xxx
Danku! Hier was het ook goed raak! Komt al steeds op het nieuws dat Deurne zo zwaar getroffen was.. Heel erg veel bomen om en op Huizen en auto's enzo.. Je zag de wolken ook helemaal in mekaar draaien tot een soort van orkaantje.. Maarrrr van te voren nog wel lekker afgekoelt! Heerlijk! En nu is het helemaal fijn weer!
Nou wel vervelend dat 't dan nog wat te duur is maar wie weet kom je nog iets anders tegen en anders een mooie aanbouw
Won sorry ik heb helemaal niet gezien dat je alweer op 36 weken zit!! Gefeliciteerd!! Hier zijn gister 2 daken van de huizen af gevlogen, veel bomen om (ook op huizen) en natuurlijk heeeeel veel takken op de wegen... xxx
Dankje nik! Hier zijn complete kassen de lucht in gevlogen en van een hele weg alle maar dan ook alle dikke bomen op de weg.. Had er zelf weinig van meegekregen maar toen me vader vroeg of ik mee ging kijken verschoot ik echt! Ook raar om je eigen dorp op het nieuws te zien :s hadden jullie trouwens ook die caravans in het water gezien? :0 weet niet waar da was naar daarbij was een vrouw overleden.. Nik trouwens heb je nu nog pijn? En bloed je nog? Kwam dat doordat 't niet helemaal wou lukken in het begin! Nu aftellen!! Spannenndddd
Nou meiden hier gaat het wel weer wat beter, ben alleen nog wat misselijk en verlies nog maar een klein beetje bloed. Alles goed dus Nu wachten tot de bloedtest Ja je ziet vanalles op het nieuws, gelukkig zijn we voorlopig van het noodweer af zeggen ze!! Jullie nog leuke plannen voor vanavond? Vriendlief is weg dus ik lig op de bank. Net even bij schoonouders geweest die hadden gekookt dus die hebben me ook weer naar huis gebracht na het eten... xxxx
Ik had dat ook gehoord van die mensen in de caravan. Die vrouw is overleden joh? Pffoe. Nik; fijn dat het weer een beetje beter gaat! Hopelijk is de test over 12 daagjes zeer positief Ik lig lekker in bed, even wat berichtjes lezen en dan ga ik wat afleveringen van Friends kijken. Morgen wordt een rustig dagje T. moet werken dus kan weinig doen dan (hij neemt mijn auto mee, scheelt hem weer benzine), achja dat overleven we ook wel. Oh Nik je gelooft het of niet maar ga zaterdag naar SATC2 . Jullie nog plannen? xx