Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier morgen ook een rustig dagje. Ventje en ik zijn beiden vrij van ons werk. R is vanavond gaan trial fietsen & is nu stappen met een vriend dus die zal morgen wel moe zijn :p

Er moeten een paar kleine dingetjes in huis gebeuren, maar verder houd ik me lekker rustig.

Ik durf amper te bewegen :p whahaha

Waaauww LT eindelijk naar SATC2, nou ben benieuwd of dat wachten het wel waard was. Ow en ik ben benieuwd of je het gaat redden want over 20 minuten ben je 37+3 weken, dus dan heb je 24 uur om te bevallen ;)

xxx

(ik kan niet slapen)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd of er vandaag iets gaat gebeuren, ik hou jullie op de hoogte ;).

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha ben benieuwd!! Ik ben ook naar SATC2 geweest en vond 'm tegenvallen.. Vond 1 leuker.. Jij?

Xxx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vond 1 wel leuk maar niet echt bepaald de beste film ooit. Verwacht ook niet echt dat ik naar een topfilm ga hahaha, zit eerder tegen de lange zit aan te hikken.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja ik moet zeggen dat ik er toen (is geloof ik alweer een week of 5 misschien langer geleden) echt heel veel last van had!! Laat staan nu.. Was gewoon dol, die ader werd afgeknelt..

X

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja daar zit ik ook een beetje mee... Nja we zullen het wel zien.

Nog plannekes voor vandaag?

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat zijn jullie stil vandaag :(....

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou Nik ik denk dat jouw droom niet klopt ;). Nu is het wachten of mijn droom klopt. Volgens T. komt ze aanstaande woensdag.

Hoor net op de radio dat het eind volgende week 40 graden wordt :$.

Komt er vanavond nog iets op tv?

Nik; morgen extrema toch? Veel plezier alvast!!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt nee toch??!!! Zo warm, das echt niet te doen.. Moeten we met die hitte verhuizen pff

ik heb vandaag een slinger gemaakt met HOERA (zijn naam) IS GEBOREN. Op zo'n zelfde zin als hoera een jongen snappie?
    Ja madam kan niet stilzitten haha

ben benieuwd of er iemand gelijk heeft van jullie 2..
    Hier denkt vriendlief dat hij de 17e augustus komt want toen is 2 jaar terug zijn oma gestorven.. Dat hoop ik dus niet hè!! Haha duurt te lang..

Morgen weer op me neefje en nichtje passen.. Hoop dat ze beetje rustig zijn :p die kleine is 7 maanden en kruipt de kamer rond en gaat gewoon al in haar bedje en de box staan en aan tafel pff wat is die vlug..

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier nog een steeds een aanstaande mama.. Helaas heeft zowel de droom van Nik als mij niet zo mogen zijn grr ;). Ach ik bekijk het van de positieve kant, nog maximaal 30 daagjes te gaan!!

Won; dat zwanger zijn is goed voor onze creativiteit hahaha.

Per; hoe is ie?

Nik; hoe was Extrema, heb je het leuk gehad?

Hier een aardig dagje voor de boeg. Zometeen eerst langs (schoon)ouders, daarna de cupcakes ophalen, dan even over de kermis en vanavond naar een verjaardag.

Ga nu even genieten van de zon en daarna even schoonmaken.

Tot snel! xx

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik voel me zo eenzaamm

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls

Pff ben zo druk geweest dit weekend, heb echt nog niet gespiekt hier.

Deze week alleen op mijn werk :D dus door alle drukte heen kan ik hier lekker meekletsen.

Hoe gaat het met jullie??
    Hier gaat alles zijn gangetje. Begin nu langzaam een beetje zenuwachtig te worden of de IUI geslaagd is :) Ik voel en merk niets anders dan anders... Dus we moeten maar afwachten...

xxxxx

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He mupke,

Wat lekker dat je zonder die prettige collega van je mag werken :p.

Over hoeveel daagjes kunnen ze het weten, 7 ongeveer?

Ik zit lekker in de tuin te genieten van het weer, net het huisje weer opgeruimd en zometeen richting de kermis. Heb de laatste zo last van nesteldrang dat ik er gek van word.

Gister de cupcakes opgehaald en wow wat zien die er heerlijk uit zeg! Was zo bang dat de foto's mooier waren dan in het echt maar niks is minder waar. Nog eventjes geduld en dan mag je ze proeven :D.

xx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    oww echt heerlijk zo zonder collega, ik ren me wel rot. Maar ik ben de laatste tijd zoooo sterk aan het denken om ander werk te zoeken. Alleen is dat in deze situatie gewoon niet verstandig. :(

Volgende week dinsdag kan ik inderdaad gaan bloedprikken. Spannend spannend!! Ik heb er zelf nog niet echt een goed gevoel bij, mja we zullen het wel zien.

Wat heerlijk die nesteldrang :p Had ik dat nu maar, mijn huisje moet nodig van top tot teen worden opgeruimd maar ik vind de tijd en de zin gewoon niet :)

Wat fijn zeg dat de cupcakes er zo goed uitzien :D Ik kan niet wachten om op kraamvisite te komen. De deurhanger hangt nu nog steeds in mijn woonkamer, hihi. Het is alweer veel te lang geleden dat we elkaar gezien hebben!!!

Hoe is het met de rest van de meiden??

xxx

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is hier echt stil de laatste dagen.

Zag dat Wonder ook het bevallingsforum heeft gevonden :).

Perry: waar hang je uit?

Nik: vandaag weer een drukke dag voor de boeg of valt het mee?

Gister naar de kermis geweest en dat was echt leuk! Al die mannen verkleed, heerlijk om te zien (T. vindt het iets minder allemaal). Uiteindelijk bij die stomme schuifmachine uitgekomen en daar wat euro's ingegooid. Uiteindelijk wel een schattig knuffeltje 'gewonnen' maar had er 4 van in de winkels kunnen kopen hahaha. Daarna lekker in het zwembad gaan dobberen. Gisteravond op tijd naar bed gegaan, had het een beetje gehad. Toen kwamen de eerste vragen/ tranen, kan ik het wel? word ik wel een goede moeder etc etc...

Vandaag is T. weer werken dus ga een beetje in huis aanmodderen. Misschien dat me moeder vanmiddag langskomt dan ga ik nog even zwemmen. (durf er niet alleen in want het zwembad is 1 meter hoog)

Ga nu gauw ontbijten en aan de poets
    xxx

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis

Als eerste gefeliciteerd met je 38 weken!! Wauww...

Hier een drukke dag inderdaad.. Van half 9 tot 4 zijn er allemaal patienten voor allergietesten. Daarnaast van 9 tot half 12 nog gewoon artsenspreekuur. En vanmiddag heb ik ook nog 1 vaatonderzoek en 3 patienten om de oren bij uit te spuiten.
    Ik kan mijn lol dus wel op hier :p En dat allemaal naast de telefoon, de balie en de receptenlijn!!

Logisch dat je die vragen en tranen een keer zou krijgen, maar ik weet zeker dat je het kan en je zult een GE-WEL-DIGE moeder worden. *knuffel*

Liefs
    xx N

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank u dank u, 38 weekjes.. Ik begin echt de kriebels te krijgen!

Jij hebt een drukke dag voor de boeg zeg! Dan zul jij vandaag ook niet pagina's vol kunnen kletsen. Probeer je niet gek te laten maken en zal je straks een motiverende sms sturen ;).

Kus

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha nu ik alleen ben kan ik tussendoor gewoon lekker kletsen hier hoor. Multitasken noemen ze dat :p

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

Heb idd het bevallingsforum gevonden. Was bij juli mama's aan 't lezen omdat een kennis een week over tijd liep dus ff meekijken en vond dat wel gezellig! Dus dacht ga augustus mama's ook eens opzoeken. Heb daar in 't begin ook gezeten alleen is Zoo druk. Bij de juli mama's is het een stuk minder druk, das eigelijk wel fijner haha

lt ik snap wat je bedoelt met dat denken of je het wel aan kan enzo. Ben de laatste dagen ook erg emo en over die stomme dingen na aan het denken! Maar wij kunnen het meid!! Onze kleintjes komen niks te kort en krijgen alle liefde die we kunnen geven!

Wat ik wel erg raar vind is dat ik zowiezo binnen 5 weken ga bevallen maar het voelt niet alsof dat echt bijna gaat gebeuren in me hoofd dan hè, lichamelijk denk ik niet dat het nog 5 wk gaat duren of zelfs 3.. Zul je zien van wel haha

ohhh lt GEFELICITEERD met 38 weken!! Nog maar héél even en jullie meisje is er.. Raar eigelijk hè :p

nik heerlijk collegaloos op het werk, is idd nou niet verstandig om nu van werk te wisselen maar is ook echt niet fijn als je je niet op je gemakt voelt, door die collega! Nog een weekje en je weet of deze IUI gelukt is!! Spannenddddd

hoe is ie met Perry? Zag op Hyves dat het appartement niks was.. Echt jammer! Heeft J. inmiddels zijn kwakkie al laten controleren of een nieuwe afspraak gemaakt?

Gien is je meisje weer beter?

Xx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja moet iedere dag 10 pagina's lezen, hier zijn we ongeveer met 4 meiden dus dat is makkelijk maar daar ben ik echt een uur bezig ofzo.

Het is heel vreemd om te weten dat ze er binnen nu en 28 dagen is. Juist omdat ik me dat realiseer vind ik alles ineens zo eng worden.

Ik duim heel hard voor je Nik maar om eerlijk te zijn heb ik idee dat poging 2 gaat lukken en dat wordt een tweeling :D.

Heb Perry niet meer gesproken dus geen idee hoe het ervoor staat. Op zich is het wel een tijdje geleden dus denk dat ze wel al zijn geweest maar aan de andere kant dan had ze het ons wel verteld denk ik. Over het appartementje had ik ook gelezen inderdaad.

Net gepoetst en zit nu lekker in de tuin te genieten. Laatste dagen loopt het tussen T. en mij niet zo lekker dus ben blij dat ik even alleen ben.

xx

Deel Deze Pagina