LT zelf loop ik ook al een hele tijd met de gedachten dat poging 2 of 3 slaagt... We zullen zien he?! Hoezo loopt het niet zo lekker tussen jou en T. ?? Ik vind het ook heerlijk om af en toe eens alleen te zijn. R. is de komende 3 weken zowat elke avond thuis, brrr daar ben ik niet blij mee Haha. Ik vind het heerlijk om eens een avond gewoon onbenullige vrouwenprogramma's te kijken enzo... xxx
Ja ik weet niet waarom maar heb een goed gevoel over de tweede poging. Mama word je in ieder geval!! Onze relatie is op zijn best als we veel intiem zijn maar dat is nu een stuk minder. Op een of andere manier loopt alles heel geforceerd. We praten er veel over en weten beide dat dit komt door de komst van de kleine maar toch eindigt het vaak in ruzie. Ben er van overtuigd dat alles weer goedkomt zodra de kleine er is maar het is nu gewoon niet leuk. Ook 1001 gedachten dat hij bij me weggaat enzo.. Pffoe wordt alweer depresief aan deze kant
Hihi erg is dat he.. Je kijkt die mannen soms het huis uit . Nee eerlijk is eerlijk het liefst ben ik bij T. en baal echt als ie veel 24uursdiensten heeft maar in dit geval ben ik even opgelucht om alleen te zijn..
Ik denk dat elke relatie op z'n best is als je veel intiem bent. Ik heb hier ook wel eens periodes dat ik minder intiem ben omdat ik dan emotioneel even helemaal op ben door alles wat we nu doormaken. Soms heb ik het gevoel dat mijn lichaam opeens een medisch project aan het worden is ipv een vrouwenlichaam. En ik merk dan ook dat er thuis wat strubbelingen ontstaan. Gelukkig kunnen jullie er goed over praten zeg je dus dan komt alles echt wel goed meis!! En natuurlijk ben ik ook het liefste bij R. maar soms is het gewoon fijn om tijd voor jezelf te hebben. Ik ben daar ook echt aan gehecht, en als hij dan opeens teveel om me heen hangt kan ik heer kribbig worden Terwijl het zo'n schat is. Net nog kreeg ik een smsje: Lieve tuttel, heb je een beetje lekker geslapen en hoe is het op je werk? Ik denk de hele tijd aan je. Wij tweetjes horen bij elkaar en hopenlijk straks met ons 3en of 4en ... Love you
Aaahw wat een schatje . Ik kreeg vanmorgen ook een sms: Hoi Dat is T. zijn manier om te kijken of ik boos ben ofzo hahaha. Het komt ook wel goed maar is nu allemaal moeilijk. Dan probeert ie me een kus/ knuffel te geven en dan klaag ik weer dat ik het te warm heb. En als ik een tijd geen kus/ knuffel krijg dan klaag ik weer dat ik geen aandacht krijg. Gerrum die jongen wordt gek van me
Haha ook leuk zo'n smsje Ogjah hij probeerd tenminste wel eerst uit of je boos bent of niet. Is wel zo veilig Meis het komt allemaal goed!! Overal zijn ups and downs. En als het even wat minder gaat, geniet je daarna weer extra als het weer goed gaat!! Nog even en dan is jullie meisje er, dan word het ook weer allemaal anders. xxx
Dat is ook zeker waar maar nu is het even balen.. Valt het mee met de drukte of ben jij gewoon een goeie duizendpoot? Nog plannen voor vanavond?
Ben opzich een goeie duizendpoot haha vanavond even langs mijn moeder, zij is mijn zusje afgelopen weekend gaan opzoeken in Zeeland en ze had geshopt voor onze toekomstige kleine zei ze. Dus dat ga ik vanavond maar eens ophalen Jullie plannen?? xx
Aaahw wat lief! T. gaat denk ik sporten en ik ga lekker niks doen. Heb de laatste weken bijna iedere dag volgepland en heb mezelf voorgenomen om deze week met niemand af te spreken, heb alleen zaterdag een verjaardag..
Soms moet je je agenda inderdaad eens vrij houden. Ik merk dat hier ook soms, dan ben je de hele week nog bijna niet in je eigen huisje geweest en alleen maar afspraken gehad. Wij hebben het deze week ook rustig gelukkig. Vanavond langs mijn moeder, vrijdag met vrienden naar het terras en zaterdag een verjaardag.
Ja sinds ik die 2 weken lang halve dagen ben gaan werken, heb ik bijna iedere dag iets afgesproken. Deze week wordt het even een weekje voor mezelf en hopelijk komt daarna ons meisje , volgens T. komt ze in de nacht van 22 op 23 juli..
Oww dat zou wel spannend zijn zo 's nachts. Wel smsen he ?!! Ik heb mijn telefoon sinds jou 37 weken 's nachts steeds op geluid laten staan, hihi xx
Ja de kittens groeien echt ontzettend. Ik zal vanavond nog eens foto's maken. Kom ik die binnenkort spammen. Ze hoopt alleen dat ze ze allemaal verkocht krijgt voordat ze op vakantie gaat. Ze wil ze niet alleen achter laten!!
Lt interessant smsje haha wel vervelend dat 't niet zo lekker loopt, maar je kunt er niks aan doen. Die hormonen zijn niet echt leuk. En wat ook niet mee werkt is denk ik dat wij zwangere heel veel aandacht krijgen en de mannen slaan ze over. Dat merk ik iig bij T. soms is 't net een klein kind om ook aandacht te krijgen. Gelukkig gaat het tussen ons wel erg goed. Soms wel wat strubbelingen maar dat komt omdat ik dan chagerijnig ben, gelukkig kan ie er voortaan mee omgaan ben benieuwd of hij gelijk krijgt! Ik vind 23 juli een mooie dag! Maar alles komt ook weer goed bij jullie zodra jullie meisje er is hoor! Nik lekker rustig? Klinkt gezellig jou plannen!! Ik hoop zo dat deze x gelukt is maar als ronde 2 lukt dan zou 't ook helemaal geweldig zijn!! En als dat dan ook nog een 2 ling is!! Wauw dat zou toch gewoon helemaal geweldig zijn! idd Perry is al tijdje niet geweest, denk dat ze het heel druk heeft
Jaa foto's!! Hoeveel heeft ze er nog? Misschien een idee om een advertentie op marktplaats ofzo te zetten. Ga even de was opvouwen, kom zo weer terug xx
Ja T. doet echt zijn best hoor maar kan het gewoon niet waarderen. Als ik er nu aan denk hoe klote ik tegen hem doe kan ik wel in tranen uitbarsten . Hij gaat vanavond niet sporten dus we gaan poging 2 doen voor een leuke/ gezellige avond. * staat nu echt op voor de was *
Mam zet de kittens inderdaad altijd op marktplaats en ze zijn tot nu toe altijd verkocht geweest. Maar nu zijn de poezen aan de pil en zodra alle kittens weg zijn dan worden ze gestereliseerd (schrijf ik dat goed?!) Ja IUI poging 2 zou natuurlijk ook heel snel zijn Al hoop ik wel dat het dan iets makkelijker gaat dan de eerste keer. Pff ben de laatste tijd een beetje klaar met het zwanger worden, wil nu gewoon zwanger ZIJN!! (sorry ) xxx
Ja nik snap ik!! Jullie zijn al zo lang bezig! Ben benieuwd naar de kittens! Volgens mij schrijf je het niet helemaal goed maar hoe het wel moet weet ik niet precies haha maar we weten wat je bedoelt! Maakt niet uit hoe je het schrijft. Lt ik weet hoe je je voelt! Ik doe soms ook echt gemeen tegen hem wat ie echttt niet verdient. Maar meid maak je er niet druk om! Jij bent 't niet die zo doet maar die hormonen zijn de boosdoener, stiekem weten die mannen dat ook wel. Vanavond lekker avondje hebben en er vooral ook over praten, dat doen jullie goed! Niet verdrietig zijn!! *knuffel*
Dank jullie wel meiden! Nik; het is toch hartstikke logisch dat je er klaar mee bent. Vindt het nu wel tijd worden voor een prachtig buikje .. Ja wij hebben beide katten in februari laten doen, krijg ik daar in ieder geval nooit geen probs mee.