Hey meiden, Ik heb op een site een baby samengesteld (whaha) en daar kan ik een kinderwagen Stokke mee winnen. Stemmen jullie dus op mijn baby ??? zwanger - Droombaby xxx
Heb energie voor 100, ben allemaal aan het brainstormen voor mn webshoppie. De stofleverancier heb ik al gevonden
Echt te gek! Degene die dacht dat ze niet crea was gaat nu een webshop beginnen SUPER Ik word vaste klant Of ik pik gewoon je ideetjes en maak ze samen met je haha
Nik ik stem morgen want kan op me tel. niet stemmen :s als je zwanger bent wil je dan ook de stokke? Lt fijn zeg dat je zoveel energie hebt! Vandaag heb ik echt geen puf! Ik zal ook voor je ideetjes mee verzinnen of als ik iets tegen kom het melden! Echt heel leuk dat je dat gaat doen!! X
Hey won bedankt voor je stem!! Als ik hem niet wil ga ik hem waarschijnlijk niet zelf kopen. Mja winnen is altijd meegenomen natuurlijk haha xxx
Ahh nik klote zeg, wat doe jij met dit weer? Zit je in de airco ofzo? Hopen dat 't gauw over is want keelontsteking is geen pretje! Oké ja idd is krijgen altijd beter anders kun je 'm nog verkopen haha Strakjes naar vk om 11 uur en daarna ff pampers kopen bij etos. Zijn 2+1 en maatje 1 komt vandaag pas binnen. Scheelt best een hoop! Xxx
Hey won, Er zijn best veel zieke mensen op dit moment en die spreken mij natuurlijk allemaal aan aan de balie. En daarnaast inderdaad airco in de praktijk dus ik heb het goed te pakken! Nou vanochtend moest ik bij iemand bloedprikken en dan moet je dus nuchter zijn, maar die vrouw dacht dat je dan ook geen tanden mocht poetsen. Ik moest bijna overgeven toen ik haar adem rook, zo misselijk was ik! Ieuwww oww ben benieuwd wat de vk straks nog zegt En lekker luiers shoppen, hihi. Gezellig hoor! xxx
Oh gossie wat is dat ontzettend smerig!! Je tanden niet poetsen omdat je bloed moet prikken ... Won; succes bij de vk Ga nu ff ontbijten, kom zo weer kletsen xxx
Owww meiden, mijn testdag komt steeds dichterbij. Heb sinds vandaag wel beetje het gevoel dat ik ongi moet worden, dus ben bang dat het voor het bloedprikken al doorbreekt! xxx
Auwww mijn keel En dan moet ik ook nog zoveel praten in mijn werk.. Grr!! Ik ben zoooo toe aan vakantie...
Ik moet de hele week van 8 tot half 6 werken... Helaas!! Uhmm tsja welke cyclusdag is het vandaag whaha moet ik echt even de agenda erbij pakken..... Zoek zoek zoek GEVONDEN: ik zit vandaag op CD. 20 & op CD. 26 mag ik bloedprikken. Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus deze keer duurt door de hormonen. Het is dus echt afwachten! Ik hoop gewoon 30 dagen want dan valt de volgende IUI namelijk weer op mijn vrije donderdag, en dan hoef ik mijn collega dus weer niet op de hoogte te stellen xxx
Nik we hopen dat die volgende x niet nodig is !! Ahhh bah wat smerig zeg!! Je tanden niet poetsen! Ook beetje onnozel om te denken dat dat niet mag.. Bij de VK was alles weer goed. Ben 14 kg aangekomen.. Maar er komt al paar weken niks meer bij, gaat eerder wat af want met dit weer eet ik niet veel.. Nouja 14 kg stel 15 tot aan geboorte vind ik erg netjes. Bij mijn BMI stond 17 tot 20 kg ze had nog een x uitgelegd wanneer ik moest bellen. Dat weet ik wel voort haha ik had trouwens vanacht echt buikpijn! En dat heb ik zo wel af en toe vaker en ze zei dat 't voorweeen waren. Nog heel even en dan mag meneer komen! Ben zo benieuwd. Droom voortaan iedere nacht dat ik ga bevallen of dat ie er al is. Lt was je avondje gister gezellig? Hier gister weer lekker chagerijnig tegen T. geweest. Gelukkig ging ie er goed mee om maar vind dat achteraf zo stom van mezelf en dat verdient ie ook niet! Nou je bent dus niet de enige hubbie is bijna afgewerkt, ff broodje eten samen en dan pampers. T. heeft afspraak vanmiddag om een ontwerp met de naam van de kleine te laten maken voor een tattoo. Ben benieuwd of het wat wordt! Nik ik zag dat je iedere dag op de baby kunt stemmen, zal dat wel proberen! Hoelang duurt 't nog tot de uitslag? Xxx