Nou won gelukkig was alles goed, en 14kg is heel netjes hoor! Mijn mams was tijdens mijn zwangerschap 30kg aangekomen. Maar na de zwangerschap had ze gewoon weer meteen haar maatje 34 terug Oww ben benieuwd hoe de tattoo word. Ikzelf wil hier ook een mooie tattoo erbij zodra er een kleintje komt. Je kunt inderdaad elke dag op de droombaby stemmen. Elke week word er een winnaar gekozen, en die wint dan een set avent flessen of een babycooker ofzo van die dingen. En de grote winnaar die op 10 augustus nog steeds bovenaan staat met de meeste stemmen en het hoogste cijfer die wint de Stokke kinderwagen.
Jeej bijna 1 uur, dat betekend nu nog 1 uur pauze en daarna nog 3,5 uur werken!!! Kan niet wachten tot ik naar huis mag
Leuk nik!! Hoop dat je 'm snel mag laten ontwerpen. T. 's ontwerp is super mooi!! Ben zelf ook aan het bedenken waar ik de mijne laat zetten! Jullie ideeën? Heb je 't nog uit kunnen houden nik? Lt wat doen jullie als geboortebord? Xxx
Oww meiden ik ben echt ziek zieker ziekst, het word met de dag erger!! Ben blij dat we na morgen weekend hebben Mijn hele borstkast doet pijn door al dat hoesten, kan amper nog slikken en moet echt veel moeite doen om mijn stem een beetje normaal te laten klinken!! Won: ik weet ook nog niet op welke plek ik de tattoo zou laten zetten, ligt eraan of het er 1 of 2 worden Bij 2 heb ik wat meer plaats nodig, haha. LT: Hoe is het met jou lieverd?? Hebben jullie gister 60 baby's in 1 uur gekeken? Die meid met die zieke baby vind ik echt een leuke meid, ze verheugde zich zo op het vasthouden van de baby enzo. Zij lijkt me heel lief! Maar bij die andere bevalling deed die man echt dom. Met zijn opmerking: "dit wou je zelf" toen die vrouw zei dat het pijn deed. Hij stond ook echt zo ongeintresseerd naast het bed vond ik! xxxx
Ja vond die meid met dat zieke kindje ook leuk. En ook heel begrijpelijk dat ze beetje jaloers was omdat de verpleegkundige haar kindje gewoon aan het voeden was en zij hem nog niet eens vast had gehouden.. Die ander was idd wel raar! Zowiezo snap ik niet dat ze geen keizersnede deden. Dat kindje had het echt moeilijk!! En de mama ook! En die man had ik de deur uit geschopt haha wat een lul! Ben je zo ziek ja!? Wie weet is dat wel een teken hoop dat je gauw beter bent! Kun je nog wel gewoon werken? Xxx
Ik begrijp best dat die vrouw een natuurlijke bevalling wou meemaken. Maar toen die man zei: "ik snap niet waarom jij het niet kan en andere miljoenen vrouwen wel" toen wenste ik hem zelf een bevallin toe!! Grr ik zou R. het ziekenhuis uitschoppen. Na 11 dagen mocht die andere meid haar kindje pas voor het eerst vasthouden!! Pff ik zou gek worden denk ik. Ja ik ben echt ziek inderdaad. verheug me nu alweer op mijn bed vanavond!! De mensen verstaan me amper aan de telefoon, mja ze zullen het er toch mee moeten doen De ongi krampen zijn hier begonnen. Ben bang dat het bloedprikken dinsdag niet nodig gaat zijn.... xxx
Won gefeliciteerd trouwens met je 37 weken Jeeeej, de laatste loodjes!!! Hebben jullie de sleutel ondertussen al?? xxx
He meiden! Nik; wat onwijs klote dat je je zo beroerd voelt . Zal ik als troost zometeen maar even op uw baby stemmen? Won; ben benieuwd naar zijn tattoo! Wij hebben geen geboortebord, doen denk alleen versiering binnenshuis, misschien wat ballonnen maar meer niet. Hier gister een hectisch dagje gehad.. S'morgens was de vk langsgekomen omdat ik de kleine minder voelde en wat bloed had verloren. Uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest voor ctg, echo en inwendig onderzoek. Gelukkig deed ons meisje het hartstikke goed en was ik weer gerustgesteld. Ze was al bezig met ademhalingsoefeningen dus dat was een goed teken, baarmoedermond was al wat verweekt dus nu maar wachten tot ze wil komen. Ga nu even ontbijten en as the world turns kijken Won; gefeliciteerd! kus
LT wat lief dat je me troost Wat een dag gister he!? Gelukkig ben je er weer doorheen, en nu mag mini LT zich snel eens gaan melden. Ik word nieuwsgierig hihi!!! xxx
oei lt wat zal je geschrokken zijn!! maar gelukkig gaat alles goed en is er al een heel klein begin met die verweekte baarmoedermond ben zo benieuwd of T. gelijk heeft en dat ze vanacht komt! nik ja ik bedoelde ook zo van ja als het niet lukt en het past niet, duurt te lang dan zou ik voor een keizersnede kiezen hoor.. alles voor de kleine. die had 't echt moeilijk op 't laatst! zou dat trouwens ook niet trekken als ik 'm pas na 11 dagen vast kon houden en dan ook nog die verpleegkundige moeten zeggen gister was hij schor enzo.. dat die 'm beter kennen als jou en jij bent de moeder! hoop zo dat die krampen nu een keer een goed teken zijn!! ik had ook gewoon krampen, dacht ook ongi te worden dus wie weet.. we houden de moed erin. ga ook ff op je baby stemmen. moet nu weer op gaan passen op me neefje en nichtje. hoop dat ze beetje rustig zijn! gelukkig gaat me zusje mee dus dat scheelt! xxx
Wat zijn jullie stil vandaag meiden?! Allemaal iets leuks aan het doen?! Won hoe was het bij je neefje & nichtje? Hier nog anderhalf uur tot mijn werkdag erop zit Mijn baas vertrekt morgenvroeg naar curacao, en ik zou echt met hem willen ruilen. Begin erg toe te raken aan vakantie xxx
Hee nik! Ik ben er ff nog steeds aan 't oppassen. Me nichtje (7,5maand) viel net echt heel hard op haar hoofd, cherrem was zo zielig maar na 10 sec. was ze stil. Vond dat zo gek want dat ging echt hard.. Nouja een harde tante dan denk ik haha krijg je nog wel vakantie? Lt ik had vanacht trouwens heel eng gedroomd over jou! Dat je bij mij in de klas had gezeten en dat een meisje uit onze klas jou met een mes neerstak in je buik! Gelukkig kwam wel alles goed maar ik werd badend in het zweet wakker!! Xxx
Gelukkig dat ze meteen begon te huilen, dan is er meestal niets mis! Alarmsymptomen zijn: pas huilen na een paar seconden, misselijkheid, en slecht contact kunnen maken. Ik heb van 30 aug tot 10 sept vakantie. Maar ik ga even kijken of ik van te voren ook nog ergens een weekje kan pakken. Ik heb nog 6 weken verlof opstaan dit jaar!!!! Pfff... Ieuww enge droom zeg!! xxx
Ja echt eng hè! Wat nog 't raarste was, was dat dat bij ons in de badkamer was en lt heel rustig was en ik in mijn droom helemaal in paniek.. Nouja gelukkig was het een droom!! Oeh ja dan moet je nog wel lang wachten tot je vakantie, snap wel dat je eerder een weekje wilt! Gaan jullie ergens heen?
Nee wij krijgen kunststofkozijnen en deuren door het hele huis, en aangezien dit al voor een bedrag van meer dan 15.000 euro was zit een vakantie er even niet in Waarschijnlijk wel gewoon lekker een weekje richting mijn zusje in zeeland ofzo. We hebben het er wel over gehad om met de auto naar kroatie te rijden, omdat dat ook een mooi en goedkoop vakantieland is. Maar dat zou dan echt last minute worden!!
Oh ja maar 15.000 is ook een heel bedrag! Naar je zusje is ook lekker als het mooi weer is!! Oh trouwens wel fijn dat jij lekker verstand hebt van die huisarts dingen! Stelde me weer gerust nadat ze gevallen was! Kroatië is idd ook mooi! Nou ff afwachten wat jullie doen! Hier bijna klaar met oppassen. Ze komt om 5 uur terug. Heb vanmiddag echt veel last van harde buiken :s
Haha altijd handig inderdaad zo'n doktersassistente in het topic Nou nog een paar minuutjes dus Hebben jullie de sleutel ondertussen al? Heb je wel al een bedje opstaan voor als jullie mannetje eerder komt en jullie nog niet samenwonen? Met die harde buiken kan het natuurlijk elk moment zover zijn, maar wie weet laat hij nog 5 weken op zich wachten Spannend he!? Trouwens ik had een vraagje, ik zag bij jou uitzet spulletjes een fotolijstje voor een echo foto en daaronder was nog plaats over. Kun je daar de test in bewaren?! Zo ja, waar heb je dat lijstje dan vandaan?? xxxx
Hi ladies, Shame on me! ben al zolang niet meer geweest! pff Heb nog lang niet alles bijgelezen. Nik: wat onwijs spannend voor jullie nu! Zoals je weet draaien mijn duimpjes erg hard voor jullie! Lees dat je ziek bent wat Kl*te meid, veel beterschap (k) (misschien een goed teken natuurlijk hihi! Daar zullen we dan maar hard voor gaan hopen. Hoe gaat het verder met je? Heb je nog de crea bea uitgehangen? Won: Hoe gaat het met jou meid? de bevalling komt steeds dichterbij. Spannend he! Wanneer denk je zelf ddat ie zich komt melden? Las iets over een tattoo maar ben het even kwijt... vertel? Lt: Wat een gedoe gister meid!! gelukkig is het allemaal goed? Voor jou natuurlijk hetzelfde, komt allemaal steeds dichterbij. Heb je al een beetje de zenuwen? Ik zag net 60 baby's per uur voorbij komen hier, lt en won ik zou meteen de kriebels krijgen haha!! hoe dan ook het kindje moet eruit maar ik zou er onwijs bang van worden haha! Hier: nog niet naar het ziekhuis geweest, inderdaad lt anders had ik het jullie zeker weten gemeld. J. die vind het erg moeilijk zo lekker gat het hier thuis ook niet dus tsja! we zijn wezen kijken in een appartementje, maar het was niks helaas pindakaas! ik baal echt onwijs want het is zo mooi groot,. 3 grote slaapkamers, perfect voor ons. Maar de staat van het huis is niet normaal, vies, smerig Blegh! allees heel erg oud! voor we er in kunnen moet er zoveel gebeuren. Ik vindt het helemaal niet erg om iets in een huis te doen, in tegendeel zelfs maar dit slaat gewoon alles. Nu maar weer verder kijken. Ik kom snel weer even spieken. Liefs en een knuffel van mij
Hey meis,, Ja ik ben inderdaad ziek, maar niet zwangerschapsziek helaas. Ik heb een keelontsteking en een voorhoofdholte ontsteking. Maar ik wil geen antibiotica nemen voor het geval de IUI raak zou zijn. Dus het is uitzieken voor mij. Helaas heeft mijn collega vakantie, dus dat betekend elke dag van 8 tot half 6 werken, en dat helpt niet echt mee bij het uitzieken!! Hier na mijn slaapkamer creatie's en de creatie voor LT geen crea dingen meer gedaan. Te druk met vanalles en nog wat. Heb wel alweer het volgende idee in mijn hoofd, spiegeltjes voor op de gang. Dus die zullen binnenkort wel volgen Vervelend joh dat jullie in het ziekenhuis nog geen stap verder zijn en dat het appartement niets was!! Ik dacht echt dat de achtbaan nu ook voor jullie ging beginnen. Het instappen is moeilijk, maar daarna gaat alles vanzeld!! Misschien helpt het als je je J. mijn verhalen hier laat lezen?! Dan ziet hij misschien dat het allemaal best te doen is, en al zeker voor de mannen Nou succes met alles!! xxxx
Ja nik we zijn aan het schilderen ofja texen (weet niet of ik 't goed schrijf ) alles lekker een x witten en dan kan het kamertje erin. Voor nood zitten we nu in een huis wat pap op een stuk grond heeft. Is ff voor nood zodat als meneer zich aandient we wel een huis met alles erop en eraan hebben dus kan nu lekker rustig aan doen en me niet druk maken! Dat lijstje is idd voor de echo en de test. Heb dat in Venray in een winkel gehaald maar geloof dat je dat ook op internet kunt kopen. Ik ga ff de site voor je zoeken! Hebben ze in roze en blauw geloof ik. Perry hèhè eindelijk!! Wat vervelend dat 't thuis niet zo lekker loopt! Snap wel dat J. het heel vervelend vind maar als hij het graag wil en misschien idd de verhalen van nik leest dat ie 't wel doet.. En misschien kun je dat thuis doen en er meteen heen rijden (afspraak maken en dan gewoon thuis doen, brengen en zeggen oh wist niet dat dat niet thuis mocht, dit is van een kwartier geleden ofzo) of is dat heel raar? Lt meisie hoe gaat ie? Toch niet meer aan de hand hè!? Anders had ik 't wel gehoord als buddy zijnde toch? xxx