nik de site is babyart.eu maar daar krijg ik 't niet op gevonden. op de doos stond wel dit merk.. ik heb die in de winkel deze winkel gekocht: www.littlekidsvenray.nl
Hey won, bedankt voor de winkel!! Ik vond het zo leuk dat je daar ook de test in kunt bewaren,, moet ik dus in gedachten houden Nou hier gaat het weer slechter. Heb nu echt bijna geen stem meer, en ik heb wallen onder mijn ogen nog groter dan die in Amsterdam Ik kan echt heel slecht slapen met al dat hoesten, niezen en verstopte neus. Rot zomergriep!!! Nou vandaag nog en dan hebben we weekend Wel fijn won dat jullie nu een huis hebben van je vader,, en over een paar daagjes is jullie eigen woning lekker klaar Laat je ons dan wel foto's zien ?!?! Nou LT,, balen dat je meisje nog binnenboord zit zeg Tommy had dus ook geen gelijk. Ik gok nu op 8-8-2010 (Zo blijven we gokken he ) Ik hoop echt niet dat je tot 42 weken loopt!!! Won voel jij nog niets aankomen?!?! xxx
Goedemorgen meiden! Nik; heel veel succes vandaag met werken, nog een paar uurtjes en dan heb je weekend! Hopelijk ben je van het weekend goed opgeknapt. Het is bijna dinsdag!!! Won; fijn dat jullie met het huisje bezig zijn, ben benieuwd naar de foto's! Schoonzus heeft 6 weken lang voorweeën gehad, hoop voor jou dat je dat niet hebt. Perry; jammer dat jullie nog niet verder zijn maar misschien is Won haar idee wel slim. Misschien is ie thuis wat meer op zijn gemak en vindt ie het minder eng. Gister een hele leuke dag gehad. Heb T. een bon gegeven toen we 2 jaar samen waren (zal ik toendertijd vast en en zeker hebben verteld). Nou gister vonden we het tijd om die bon maar is in te wisselen hahaha. Dag: hapje eten bij een lounge restaurant daarna met de watertaxi naar de bioscoop en terug met de watertaxi naar de auto. Het was echt heel leuk en gezellig! En ben heel erg trots op mezelf want heb 10 km gelopen . Onze uk is vannacht niet geboren dus ook T. had ongelijk! Ik ga er maar vanuit dat ze 17 augustus komt, iedere dag die eerder is, is mooi meegenomen. Jullie verder nog nieuws of plannen? xxx
Hey lieverd Dat klinkt inderdaad als een hele leuke dag zeg!!! Het is inderdaad bijna dinsdag, maar ik verwacht er echt niets van. Ik merk eerder wat kwaaltjes die ik altijd heb voor mijn ongesteldheid dan kwaaltjes waarvan ik denk dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Pff die stomme zomergriep nekt me echt. R. & ik zijn gister een tv voor de slaapkamer gaan halen. We hadden daar nog geen tv omdat we eigenlijk niet zo'n koppel wouden worden waarbij de vrouw vanaf 8 uur chickfliks in bed ligt te kijken en de man beneden Discovery. Maar aangezien ik nu graag in bed lig met die griep en dalijk na de bevalling hebben we er toch maar 1 aangeschaft. Nou ik heb 20 minuten getypt over dit bericht door alle telefoon en patienten!! Grrr ik wil een rustige dag xxx
Hihi ik wilde ook nooit geen tv op de slaapkamer. Toen we geen tv hadden, konden we alleen tijd aan elkaar besteden. Het eerste wat je doet als je op de kamer komt is de tv aanzetten dus dat is wel iets minder. Al moet ik zeggen dat het sinds een aantal weken toch een stuk minder romantisch is tussen de lakens. We zullen zien wat ze dinsdag zien. Moet je anders volgende ronde weer een echo laten maken? Doe rustig aan mupke xx
Als het dinsdag nu niet geslaagd blijkt te zijn dan moet ik wachten tot ik ongi word. Dan krijg ik op C.D. 10 of 11 weer een echo om te kijken of er een eitje groeit en hoe groot die als is. En aan de hand daarvan plannen ze dan weer wanneer ik de spuit moet zetten en wanneer de volgende IUI is. Ik vind het nu wel spannend worden hoor!! Nog maar 4 daagjes.... xxx
Ow wij hebben er wel voor gekozen dat we alleen dvd kijken in bed!! Dus alleen voor films of DWH . Anders krijg je inderdaad dat je meteen de tv aanzet als je samen naar boven gaat.... xxx
In de winter is het wel fijn hoor, of als die mannen avond/ nachtdienst hebben. Voorheen zat ik tot middennacht beneden tv te kijken maar nu duik ik s'avonds lekker op tijd me bed in om daar tv/ dvd te kijken. * draait ondertussen de klok vooruit *
Oww lt lieverd draai die klok nog maar 7 uurtjes vooruit, dan kan ik lekker naar huis!! Heb je voor vandaag nog leuke plannen?? xxx
Vanmiddag lunchen met mams en daarna komt een vriendin langs. Al heb ik nu nog weinig puf om mezelf aan te kleden ofzo. Heb van de week Crazy Beautiful maar weer eens gehuurd dus ga die vanavond maar eens kijken. * draait de klok nog iets sneller vooruit *
Pff wij hebben vanavond afgesproken met vrienden, maar daar heb ik eigenlijk ook echt geen zin in... Voel me echt niet lekker. Maar vind het altijd zo rot om op het laatste moment af te bellen, dus denk dat we maar gewoon 1 uurtje gaan en daarna lekker naar bed. Wij hebben gister ook nog 3 films gekocht: It's complicated Shutter Island Julie & Julia Morgen heeft R. vroegedienst dus dan blijf ik lekker de hele ochtend in bed liggen met jouw series DHW. Hoop dat ik ze allemaal gezien hem voordat we weer afspreken!! xxx
Ik wil ook weer DHW kijken maar moet denk tot september wachten... T. komt morgenvroeg pas thuis dus denk dat ik lekker op tijd me bed in duik. Wou dat de baby zich deed melden
haha heerlijk he zo lekker vroeg naar bed Ik blijf morgen lekker de hele ochtend liggen,, mmm kan me er al helemaal op verheugen Kun je T. wel gewoon bellen als er nu iets is?? xxx
Ja als ik hem bel dan zit ie binnen een minuut in zijn auto (mits hij niet in een oefening of met een brand bezig is). Hij zal er ongeveer een half uurtje over rijden. Ze zeggen dat een vrouw pas gaat bevallen op het moment dat ze helemaal op haar gemak is dus ik zeg de hele tijd tegen mezelf dat ik niet op me gemak ben hahaha. Ga maar eens douchen en aankleden want anders staat ze zo al op de stoep. Tot strakjes! xx
Ow gelukkig dat hij toch zo makkelijk weg kan als hij niet bezig is. Hier zal dat minder makkelijk gaan. R. zal altijd moeten wachten tot er iemand anders is die het van hem kan overnemen omdat zij verplicht zijn om altijd in "koppels" van 2 op straat te zijn. En als hij net bij een ongeluk staat ofzo kan hij niet eens telefoon aannemen Nou meis, douche maar lekker En veel plezier vandaag!! xxxx
Nou eindelijk thuis gearriveerd! Een lunch is uiteindelijk een middagje stad geworden. Heb echt een heel mooi gehaakt dekentje gekocht, ben er helemaal verliefd op. Verder nog wat kleine dingetjes gekocht. Toen hier in het dorp nog wat dingetjes gekocht. T. vindt die hotelslippers fijn lopen en nu zag ik ze van bambam en moest ze meenemen. Ga ze haar niet aandoen maar zet ze op de kast
Whaha die slippertjes zijn te gek!!! Hier gaat het wel oke,, nog anderhalf uur tot aan het weekend Moet eigenlijk nog heel veel doen hier in de praktijk, maar krijg mezelf er niet toe gezet xxx
Hihi, ze zijn grappig he! Denk dat T. ze echt heel leuk vindt... * jee, ik draai al zo hard aan die klok en dan nog 1,5 uur * Hoe gaat het met je keel enzo?
Mijn stem begint terug te komen Ben wel verslaafd aan de keelsnoepje en ijswater. Het hoesten begint nu wel echt pijn te doen, heb echt het gevoel alsof ik 100 scheermesjes heb ingeslikt.