Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaah ik weet precies hoe je je voelt.. Nog eventjes en dan hoef je komende dagen geen telefoon te beantwoorden ofzo. Was het nog gelukt om een weekje vrij te plannen?

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee heb geen weekje vrij meer kunnen plannen helaas. Ben bang dat ik tot september moet wachten,

Weet je wat me net trouwens weer even inviel. Toen ik 2 jaar geleden ging solliciteren voor werk was ik ook aangenomen op de IVF-poli in het ziekenhuis in maastricht. Echt raar!! Stel je nou voor ik had daar gewerkt, had ik behandeld moeten worden door mijn collega's (misschien dan, als IVF nodig zou zijn....)

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aah dat is wel balen joh!!

Vreemde gedachten dat je dan geholpen zou worden door collega's. Weet niet of ik me daar zo prettig bij zou voelen. Heb je nog nagedacht wat je eventueel zou willen doen (carriere switch)?

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff kwam mijn collega net onverwachts hier binnen, dus snel maar de site weggeklikt :p

Ja heb nog wel nagedacht over die switch maar ik vind het te riskant. Ik wil niet ergens een jaarcontract krijgen en dan geen verlenging riskeren omdat ik zwanger raak. Vind het nu het belangrijkst dat er stabiliteit is voor een kleintje. En dan over een jaar of 2-3 ga ik nog eens kijken of ik iets anders kan gaan doen....

Dan loopt jouw webshop misschien zo goed, kom ik in dienst van jou ;) hihi

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat zou gezellig zijn!

Het is nu inderdaad niet echt de tijd om van baan te wisselen. Heb toendertijd ook bewust gewacht tot ik een contract had voor onbepaalde tijd. Volgens mij zit je werkdagje/ werkweek erop toch?

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik moet nog tot half 6 :( nog eventjes volhouden, hihi....

Ik ga nu ook inderdaad geen risico nemen, dat komt nog wel een keertje. En ooohh wat zal ik blij zijn als die switch eenmaal gemaakt is :D

xxx

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh nog een half uurtje, ik zal je er doorheen slepen oke?

Wat zou je graag willen doen? Ik hoop dat de webshop een extra centje binnenbrengt en wie weet kan ik het ooit fulltime gaan doen. Ga straks een opzet maken voor een promotiefolder..

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oww wat leuk dat het nu zo dicht bij komt :D Ik zou dat zooo graag willen doen maar ik durf dat gewoon niet.

Opzich vind ik mijn baan heel leuk maar ik zit gewoon te erg mijn mijn collega in de knoop. Dat werkt gewoon niet fijn.
    Ik zou dus best als doktersassistente willen blijven werken.

Als ik echt iets anders zou gaan doen dan zou ik het liefst iets met kindjes willen doen of een eigen zaakje met mijn crea spulletjes.

Oggg ik heb zoveel ideeen, maar ik ben denk ik teveel een denker. Ik weet niet hoe ik dat werkelijkheid moet maken en dan blijf ik snel bij het oude vertrouwde...

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind het ook eng hoor! Maar we hebben weinig geld nodig om te kijken of het iets is. Het blijft natuurlijk een investering maar loopt het niet dan zijn we er ook zo achter.

T. is er heel positief over dus dat zorgt er wel voor dat ik het aandurf. Wie weet wordt het een giga succes en ga je het ook aandurven!

Je collega is inderdaad wel een giga $%*%(@ mens ;).

Nog een kwartiertjeeee

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wel fijn dat T. er zo positief over is. Dan is het echt iets van jullie samen. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat lopen!!!

Jeej dat kwartiertje overleef ik vast :) Hihi...

En dat betekend ook dat er weer bijna 1 wachtdag voorbij is..... :D

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Juist en het weekend vliegt altijd snel voorbij. Maandag zal wel lang duren maar beloof je gezelschap te houden!!

Geniet van je weekend en ik hou je op de hoogte. Wie weet met babynieuws (jaja ik blijf hoop houden ;) )

xx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben bang dat dinsdag het langste gaat duren, dan moet ik om 8 uur bloedprikken en dan om 3 uur 's middags bellen voor de uitslag.

Dat worden waarschijnlijk vreselijke uren :)
    Ik denk dat ik dinsdag ochtend misschien ook al een urine test doe... Dan is R. er tenminste ook bij. Vind het zo vervelend voor hem dat hij er niet bij is als ik telefonisch de uitslag krijg!!

xxx

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga hier rustig opruimen en dan lekker naar huis.

Meiden fijn weekend, en LT ik verwacht dit weekend wel een smsje dat je gaat bevallen he, dus doe je best ;) Hihi.

Liefs
    xx N.

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh ik dacht dat je dinsdagochtend gelijk de uitslag kreeg :(...

Nou ik zal de tijd snel vooruit zetten lieverd

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

Zo weer oppassen! 't is voor een goed doel, kunnen zij tenminste in het huis aan de slag! :p en het zijn lieve kindjes. Gelukkig gaat me zusje wel mee anders is 't wel wat druk.

Nik nog maar 3 nachtjes en dan mag je bloedprikken en hoor je of 't gelukt is. Vind 't zo spannend!!

Gister eindelijk hoesjes/tasjes gehaald voor de film en foto camera. Kan 't tenminste in de tas zonder dat ik bang ben dat ze beschadigen. Waren in de stad geweest maar de rest van de avond wel veel buikpijn, was wat teveel van 't goeie.

Oh en renate verbaan had een Benjamin James.. Dacht dat ie later als ons uitgeteld was. Vind de naam ook echt bij hun passen.

Xxx

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Hoe is jullie weekend?? Hier gaat het wel. Heb nogal een baaldag vandaag. Ik begin nu echt ongesteldheids klachten te krijgen.
    Aanstaande dinsdag is de "grote" dag, maar als het slecht nieuws is dan vraag ik me af hoeveel teleurstellingen ik nog aankan na anderhalf jaar proberen :( Ik heb echt even het idee dat ik het niet meer trek.

SORRY voor mijn ego berichtje...

xxxx

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee nik geen sorry!! 't is nogal wat hoor!! En het duurt zo ontzettend lang, zeker als je het zo graag wil!

Gewoon lekker zeggen hoe je je voelt! Heb heel veel respect voor jullie en hoe jullie ermee omgaan!

Hoop zo dat het gelukt is meis!!!!!! M'n kaarsje gaat dinsdag weer aan!

Xxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Hoe gaat ie met jullie?

Hier gaat alles zn gangetje, druk weekend gehad.. Vannacht bijna niet geslapen dus ga deze ochtend helemaal niets doen..

Nik; ik duim heel hard voor je!!

xx

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden,,

Hier gaat het redelijk. LT zoals je weet heb ik zaterdag (9 dagen na IUI en 11 dagen na pregnyl) met mijn stomme kop al getest. Deze was positief, maar grote kans dat dit door de pregnyl komt.
    Zondag dus weer getest en hij was lichter dus ik dacht duidelijkheid te hebben. Vanochtend dacht ik dus laat ik nog maar eens testen dan zal hij nu wel nega zijn. Maar vanochtend lijkt hij juist weer duidelijker. Pfff ik haat mijn testdrang!!!!!

Nu heb ik dus natuurlijk geen idee, is het de pregnyl of een zwangerschap?! Ik krijg ze niet goed op de foto, dus het enige wat we kunnen doen is: morgen afwachten *killing*

xxxxx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind je test echt duidelijker geworden. De test van gister vind ik ook lichter maar die van vandaag is een stuk duidelijker. Kan goed begrijpen dat je in de war bent en het enige wat je kan doen is afwachten pfff.

Maarre zie je onze deal niet meer zitten dan? (deal is; Nik test morgen positief en ik ga bevallen)

xx

Deel Deze Pagina