Haha ik teken met een dikke vette rode pen voor die deal!!! Meiden ik plaats vanavond als ik thuis ben de foto in dit topic, maar ik ben echt even door de war. Doordat hij vanochtend weer duidelijker is ga ik vanalles verzinnen: * Misschien is de urine van vanochtend gewoon geconcentreerder * Misschien heeft de pregnyl zich gister niet gehalveerd dus vandaar nog de posi test * Misschien was de vorige test gewoon al ouders en reageerde hij daarom niet goed Pff ik ben niet overtuigd, was het maar al morgen 15.00 uur!!! xxx
Dat is toch logisch! Na al die rondes vind ik dat het NU gewoon echt tijd wordt..... Wel lief, T. vraagt heel vaak of je al iets weet en hoe het gaat enzo..
Ohh wat lief zeg Ow en trouwens seizoen 4 van DHW is wel compleet op dvd 1 na! Ik had dvd 3 gewoon nog beneden in de dvd-speler zitten
Nja wel jammer dat ie niet compleet is, volgens mij mistte ik toendertijd ook wat dvd's toen ik hem aan Honey meegaf. (weet niet of je al meer hebt gemist?)
Weet uit mijn hoofd eigenlijk niet of ik nog meer gemist heb. Heb al zoveel gezien ondertussen hihi. Zit nu bij seizoen 5 dvd 2 R. heeft weer middagdienst dus vanavond lig ik weer lekker vroeg in bed Hebben jullie nog plannen voor vandaag/vanavond??
Je hebt groot gelijk! Tot welk seizoen heb je? T. heeft vandaag dagdienst dus die is rond 18.00 uur thuis. Deze ochtend ga ik helemaal niets doen! Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond met T. een filmpje kijken. Hoe gaat het met je keel enzo, is het al iets minder geworden? xx
Ik heb t/m seizoen 5, dus ben er bijna doorheen! Met mijn keel gaat het wel al beter gelukkig. Ik hoest wel nog wat, maar mijn stem is weer bijna de oude Lekker vanavond samen een filmpje kijken. Hoe was het gisteravond nog?? Hoop niet dat ik stoorde xx
Nee joh, we waren bij een restaurantje in het dorp.. Een uur later lag ik al op bed omdat ik onrustig was, heb alleen geen oog dichtgedaan ..
Net de vk gebeld en moet er donderdagochtend weer heen, hoop dat de laatste keer is!! Nog maximaal 3 x te gaan
Wauww mooie buik Nog eventjes!!!! Ik hoop inderdaad dat je donderdag voor het laatst naar de vk hoeft xxx
Ik word net wakker van mn middagdutje .. Ga nu eerst maar even iets eten en iets aan het huis doen.. Hou je het nog een beetje vol Nik? xx
Owww lekker zo'n middagdutje, ik wil ook!!!! hihi Ja hoor ik houd het nog wel vol. Ik geloof die urinetest nog niet echt. Ben natuurlijk wel zenuwachtig maar er zit nog steeds in mijn hoofd dat het niet raak kan zijn... Ik trek het dus nog wel tot morgen denk ik xxxx
Nik ik ben zo benieuwd voor morgen!! Je krijgt om 3 uur de uitslag toch? Ben vandaag even in Eindhoven geweest met mam en pap. Ging overal zitten dan is dat wel te doen. Lt die slippertjes wou ik ook die vond ik zo super leuk om zo neer te zetten. Zag ze net bij de Bijenkorf staan maar toch maar niet gedaan morgen ben je alweer 39 wk!! Vanacht is het volle maan, kindjes kom kom maar! xxx
OHHHHHH NIK!!!!!! wat ONWIJS spannend!!! jeetje mina! Mijn duimen draaien ongelooflijk hard voor je meid!
Hmmm ik lees nu toch wel op meerdere forums dat er meer vrouwen zijn die op 13 dagen nog posi testen maar niet zwanger zijn Owww was het maar al morgen 15.00 uur!!