Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik ze zijn iig ontzettend positief!!
    Hoe werkt de pregnyl? Wanneer breekt dat af ofzo?

Ben nu wel echt benieuwd!!!!!
    *draait de klok vooruit tot morgen 15.00*

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    de pregnyl halveert elke dag. Dus ongeveer 9 dagen zou het uit je lichaam moeten zijn. Ik zit nu op 13 dagen na de pregnyl, mja voor hetzelfde geld doet mijn lichaam er langer over?!?!

Ik zit pas 11 dagen na mijn ei, dus ik vind ze wel erg positief voor zo vroeg!!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt jou buik zit nog wel hoog of zie ik dat verkeerd.. 't is echt een mooie bolle buik. Wie weet de laatste foto!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké ja hij is wel echt positief maar van de andere kant kan hij door de pregnyl dan ook niet zo positief kunnen zijn zou je zeggen dus misschien dan een combi van zwanger zijn én nog beetje pregnyl?

Nou morgen heb je iig zekerheid, die tijd tikt heel langzaam vooruit denk ik maar goed.

5. Perry

Perry Niet meer actief

Nik: wie weet is dit bij jou wel heel anders :) Ik duim zo hard als ik kan!

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

nik wat onwijs spannend! sorry dat ik nog niet heb gereageerd maar heb wel aan je gedacht ;) ben ook heel erg benieuwd voor morgen meid! hoop het voor jullie! hoe is je mannetje eronder? (die worden vaak vergeten...) ;)

lt wat een prachtige buik zeg! zo mooi rond nog idd! misschien beval je vanacht wel.. ik ben ook met volle maan bevallen... nou ja overdag dan maar snachts was het volle maan geweest ;)

won; heb jij nog een mooie foto van je buik? voor jou is het ook bjina zover! spannend hoor...

per; al een nieuw huisje op het oog? en op welke dag van je cyclus ben je?

@here; gaat alles lekker, morgen lekker een dagje naar me schoonouders die zitten op de camping in zeeland... lekker een daggie eruit met zn 3tjes!

mijn nicht is zwanger! van de vierde :D zo leuk voor haar... zou nu zelf ook graag wel weer willen hoor maar ja die stomme ongi komt maar niet.. :( dus ik zal ook wel weer aan de pillen moeten als we er weer voor willen gaan.. want ik wil eigenlijk nog ff wachten aan de andere kant... mijn kleine meisje heeft ook nog aandacht nodig ;) ik wil haar niet tekort doen.. vaag he!

nou de dame kan kruipen hoor :D zo leuk! tis zon lekker ding heb het bedje en de box ook al een stand naar beneden moeten doen want mevrouw zit op haar knieen met haar handjes op de reling dus als ze gaat staan kukelt ze eruit natuurlijk :D zal nog ff een fotootje spammen..

liefs gien...

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    bij oma in slaap gevallen...

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    aaaaah wat een droppie :D

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn mannetje is nog heel nuchter, en dat was ik ook tot nu toe :p

Hij wacht het morgen gewoon af maar hij hoopt natuurlijk heeeeel erg dat ik zwanger ben. Hij kan niet wachten tot hij papa is en hij vind het nu ook wel zwaar vervelend worden dat het al 18 rondes duurt...

We duimen voor morgen :)

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    mmmjammer kan geen filmpje uploaden.. weten jullie hoe dat moet :(:(

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien ik weet niet of dat kan, filmpjes plaatsen!

Wat is Nadine toch een mooi meisje! Oh kruipt ze ja, dat wordt voortaan opletten ;)

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ nik; ja gelukkig houden die mannen ons wel met beide benen op de grond ;) arjan wilde het toen ook zooo graag... nou meid ik spiek morgen wel ff op me mob natuurlijk.. hoop dat de dag een beetje snel gaat voor jullie!

@ won; nee het lukt niet.. balen!
    dankje wel :D ze krijgt ook echt een kop met haar joh nu! ook krulletjes net als mij vroeger ;) zo schattig!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jaa krulletjes zijn echt super lief!!!
    Vervelend zeg dat je ongi nog steeds niet op gang komt!

Ga morgen even een nieuwe buikfoto plaatsen. Vind 'm echt groot :eek: draag ook echt helemaal naar voren..

Zo lekker naar bed, ben moe!

Xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

Nacht 2 op een rij niet geslapen en begin het nu al beu te raken. Je zou zeggen het is afgekoeld dus je slaapt heerlijk maar ben zo onrustig de afgelopen dagen, wordt er gek van!!!

Nik: ik vind je test van deze ochtend nog duidelijker! Ik duim heel erg hard voor je. Zou onze deal vandaag dan gebeuren??

Per: hoe is ie met jou?

Won: mn buik is heel erg gezakt maar het blijft een bol buikkie. Ze is ook al helemaal ingedaald dus verwacht niet dat me buik nog erg gaat zakken. Hoe gaat ie met jou, hou je het nog een beetje vol? Ben benieuwd naar de buikfoto!

Gien: wat gaat de tijd snel zeg, 7 maandjes alweer. Het blijft een heerlijk ding om naar te kijken he :D? Volgens mij is het vannacht volle maan geweest dus laat het vandaag maar gebeuren zou ik zeggen ;).

Nou ik ga even me ochtendhumeur afreageren op een poetsdoek en dan kom ik weer lezen.

Joehoeee nog maximaal 21 daagjes te gaan! xx

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej mijn bloed is ingeleverd.. Nu gaan de laatste wachturen in :D

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

15.00 uur toch? x

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oeh nik spannend!!! Je kunt zeker geen foto plaatsen?

Nou snel door naar 15.00 !!

Lt zal straks me buik plaatsen! Vervelend hè dat onrustig slapen?! Ik heb dat ook al paar dagen en dan ook veel buikpijn erbij.. Hopen dat 't niet al te lang meer duurt. Jij bent als eerste aan de beurt dus jou meisje moet eerst! ;)

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Ik ben op het werk dus de foto van vanochtend kan ik niet plaatsen, maar jullie horen het vanmiddag als 1 van de eerste ;)

xxx

19. Perry

Perry Niet meer actief

Nik: Jeetje meid, ik ben MEGA zenuwachtig voor je zeg! pfff! dat die uurtjes maar snel mogen gaan nu! DUIM DUIM DUIM!!

lt: wat vervelend zeg :( Misschien een goed teken meid!
    hoe voel je je verder?

Won: How'r u? :D

hier, gaat het goed! Druk maar verder gaat alles zijn gangetje.
    Jullie hebben mij met die ideën op een idee gebracht haha! Nou heb ik geen idee of dit kan natuurlijk, maar wat nou als J. thuis zijn kwakje in het potje dumpt die we hebben meegekregen van de ha? Dan gaan we naar het zh met dat potje en lopen een kamertje in, dan gieten we het in dat potje, en klaar toch? Nou heb ik geen idee of dit wel kan.... Jeetje wat een gedoe zeg, waarom moeilijk als het makkelijk kan pff...

X

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meis zo zou ik dat niet doen, dan zitten je zwemmers waarschijnlijk te lang in het potje. Omdat ze in het ziekenhuis denken dat ze er bijvoorbeeld pas 5min. inzitten, maar eigenlijk zitten ze er dan al 20 minuten in bijvoorbeeld.

Je hebt dan kans dat het ziekenhuis het nog even laat staan en dat er al veel zwemmers sterven.

Je kunt beter open kaart spelen met het ziekenhuis en zeggen dat het in dat kamertje niet lukt. Dat jullie het thuis doen en dan METEEN naar het ziekenhuis komen....

Succes ;)

En bedankt voor het duimen :)

xxx

Deel Deze Pagina