Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Idd Perry, was wel slim maar als ze het in het ziekenhuis nog laten staan dan klopt de uitslag niet..

Nik heeft er verstand van dus zou doen zoals zij 't zegt..

Nik nog 6 uurtjes en je hebt de uitslag!! Wel fijn dat je moet werken want ik denk dat je anders helemaal gek werd ;)

2. Perry

Perry Niet meer actief

Inderdaad daar heb je gelijk je :) niet aangedacht eigenlijk!

Dan kunnen we inderdaad beter open kaart met het zh spelen.
    Oh oh oh.. ga vanmiddag bellen.

dankjewel :)

xx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat doe maar eens dat er bij jullie ook vaart in komt!! Jullie wachten al zo lang

4. Perry

Perry Niet meer actief

Helemaal gelijk heb je :D

Hoe voel jij je meid?

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Slaap al paar dagen heel onrustig en heb veel buikpijn steeds maar heb niet 't idee dat ie binnen paar dagen komt...

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

IK WORD HELEMAAL GEK! Ben denk op het punt gekomen dat ik er klaar mee ben (sorry Perry/ Nik :)). Ik ben heel erg blij met ons wondertje hoor maar ik ben het nu zat. Had vandaag 2 afspraken gepland maar heb er net eentje afgebeld en de ander komt vanavond langs.

Nesteldrang = niet leuk! Ik wist van de week al dat ik vandaag weg zou zijn en dan toch eigenwijzen pfff.

Even snel een stofzuiger door de woonkamer halen... Ach dan kan ik de trap ook wel even doen he?.. Nouja ben toch al boven, laat ik gelijk maar even alle kamers doen.. Ooh ligt er al weer zoveel was? Laat ik maar ff een wasje aanzetten.. Ik zie weer pootjes op de trap grr, even een doek eroverheen.. Dus 1,5 uur later zit ik weer uitgeteld op de bank en vindt het niet leuk :( en ons meisje vindt het ook niet leuk want krijg heel wat trappen te verwerken.

Leg mij eens uit waarom zwangere vrouwen nesteldrang krijgen??? Alles is schoon maar ik word zowat opgewonden als ik de stofzuiger zie pffoe.

Okee ik heb me hart even uitgestort, ga zo douchen en ff in bed liggen.

Nik; lieverd ik denk de hele dag aan je! Ik zal je ieder uur een smsje sturen (nummero 1 heb je al gehad!). Om 12 uur volgt de volgende :D.

Won; ja ben echt onrustig sinds de laatste daagjes. Als ik op de bank zit ben ik zelfs onrustig :(. Nog een paar daagjes te gaan voor ons (ziet een lichtpuntje!) Wanneer moet je weer naar de vk toe?

Per; ik zou inderdaad gewoon eerlijk zijn anders komt geeft het onderzoek ook een vertekend beeld. Bij jou was alles oke toch? Zou je het fijn vinden als ik J. een berichtje stuur? Zag dat hij hyves heeft dus kan hem wel uitleggen hoe erg jij ermee zit, misschien dat hij dan inziet dat het ziekenhuis wel moet. (of misschien kan Nik iets sturen die heeft het zelf meegemaakt?) Verder nog op huizenjacht geweeft of valt het een beetje tegen?

Nu plof ik op de bank met een kop thee en doe niks meer!

Dikke smak van een ongedulige :)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Per ik denk dat LT wel een punt heeft! Mannen nemen sneller iets van anderen aan. Misschien helpt het al wij hem een riem onder het hart steken??

Ik wil best mijn verhaal aan hem uitleggen...

En ik denk eerlijk gezegd dat er echt stappen ondernomen moeten worden want van uitstel komt afstel. (of hoe is dat spreekwoord?) Ik bedoel te zeggen dat de stap steeds moeilijk word. En geloof me, zo'n drama is die MMM nu ook weer niet!!

Nou meiden nog 2,5 uur :D

xxxxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meiden jullie zijn echt onwijs lief!!

De spanning is echt om te snijden hier :)

De telefoon van vriendlief staat uit omdat hij in een rechtzaak zit (nee nee niet voor zichzelf maar voor zijn werk). Kan niet wachten tot ik hem vanavond zie zodat ik het nieuws kan delen. Goed of slecht, I need him :)

net maar gaan shoppen ter afleiding :p Heb een nieuwe bikini, nieuw truitje en bolero.

Heb meteen bij de hema even een fles jip & janneke champagne gehaald voor het geval dat ik iets alcoholvrij moet vieren, en er bleef meteen een babyvestje aan mijn vingers plakken ;)

Ow alsjeblieft laat dit onze maand zijn!!!!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik mijn duimen maken overuren en het kaarsje brand.

Heb heeeel erg stom me telefoon kapot laten vallen dus heel het scherm is kapot :(

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oww dat meen je niet wonder!! Wat balen zeg,, ik voel me altijd gehandicapt zonder telefoon (als ik dat zo mag zeggen).
    Heb dan echt het idee dat ik niet compleet ben :p erg he?!

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja ik baal ook als een stekker en loop hier serieus al de hele tijd om te huilen, stomme hormonen!!!!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meis dat zijn geen hormonen, ik zou ook janken als een klein kind :p ;)

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whaaaa ik heb net stieken al gebeld en het is waar IK BEN ZWANGER!!!

Ik moet wel volgende week nog een keer controle bloedprikken, maar het klopt gewoon

Wij verwachten na 18 rondes ons kindje!!!!

:D :D :D :D

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Joehoeeeeeeeeeeeeee ik ben zoooo blij voor jullie :d :d :d jeeeujjjj gefeliciteerd!!!!

Had ik toch gelijk over deze ronde :p en meid als die testen al zo duidelijk waren dan is het gewoon een tweeling :d

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej ik heb ook een banner :D :D :D

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik hou van je banner :D :D

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hihi ik ook :D :D :D

Nu wel maar hopen dat alles goed blijft gaan...

Ik geloof dat het hier nog niet helemaal tot me door dringt :p Dat zal vanavond wel komen,, of volgende week na het controle bloedprikken. Ben toch nog beetje bang :) :)

18. Perry

Perry Niet meer actief

NIK VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Helemaaaaal geweldig meid!!!! het is jullie zo gegund!!!!
    En wat lt zegt, ik hou ook van je banner :D:D:D:D:D:D heerlijk meid! en nu lekker genieten na die 18 rondes!!!!!! echt super meid!!!

dikke blije knuffel van deze kant

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik die banner staat je goed zeg!! wanneer ben je nu uitgeteld?

snap wel dat je bang bent hoor.. die eerste 12 weken zijn wel altijd beetje eng!

wanneer heb je de eerste echo of weet je dat allemaal nog niet? denk dat je dat wel eerder hebt toch?

en wat zijn je symptomen zwangere mama?

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh lt jij houd je tot nog toe niet aan de afspraak he. waar blijft dat kleine meisje van jullie?

heb alweer gedroomd over jullie dat jullie meisje Roos heette :p

Deel Deze Pagina