Ik heb vannacht echt goed geslapen! Ben maar 2 x naar de wc geweest. Mn humeur is dus alweer wat beter als gisteren . Mijn moeder had volgens mij bij 10 weken zwangerschap al 6 pakken pampers ingeslagen , 3 pakken pampers voor 10,-. Lang leve connecties bij drogisterijen hahaha. Ik ga het proberen met voeding van Kruidvat. Heb daar goede reacties over gelezen en het scheelt de helft met Nutrilon. We zullen vanzelf zien hoe ze erop reageert. Wat ga jij doen? En een Roos gaat het niet worden... Oh Nik nu mag je wel bij Primark in de zwangere vrouwen rij staan . xx
Won waarschijnlijk krijg ik inderdaad eerder een echo dan bij 12 weken, maar dat hoor ik volgende week allemaal. Het eerste vk bezoek wat je normaal hebt dat heb ik ook nog bij de gyn. En daarna mag ik kiezen of ik onder controle wil bij de vk of bij de gyn. Ik twijfel nog! Aangezien ik een verdubbelde kans heb op een kindje met een open ruggetje lijkt de gyn me ook wel handig. Maar een vk is weer beter te bereiken met avondspreekuren enzo... Ik weet dus nog niet wat ik daarmee wil!! Mijn zusje heb ik gister gebeld en die kon alleen maar schreeuwen dat ze al cadeautjes had en dat ik die dit weekend kreeg van haar Mijn broertje vloog me om de nek, maar hij vind het woord OOM toch nog steeds oud klinken voor een 12-jarige haha Ik kan inderdaad los met shoppen, maar ik wil eigenlijk met zoveel mogelijk spulletjes wachten omdat ik echt meisjes of jongens spullen wil kopen. Waarschijnlijk ga ik dus na 20 weken totaal los en van te voren gewoon wat kleine dingetjes Ow en LT nu mag ik inderdaad in de zwangeren rij staan Jeeeeeeeeej haha Hoelang moet T. nog werken voordat zijn vakantie begint??
Wanneer kan ik eigenlijk beginnen met zwangerschaps dozen aanvragen ?!?! Whaha.. en welke allemaal ?? Ik heb me wel net aangemeld voor: Moeders voor Moeders. Aangezien ik zelf die medicatie nodig heb gehad, zou ik het oneerlijk vinden als ik het andere vrouwen dan niet gun. Ben dus benieuwd wanneer ze contact met me opnemen. xxx
Lt: We waren gister laat thuis, ivm met markt hier, dus het is er niet van gekomen, ik zei al tegen wonder eigenlijk MOET ik er tijd voor nemen. pff! maar goed, vandaag eerst sollicitatie gesprek en dan ga ik een belletje wagen! Nik: kun je het allemaal al een beetje beseffen?
Per meis waarom stel je het toch altijd uit tot NA een gesprek of NA een markt. Druk dat nummer in en bellen meis!! Anders ga je steeds verder uitstellen en dan doe je het wel na dit of dat... Geloof me als iemand hier weet hoe moeilijk die eerste stap is dan ben ik het wel!! Maar na die eerste stap word het steeds makkelijker. Kom op en laat jullie droom uitkomen!!!!!! verder begin ik het hier nu redelijk te beseffen maar dat komt denk ik vooral door mijn rugpijn haha...
T. zijn vakantie begint op het moment dat ik beval hahaha, binnen nu en 2,5 week dus.... Zwangerschapsdozen kun je nu al aanvragen, je krijgt vanzelf bericht wanneer je hem op kan halen. - babydump (volgens mij zit die coupon in de catalogus) - prenatal ( kan via zw.pagina) - etos Kruidvat is gestopt en verder weet ik er geen... Won??? MVM; mochten we ooit voor een tweede gaan dan ga ik het zeker doen. Vindt het eigenlijk ook wel een beetje logisch . Nog ff en dan kun je weer naar de aanstaande papa toe
Ow dan kan ik me voorstellen dat T. jou ook liever vanavond dan morgen ziet bevallen Of niet?? Ik had gister bij de etos inderdaad al zo'n blaadje meegenomen dus die gaat dalijk op de post Welke dozen zijn echt de moeite waard & welke niet?? Nog dik anderhalf uur tot ik klaar ben!! Had ik morgen lekker een dagje vrij, heeft R. het zo gepland dat ik om 8.00uur met mijn auto in de garage moet zijn voor de APK keuring. Nou lekker dan
Hij werkt maar 2/3 dagen in de week dus hij is niet echt toe aan vakantie. Alleen papa kan niet wachten tot zn meisje wordt geboren. Hmmz, ik vond de Etos & Prenatal (Felicitas) wel leuk. Je moet er niet teveel van verwachten dan kan het alleen maar meevallen. Vooral veel foldertjes, kortingcoupons etc. maar vond het wel leuk om zo'n doos te ontvangen! Babydump heb ik niet gehaald, Won volgens mij wel dus die kan je vertellen wat je ongeveer kan verwachten. Gerrum, kan de zwangere vrouw een keer uitslapen, moet ze om 08.00 uur in de garage zijn. Dit kan niet hoor !! Ik vind dat als jij weet wat het wordt we een dagje moeten gaan shoppen, goed plan ? xx
Jaaa dat is zeker een goed plan Maar dat duurt nog zooo lang.. haha Ik verwacht ook niet teveel van die dozen hoor.. Vind het gewoon al leuk om door die folders heen te bladeren en kleine dingetjes zijn gewoon altijd welkom. *GAAP* ik wil naar huis........
We spreken voor die tijd ook zeker nog af hoor, kan tante Nik vast oefenen . Ik denk als je bij babyuitzet snuffelt je wel topics kan vinden over de dozen. Zal mn tijdschriften bewaren dan kun je ze een keertje doorbladeren? Ben nog steeds hyper hihi! Heb net boterkoek gebakken en die ruikt zoooo heerlijk, moet nu wachten tot ie is afgekoeld :x
Natuurlijk spreken we nog eerder af, ik ga echt geen 16 weken meer wachten hoor voordat ik jou weer zie. Dan loopt jullie kleine al bijna whahaha... Nee meis, mijn handen jeuken om eindelijk de cadeautjes te kunnen geven. Dus zodra jij bevallen bent dan plannen we een kraamvisite!! Trouwens hoe gaat het met de webshop? Nog folders gemaakt of andere vorderingen? xxx
We zijn druk bezig met dingen uit te zoeken. Onderhoud website, belastingdienst, kamer van koophandel etc etc. Heb van de week een promotiefolder gemaakt, ben er best trots op . Kan hem helaas nog niet delen want de naam van onze meid is in de bedrijfsnaam verwerkt.. We zijn op de goede weg dus... Hoop eind 2010 online te kunnen! Moet je nog tot 5 vandaag? Ik wil ook cadeautjes voor jou kopen!! Gelukkig dat ik dat dagboek nog niet had besteld maar er schiet me vanzelf iets te binnen.
Klinkt allemaal wel heel profi he: bedrijfsnaam, belastingdienst en kamer van koophandel Spannend zeg !!! Ik moet tot half 6 werken
Wat lief dat je nu al een cadeautje voor me bedacht hebt Owwww ik hoop maar dat alles goed gaat Vind het toch wel spannend allemaal hoor...
Misschien heb je er helemaal niets aan maar het is wel goed om even naar je zorgverzekering te kijken. (ik heb dit niet gedaan) Ik heb een verzekering voor jongeren. Heb geen kraampakket gekregen, voor de kraamzorg heb ik een eigen bijdrage van 3,90 per uur. Dit gaat bij mij om een bedrag van ongeveer 225,-. Ik vond het niet echt de moeite om voor dat geld over te stappen naar het gezinpakket. Maar wellicht is het in jouw geval anders...
Oh half 6 dat is minder .. Ik denk dat we nu op 80 % van alles zitten dus we zijn er bijna. Als ik er zin in heb ga ik naar de zwangerschap beginnen met het bouwen van de pagina enzo...
Ik ben al overgestapt van een jongeren naar een standaard verzekering. Omdat bij jongeren ook geen zwangerschapsbehandelingen vergoed werden. Dus ik ben al anders verzekerd, maar die eigen bijdrage voor kraamzorg blijft zo, dus ik moet ook zo'n bedrag bijbetalen. Maar dat vind ik niet erg, hoort erbij !
Dat klinkt best logisch inderdaad... Denk dat een IUI behandeling behoorlijk prijzig is. Ik dacht dat die 3,90 kwam door mijn verzekering maar daarin heb ik me dus vergist.
Ik zou echt niet weten wat zo'n IUI opzich kost. Maar ik weet dat de echo's, de pregnyl spuit, het sperma bewerken en de bloedtest bij elkaar bijna 200 euro kosten!!!
Ik heb het eens opgezocht: De kosten van een IUI-cyclus zijn ongeveer 400, exclusief eventuele medicijnen. Een IVF of ICSI behandeling kost ongeveer 1700. Ook dit is exclusief medicijnen.