Ik smeer iedere avond buikzalf van Zwitsal maar dat is meer omdat ik het lekker vind + fijn vind om aan mn buik te zitten. Of je striae krijgt ligt aan je huid dus daar is geen creme voor te kopen. Nog maximaal 19 daagjes te gaan, dus zie dat maar als lichtpuntje . Fijn dat alles goed gaat met je nicht! Ik heb bij 7 weken ook een veeg bloed verloren en ging meteen van het ergste uit. Lindy zei toen dat het wel vaker voorkwam dus dat had me enigzins gerustgesteld. En lieverd tot vandaag ben ik niet echt misselijk geweest ofzo dus probeer je er niet aan vast te pinnen! Heb je nog wat leuks geshopt? xx
Ik had van een vriendin HEMA buik en borsten creme gekregen & voetengel. Denk dus maar dat ik die ga gebruiken Ja inderdaad nog maar 19 daagjes lieverd, nog even volhouden. Jullie kaartje was wel echt leuk vanochtend op de deurmat Mijn nicht heeft al eerder een MK gehad, en heeft echt jaren op deze zwangerschap moeten wachten. Dus die was pas gerust gesteld na de echo vandaag. Nou heb er net maar weer een test tegen aan gegooid. Ik probeer echt te genieten, maar ben nog zo onzeker Niet heel veel speciaals geshopt, wat make-up en iets voor mijn keelpijn want dat blijft helaas aanhouden. xxx
Hè toch lt wat een ochtend! Maar gelukkig gaat alles goed met jullie beide!! Ik smeer ook niks. Alleen af en toe bodylotion of biosilk maar das meer omdat ie dan wat droog lijkt ofzo. En denk dat lt daar wel gelijk over heeft. Lt dat weet ik nog, toen smste je me nog. Heb dat toen ook heel klein veegje gehad maar komt omdat je er steeds naar kijkt terwijl 't anders niet opgevallen was. Nik ik zou geen test meer doen want stel hij is wat lichter maak je je alleen maar druk terwijl er misschien niks aan de hand is. Iig heel fijn dat het met je nicht helemaal goed gaat, met haar kleintje! Xxx
Lekker smeren hoor! Ik heb alleen striae op mn borsten maar ook die heb ik iedere avond braaf ingesmeerd. Ik liet T. iedere avond mn buikkie insmeren kon die weer wat contact met onze ukkepuk maken. Ik vond het ook echt een grappig kaartje om te zien en vond het wel bij ons passen . Kan je nicht goed begrijpen hoor. Ik denk dat iedere zwangere vrouw vooral in het begin erg onzeker is. Vindt je test heel mooi . Krijg net een sms dat T. al onderweg naar huis is dus ga maar weer afsluiten en wachten. Morgen ben ik weer van de partij! Kusjeee
Meiden morgen hoef ik maar een half dagje te werken en daarna vertrekken wij lekker tot zondagavond naar zeeland met de hele familie. Lekker mijn zusje en schoonbroer opzoeken. Ik ga nog even wat in huis doen hier en daarna duik ik met DHW mijn bed in. Girls ik spreek jullie snel!!! xxxxxxx
Wondertjeee: ik heb je al tijdje niet meer gezien bij het augustus forum, ben je nog wel mijn buddy??
Hee meiden! Had het weer eens druk! Allereerst ff nik van harte met je 4 weken!! Ja klopt lt ik zal zo eens tijd maken om even daar weer bij te kletsen, ben nog steeds je buddy hoor! Ook al sms je midden in de nacht, ik zet het daar gelijk neer vandaag bij vk geweest en alles was weer goed, moet 6 augustus weer. Zei dat ik dat wel een mooie beval datum vond, 6-8-10 Heb vandaag een uggtasje gekregen van T. Zei al steeds dat ik die zo leuk vond en die was 59% dus zei die nou pak ik 'm ook. Ik helemaal blij haha. Xxx
Goedemorgen! Nik: hoe is het in viva Zeelandia? Per: hoe gaat ie met jou? Hoe bevalt je job? Won: wat voor tasje is dat? Grappig dat je 6-8-10 zegt, T. roept die datum namelijk al heel erg lang. (wil er zelf nog steeds niet aan geloven dat ik overtijd ga lopen ).. De rest roept allemaal 8-8. Schoonzus is van 11-11-77 en die is bevallen op 7-7. Ik ben van 11-11-88 dus vandaar 8-8, nou we zullen maar afwachten he.. Ga nu even eten en daarna op pad, kom vanmiddag nog wel even blieken. xx
Dan zou 8-8 wel heel erg leuk zijn!! Maar liever eerder hè! Je bent al bijna 40 wk! Sooow nog ff 1 x: WAT IS HET SNEL GEGAAN!! Die foto op je Hyves is kei leuk! Je ziet er goed uit!! Doet Sophie het goed? Dat tasje is een kleiner zijtasje zeg maar. Ik draag die 'cross-over' en daar kan niet heel veel in. Is zo'n plat ding zeg maar. Doe er me telefoon agenda en portemonnee in. Als ik straks de luiertas steeds bij heb, heb ik mooi de belangrijkste dingen bij de hand. Ga je vandaag nog iets doen? Heb je goed geslapen? Nog geen tekenen van een bevalling? is wel spannend nu het elk moment kan gebeuren hè?! Xxx
nik je kaartje komt later. me moeder zegt net dat ze 'm vergeten is op de post te doen! ze moest meer dingen op de post doen dus zou ze de kaart ook meenemen en was dus jou kaartje vergeten. heb 'm net dus alsnog op de post gedaan! xxx
De tijd is echt voorbij gevlogen maar nog wel even blijven vliegen hoor! Dinsdag 40 weken, besef het nog niet helemaal. Tja ik krijg alleen maar te horen, goh wat zie je er goed uit en nog zo fit, nee die kleine van jullie blijft nog wel zitten hoor. Dan denk ik: ik wil me niet fit voelen, ik wil moe zijn en die baby zien hahaha, tja hormonen denk ik. Met Sophie gaat alles goed! Heerlijk mupke om te zien he ... Wel handig zo'n tasje! Maar ik hang mn luiertas gewoon over de kinderwagen heen dan heb je er ook geen last van? Gister naar Intratuin geweest en flink wat planten enzo gekocht. Daarna nog lekker eigenwijs zelf in de tuin ploeteren, wat daarna dus als resultaat gaf dat ik bekaf op de bank ben gaan liggen en niets meer heb gedaan. Zometeen kan ik het ziekenhuis bellen om te vragen hoelaat we langs kunnen komen, ben benieuwd! Verder geen plannen vandaag, jij/ jullie wel? Aparte maar leuke gedachten dat we nu beide ieder moment kunnen bevallen. Nou bijna-mams geniet van de dag! Kus Oh heb je trouwens al een foto van de babykamer, ben zooooo nieuwschierig!!!!!
haai meiden sorry ff ego maar ik heb gister een testje gewaagd... en de test is licht positief... maar dat was niet met ochtend urine dus dacht ik dan doe ik morgen ochtend (vanochtend) nog een testje en die is nog lichter???? hoe kan dat.. ik heb overigens geen idee hoelang ik zwanger zou zijn als het zo is want ben niet ongesteld geweest na mn bevalling... ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh zenuwslopend!! maar die van de kruidvat geven geen valse streepjes toch? liefs xxx
ooh spannend! ik ben zelf geen fan van kruitvat testen die gaven mij negatief terwijl ik toch echt zwanger was. als je nou eens met een digitale test dan weet je zeker of je zwanger bent of niet. succes! liefsz
hee dankje ja ik vind ze juist wel fijn ze hebben bij mij nog nooit vals aangegeven maareh.. nu toch wel spannend!! zal is kijken of ik een fotootje kan maken! pff dan morge maar een ander testje halen
haha ja probeer maar eens een foto te maken ben wel benieuwd het is ook wel weer leuk lijkt me kindjes zo dicht op elkaar dan weet je het wel gelijk zeker, dat is het fijne van die testen liefsz 8)
haha jammer maar helaas haha spannend morgen! hou het forum goed in de gaten haha hoe gaat het verder daar dan? heb voor laatst wat gehoord toen het topic tienermoeders nog open was haha liefsz