Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ja zeker spannend! pffff hier gaat het goed.. me dochter is morgen alweer 8 maanden... gaat ook snel he! morgen naart bureautje ff wegen en meten dus ben wel benieuwd...
    en met jou?

hoe isset met de zwangere nik? lekker in zeeland of nie?

en nog geen baby's bij lt en won?????

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    8 maand alweer, de tijd gaat snel he. ooh leuk wegen en meten :D vind het altijd geweldig :p

hier gaat het goed. Liam is eindelijk aan het herstellen van pfeiffer en sinds 3 maanden wonen we alleen :) dus het gaat allemaal goed :D

liefsz

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien wat spannend zeg!!! Waarom ging je testen? Heb je symptomen? Hoop voor je dat je weer zwanger bent!!

4. Perry

Perry Niet meer actief

Gien wat onwijs spannend!!!! Heb je symptomen?
    Volgens mij is inderdaad de kv test niet meer zo betrouwbaar als dat ie eerst was, ik hoor om mij heen alleen maar negatieve reacties. Ik ben heel benieuwd meid...

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hmmz vreemd, ik ken alleen maar goede reactie met kruidvat testen...

Ik duim voor je Gien!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ken ook alleen maar positieve verhalen!

Lt fijn dat 't gewoon goed gaat met jullie meisje maar ze mag nu wel is komen hoor :p

xx

7. Perry

Perry Niet meer actief

Er zijn een heleboel meiden hier op het forum, die vaak vals testen :$

Hoop natuurlijk dat dit bij gien niet zo is!!:D

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hier ook altijd nega testen met kruitvat, terwijl ik al 9 weken zwanger was van Liam.. beetje vaag, haal ze nooit meer

liefsz

9. Perry

Perry Niet meer actief

:$ Daar ben je ook lekker mee zeg! De testen zijn niet meer wat het geweest is...

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ja erg he. en dat terwijl ik idd ook alleen maar goede reacties erover hoorde en dat ze goedkoper zijn dan de andere testen maar haal ze nooit weer. ga nu gelijk een digitale kopen :) heb je gelijk zekerheid vind ik zo

liefsz

11. Perry

Perry Niet meer actief

Ja echt zeg! Kun je nagaan hoe testen je in de maling kunnen nemen! & dat terwijl je al 9 weken was pff!'
    Nee precies, en gelijk heb je! De digitale zijn dan wat duurder, maar liever wat duurder dan goedkope valse testen.

Wij hebben net een paar weekjes een nieuwe winkel hier in de stad.
    Ben er laatst even langs gegaan en daar viel m'n oog op clear blue digi testen. Voor 5 EURO :$ Nou goedkoper kan haast niet!

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ja daarom, dan maar iets meer betalen, zo heb je wel meer duidelijkheid ;)

is dat misschien de op is op winkel? hier hebben ze de testen ook heel goedkoop :D haha scheelt weer he :p

liefsz

13. Perry

Perry Niet meer actief

Precies!!!

Uhm, het lijkt er wel veel op inderdaad, ze hebben ook prullebakken, borden, bestek etc..
    Nou dat scheelt echt enorm :D

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    dan is het idd een andere winkel haha wel super makkelijk ;) ben je altijd goedkoper uit hahaha

liefsz

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hmmz wel vreemd dat er nu zoveel negatieve reacties zijn.. Ik duim nog steeds voor je Gien!!!

Hoe gaat het met de rest?

xx

16. Perry

Perry Niet meer actief

Ja vreemd he lt!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meis, hoe gaat het met jou? Laatste tijd wat minder online of niet?

Nik; hoe was Zeeland?

Won; how are you?

Gien; nog getest?

Nou ik ben aan het genieten van het mooie ochtendlicht, sinds vanmorgen 04.00 uur wakker, hallelujaah! Vreemd om te zien dat het nog 1 dag hihi.. Ben benieuwd wanneer de weeën beginnen want heb nu al 2,5 dag non stop harde buiken.. (doen geen pijn maar is gewoon vervelend)

Nou ik ga ff ontbijten, lees straks weer xx

18. Perry

Perry Niet meer actief

Hi meid,

Zo vroeg :$!! Helemaal klaar wakker?!
    Jaa echt hé! dan ben je gewoon 40 weken! Jullie meisje mag zich wel gaan melden. :p wat zegt je gevoel zelf? Dat de harde buiken maar een goed teken mag zijn!
    Hoe voel je je verder?

Klopt, ik heb even geen behoefte aan zwpagina. Ik blijf natuurlijk wel spieken of je al aan het puffen bent haha!

x

19. Perry

Perry Niet meer actief

pfff ik zit nu al de hele tijd te wachten op mn rooster van deze week, Ik zou 'm gister op de mail moeten hebben maar niet dus! Nu heb ik geen idee wanneer ik weer moet werken! wat een gelul zeg!! lekkere afspraken.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt ik heb ook al een paar dagen constant harde buiken! Is vervelend hè! Maar ik denk dan ons ventje nog wel ff blijft zitten maar jullie meisje komt zo;)

Gien weet je al iets?

Oh lt ik was vanmorgen ook 4 uur wakken. Ik moet elke nacht 4 uur naar de wc haha en gelukkig na 1,5 uur zoiets weer in slaap gevallen.

Nik hoe was het? Lekker genoten als zwangere? Of begin je wat kwaaltjes te krijgen?

Perry idd leuk zo afspraken maken!

Deel Deze Pagina