hee meiden... nou gister nog getest en weer een streepje alleen nog lichter dan eergister en vanochtend getest... nega! jammer! mmm zou het dan mis zijn gegaan maar dan moet ik toch gaan vloeien of zou ik niet zwanger zijn/zijn geweest dan had ik toch niet positief getest? pfffffff onzeker word je ervan.. ga de verloskundige bellen... kijken wat zij zegt! @ won/lt; jammer nog geen baby's kom beebjes jullie moedertjes willen jullie nu wel zien onderhand hihihi xx
Hey meiden Nou hier even bijgelezen, en gien wat een onzekerheid zeg!! Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent, aangezien ik weet dat het bij jullie hardstikke welkom is. LT & Won: het word nu tijd dat jullie gaan bevallen hoor Nou hier nog steeds geen kwaaltjes. En ik blijf ontzettend veel hoesten, begin me nu dus wel zorgen te maken of die druk op mijn buik geen kwaad kan!! Ik krijg wel af en toe wat buikpijn als ik hoest. Morgen opnieuw bloedprikken en daarna hopenlijk snel een echo, ik wil nu gewoon zien of alles goed gaat daar binnen Zeeland was heerlijk, en ik ben zoals altijd natuurlijk weer verbrand xxxx
Nik: Oei dat hoesten in minder zeg! Hopen dat het snel overgaat! Weet je nog niet wanneer je een echo krijgt? Spannend hoor tuurlijk wil je weten of alles goed gaat met jou mini! hihi! Mevrouw is weer verbrand oh oh oh! Dan hebben jullie dus heerlijk weer gehad... Bij ons in DH was het drama, regen regen regen pff! Kun je het allemaal al een beetje beseffen of? Gien: Jeetje je weet nu dus nog niets wat zei de verloskundige? Mijn duimen draaien hoor Wonder: ja leuke afspraken he.. heb nu nog steeds niets gehoord! ga er zelf zo maar is achteraan. Hoe gaat het met jou? Is het nog een beetje uit te houden die dikke toeter?
Hey per, nee moet morgen eerst weer controle bloedprikken en daarna word de echo afgesproken. Het word wel steeds meer werkelijkheid, maar ik denk dat het echt helemaal doordringt als we onze mini op de echo hebben gezien. a.s. donderdag hebben we wel een babydag gepland whaha, R & ik hebben dan samen vrij, dan komt om 12.00uur eerst die vrouw van Moeders voor Moeders en daarna gaan we naar babydump. Eens rondkijken wat we allemaal willen hebben enzo Ben afgelopen week echt overladen met cadeau's, dus dat heeft er ook wel weer voor gezorgd dat het allemaal wat werkelijker word. Ik ben gewoon mama in spee Oja en mijn buik helpt ook wel mee hoor, jezus wat is die opgezet. Pfff.... ben bang dat ik het niet geheim kan houden tot 12 weken!! xxx
hi nik, Inderdaad, zodra jullie de mini op de echo zien, zal het helemaal werkelijkheid zijn! Echt spannend meid! Hahaha een babydag wat super leuk.. hebben jullie al een beetje een idee wat voor kamertje jullie willen? Vertel, wat heb je allemaal gekregen nu kun je ook flink aan de knutsel voor jullie mini Jij bent zeker een MAMA IN SPEE!!!!!!!! zeg dat maar heel vaak wordt het nog echter hihi! Nu al een opgezette buik, nou kijk aan meid! Laat die buik maar lekker groeien haha! Kun je straks ook buikfoto's plaatsen! Leuk leuk leuk. Jullie willen het geheim houden tot 12 weken? xx
We weten al precies welke babykamer het gaat worden. Het word geen standaard babykamer, omdat wij een grote kamer hebben. Kleine meubels zouden totaal in het niets vallen, dus hier komen de volgende meubels: Commode: IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades Kast: IKEA | Slaapkamermeubels | Overige garderobekasten & linnenkasten | HEMNES | Garderobekast Voedingsstoel: IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | Fauteuils met stoffen bekleding | EKTORP | Fauteuil En dan alleen nog een bedje ergens uitzoeken... Lijstje van wat ik allemaal gekregen heb: * rompertjes * slabbetjes * fotolijst voor een foto elke maand t/m 1 jaar * knuffel & knuffeldoekje * mutsje * sokjes * knisperboekje * voor mezelf zo'n ketting met belletje voor op mijn buik te hangen Opzich hebben we het al redelijk wat mensen verteld, maar dan vooral de mensen waar we echt veel mee omgaan. Voor ons werk en mensen die we maar weinig zien wouden we het eigenlijk tot 12 weken geheim houden, maar mijn buik is zo dik dat ik van iedereen al wat te horen heb gekregen. xxx
nik plaatsen die buikfoto haha. is wel leuk hoor als je dat al gauw ziet, is het ook al meer werkelijkheid zo'n lijstje heb ik ook! is leuk he. vrienden van ons hebben die ook en ze vond er eerst niks aan maar als ie eenmaal vol is. (hij is inmiddels 2 jaar) is ie kei leuk! zeker om die vooruitgang te zien.. superleuk een babydag zeg! geniet ervan meisie! xxx
Ik heb die lijst van mijn broertje gekregen en ik vond het superlief dat hij van zijn zakgeld wat gekocht had Ik denk inderdaad dat hij het leukst is als hij helemaal vol is... Ja ik verheug me al helemaal op onze babydag hihi... Nu kunnen we echt serieus gaan shoppen en hoef ik niet met een lege buik rond te kijken maar met een gevulde Is bij jullie alles klaar wonder?? xxx
nik; leuk he een babydag hihihi laat je maar lekker verwennen hoor door iedereen! het is eindelijk zover dus geniet van elk moment! wat een leuke meubeltjes die stoel vind ik helemaaaal geweldig! per; al gebeld inmiddels? en bevalt je werk? won/lt; komop met die baby's hihihi wij willen foto's zien! hoop voor jullie dat de moppies gouw komen! hier slecht nieuws.. de verloskundige zei dat ik wel zwanger ben geweest anders word de test niet positief (binnen de tijd dan he) maar het is geen goed teken dat de test vanmorgen nega was... helaas... dus nu word ik binnen een paar weken ongesteld waarschijnlijk en moet ik over 3 weekjes weer bellen... nou ja dan kunnen we in ieder geval zachies an er echt voor gaan ik zei het nog tegen me mannetje.. toch is het nu anders, ik ben wel ff verdrietig hoor daarniet van je verheugt je er toch gelijk weer op... maar toen ik de eerste keer een miskraam had gehad was ik echt ontroostbaar en nu heb ik heel veel troost van me kleine meid! die al kruipt en gaat staan by the way... lekker ding is het ook ze weegt nu 10.150 dus nog steeds een lekker dikkerdje
Nou, ik ben wel eens positiever opgestaan... Wat is het vreemd om zolang naar een datum toe te leven en dan gebeurt er NIETS . Ja het zijn nog maximaal 14 daagjes en ja ben blij dat ik zwanger ben maar naar 40 weken/ 280 dagen wil ik haar nu gewoon zien, ik wil weten of ze der papa lijkt, ik wil haar ruiken, ik wil haar vasthouden, ik wil gewoon mijn dochter zien! Ben straks waarschijnlijk wel gezelliger maar ben het nu ff beu.... @ Nik: leuke dingetjes allemaal! Succes vandaag met bloedprikken. Hopelijk is je hgc onwijs gestegen . @ Per: hoe bevalt je job? @ Won: hoe gaat ie met jou? @ Gien: aaai, dat is minder nieuws ... Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt en jullie aan een zusje/ broertje voor N. kunnen gaan werken. (bedoel dit niet verkeerd hoor!) XX
Gien: wat vervelend meis Dikke knuffel voor jou, en hopenlijk kunnen jullie snel weer voor een brusje gaan!! LT: ik begrijp je wel hoor lieverd. Natuurlijk wil je haar nu zien, en vasthouden. Ze zeggen wel eens dat de 14 wachtdagen killing zijn, maar 40 weken wachten is ook onwijs lang!! En daarbij wil ik nu toch echt op kraamvisite komen hoor, dus dat betekend liters bitterlemon, een vers ananashart & veel traplopen Ook voor jou een dikke knuf!! Nou hier vanochtend weer gaan bloedprikken, ik hoop echt dat het goed gestegen is en dat ik snel een mooie echo heb. Moest vanochtend voor het eerst bijna overgeven. Er kwam een man naast me zitten in de wachtkamer en die geur was niet te harden !!!
Ik hoop voor jou dat alles goed is! Wanneer krijg je de uitslag? T. is vandaag werken dus zit ook nog eens aan huis gekluisterd, de digi tv zendt geen geluid uit dus ben of op een geluidloze tv aangewezen of op mn bedje.. Denk dat ik lekker voor het laatste ga en zo terug mn bed in duik.. Heb jij een drukke dag voor de boeg of valt het mee? xx
GRAAG!!!! Ik wil wel weer op mn buik slapen (zucht, kreun het is ook nooit goed met zwangere vrouwen he )
Ik kan ook niet meer op mijn buik slapen lieverd, en mijn spijkerbroeken krijg ik niet meer dicht!! Wat vervelend dat je met een tv zonder geluid zit. Ik ben vanochtend alleen, maar verwacht niet echt drukte. Probeer vanmiddag vrij te nemen want heb maar 2 uurtjes geslapen vanacht. Hopenlijk lukt het dus om vanmiddag naar huis te kunnen. Na 14.00uur vandaag kan ik bellen voor de uitslag en dan spreken we meteen een echo af xxx
Nou dat is al vlot zeg!! Ik had bij 13 weken mijn eerste spijkerbroek gekocht.. Heb je zoveel 'last' van je darmen? Hopelijk heb je vanmiddag lekker vrij! Laat je wel de uitslag even weten? Ben benieuwd!!
Ik heb totaal geen last van mijn darmen. Alleen de eerste dagen na de test kon ik niet naar het toilet maar nu gewoon elke dag. Maar mijn buikje zit echt aan de onderkant of hoe zeg je dat Dus net boven mijn blaas, daar staat het echt al op spanning.... Zeker laat ik de uitslag weten
Hihi, ik wil jou met een buikkiee zien . Volgens mij loop je binnenkort echt stralend je buik te showen....
Hihi ja hoor zodra ik er een mooie foto van kan maken dan show ik hem hier!! Maar de foto's in de spiegel die lukken niet echt mooi