Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Bah zo'n dag is echt rot he dat je jezelf zo in de weg zit, ik heb dat ook wel eens.

Ik snap ook echt niet waar al die sympt vandaan komen deze maand, misschien maak ik mezelf wel gewoon echt gek. Waarschijnlijk is dat het gewoon. Ik durf niet te hopen maar ik wil zooooooo graag, dan zul je het je wel inbeelden denk ik. Misschien ook gewoon omdat ronde 12 eigenlijk toch zo'n drempel ronde is als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Nou ja er zit niets anders op dan wachten, wachten en nog eens wachten :(

xxxxx

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won lieverd je echo geeft 12w4d aan maar je onderschrift schrijf je 12w6d.. Foutje? Of hadden ze je 12w6d gezegd?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, zad zo vol bewondering naar je echo te kijken en toen viel het me op

-xxx-

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja nou bij de VK gingen ze uit van 13 aug. (12wk+4) maar nu is het 11 aug. (12wk+6) mijn eigen was 8 aug. (13wk+2 ofzo)

maar de gyn zei dat ze dat ook niet zomaar mogen veranderen en dat 't eigelijk 8 aug. moest blijven maar nu houden ze 11 aan.. ik zei vind 10-08-10 wel mooi ;)

heb in het nubtopic ff gevraagd wat ze ervan denken! :D

xxx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    10-08-10 zou inderdaad erg leuk zijn :D!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt niet zo ruzie maken met iedereen! is klote he ik doe dat ook af en toe met vriendlief en dan zegt ie steeds jij doet echt flauw tegen mij steeds. is echt niet leuk hoor haha

xxx

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    zo en een mooie nieuwe avater!

ben helemaal verliefd op ons kleintje!!

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nou nou wat een vele berichten haha

ik had toch bij nubtopic gevraagd of ze wat konden zien?

nou litdekoster en wonder1980 ofzoiets zeiden beiden meisje maar wel twijfelachtig! ben benieuwd!!

dat kan maar tot 14 wk dat nub kijken want vanaf dan zien ze alweer wat 't is via gewoon echo tussen beentjes..

moeten jullie werken vandaag?
    ik heb dagje vrij! zo fijn.. hubbie is vanmiddag weer vrij dus moet ik gaan halen.. kunnen we ff shoppen!

honeyy ik zie dat jij er bent!! ook zo vroeg op vandaag? moet je werken?
    goed geklust gisteravond? haha

nik trouwens wat had je gevraagd met die pendelaanvraag? wanneer je positief testen of wanneer je zwanger raakte?

xxx

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meid!!

Keek net op mn tel maar die doet hier een beetje gek :p
    niet geklust..:( ben ziek! grrr.. dus ook vrij vandaag! :) veel last van mn keel, hoofd en kruip over de grond van pijn op een vreemde plek.. niet mn maag en buik maar achter mn blaas.. mn baarmoeder ofzoiets zei mn collega :pnet nu in de week van mn ei ben ik ziek.. pff..

je heb echt een mooie echo!! :) Lekker shoppen!! shoppen voor mini won of gewoon lekker voor jezelf?;)

liefs xx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Ik zit weer op mijn werk, pff morgen dagje vrij :D
    Ik weet niet meer precies wat ik gevraagd had maar ik denk dat ik ongi ga worden, heb namelijk weer diarree (sorry!) en dat heb ik altijd 3-4 dagen voordat ik ongi word :(

Verder gaat alles goed hier, nog 11 daagjes en dan gaan we op vakantie :)

-xxx-

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heb net ff 't ziekenfonds gebeld om te melden dat ik zwanger ben, hoe ik verzekerd ben en dus ook een kraampakket aangevraagd..
    ik ben bij zilveren kruis en heb basis + aanvullende verzekering met 3 sterren en nog moet ik 3,90 per uur kraamzorg bij betalen... veel he.. of is dat normaal..

noujaa..

honey dat is misschien wel je ei.. heb ook wel eens zo'n buikpijn gehad wanneer ik me ei kreeg! we klote dat je ziek bent zeg!!! doe maar lekker vers sinaasappelsap drinken en goed fruit zodat je veel vitamientjes binnen krijgt ;)

ahh nikske wie weet denk je nu dat je ongi gaat worden net als lt en mij en dan is 't gewoon raak!!!!

xxx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb dat tijdje geleden ook nagekeken wat ik voor ziekenhuisbevalling en kraamzorg moest betalen,

Ik ben cz verzekerd: kraamzorg was 2 euro nog wat en ziekenhuisbevalling rond 300 euro per dagdeel geloof ik...

Ik begin nu langzaam toch te twijfelen of het wel raak is... als ik het zo bekijk hebben we volgens mij helemaal niet op de goede dagen geklust :(

xxx

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    volgens mij zit je bij cz idd wel beter maargoed ik zit nu eenmaal bij zilverenkruis en heb daar ook nooit klagen gehad.. 't is nu alleen wat duurder..

hee meis niet zo negatief gaan denken!! er zijn zoveel dames die juist verkeerd geklust hebben en die juist denken ongi te worden terwijl ze zwanger zijn!!!

xxx

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dag 1 - ongi
    Dag 2 - ongi

Dag 3 - ongi
    Dag 4 -
    Dag 5 -
    Dag 6 -
    Dag 7 - Geklust
    Dag 8 - Geklust, zonder zaadjes helaas
    Dag 9 -
    Dag 10 - Geklust
    Dag 11 -
    Dag 12 -
    Dag 13 - Geklust
    Dag 14 - Geklust & posi ovu test
    Dag 15 -
    Dag 16 - Geklust & ei gevoeld?
    Dag 17 -
    Dag 18 - ?? (vergeten op te schrijven:p)
    Dag 19 - ?? (vergeten op te schrijven:p)
    Dag 20 - ?? (vergeten op te schrijven:p)
    Dag 21 - Geklust
    Dag 22 -
    Dag 23 -
    Dag 24 -
    Dag 25 - Geklust

Hebben we zo nou wel of juist niet de goede dagen gehad?
    Pfff ben zo onzeker, wil gewoon dat het eindelijk eens raak is!!

-xxx-

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen schatten!

Nik; volgens mij heb je wel goed geklust hoor! We blijven goede hoop houden he..

Won; ik denk ook echt dat jullie een meisje krijgen... Ben bij VGZ verzekerd en heb ook een eigen bijdrage van € 3,90 per uur, verder wordt alles vergoed..

Honey; beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt..

Vandaag een lekker rustig dagje voor de boeg.. Vanmiddag komt iemand om alle verzekeringen door te lopen maar verder hoeven we niks vandaag...

Jullie nog plannen?

Kus

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey LT,
    gezellig dat je er weer even bent! Ik moet ook hoop houden, I know, maar is zo lastig :)

Vandaag weer WERKEN :( :p vanavond bij vrienden op bezoek....

xxx

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ha liefie

niet veel plannen. moet om half 12 ff vriendlief halen. komt vandaag de expert voor de auto kijken
    (ik ga met pap en mams bus, vriendlief heeft auto tegen lantaarnpaal geparkeerd zaterdag en dies dus totalloss.. maar nou had er een paar dagen eerder een vrouw langs af gereden door de gladheid en die kras krijgt ie nog verzekerd dus vandaar de expert)
    als die geweest is kunnen we onze nieuwe renault megane ophalen.. fijne gezinsauto! joehoe haha
    verder komt om 3 uur meisje haar nagel maken. had ze heel hard gestoten en moet nu gerepareerd worden!
    dan moet ik mam om half 5 op haar werk halen, anders had ik de bus niet..

en vanavond even naar de kinderwagen kijken denk ik.. maar wel met mams want vriendlief gaat naar psv.. hij is zelf voor ajax.. rare vent he. elke keer als ie naar psv gaat kijken dan verliezen ze dus dat vind ie mooi! :S

vriendlief heeft de wagen wel al gezien en goedgekeurd dus ff kijken of we 'm kopen!
    krijgen die van pap en mam.

xxx

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh trouwens ik ga nu ff de pfaffs kijken!

xxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb de pfaffs ook aanstaan, heb zelfs vanmorgen gtst gekeken en dat is echt 10 jaar geleden!!

Nik; het is inderdaad moeilijk om hoop te houden maar de wondertjes zijn de wereld nog lang niet uit he! Gezellige avond dus voor de boeg..

Won; zo zie je maar weer; elk nadeel heeft zijn voordeel.. Leuke auto joh en lijkt me ook een fijne gezinsauto.. Veel plezier vanavond met je kinderwagen... Wij gaan hem waarschijnlijk zaterdag bestellen, ligt eraan of voetballen doorgaat.. Nu mag ik je nogmaals feliciteren met je 13 weekjes :D..

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    a.s. zondag 7febr is het PRECIES 1 jaar geleden dat ik de laatste pil nam (07-02-09) zou toch een mooie datum zijn om posi te testen... :p

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    idd.. dat moet gewoon!!!!!!!!

ik steek hier al de kaarsjes aan en me duimen draaien overuren! ;)

Deel Deze Pagina