Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Misschien komt dat omdat je buikje nog zo laag zit? Lieverd, je hebt nog 35 weekjes om mooie foto's te maken! Ik ga nu even wat echo's uitzoeken en afdrukken (had 6 fotolijstjes gemaakt dus dan kan ik die vast ophangen)..

Kunnen we de klok niet gewoon 24 uur vooruit zetten???

xx

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderdaad nog 35 weken om mooie foto's te maken :) Aangezien je in het 9 maanden dagboek elke maand een foto moet plakken komt dat wel goed!!

24 uur vooruit?? We draaien hem gewoon vooruit tot aan jou eerste wee ;)

xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is een nog beter plan... Wanneer gaat die komen??

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik dacht ECHT dat jij met 37+3 zou bevallen en zie nu...
    Misschien dan toch 8-8-10 ???

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow als ik de klok vooruit draai dan stop ik wel heel even bij vanmiddag 14 uur he zodat ik mijn uitslag weet :p niet dat ik die misloop... ;)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Je moet van mij zelfs om 14.00 uur stoppen ;)..

T. roept eigenlijk al best lang 06-08-2010, dat zou aanstaande vrijdag zijn. We zijn het er wel overeens dat we een eventuele strippoging/ inleiding af gaan slaan (mits dit natuurlijk mogelijk is).

Ik heb mn uitgerekende datum in het begin tegen weinig mensen verteld om te voorkomen dat je: 'is het al begonnen' smsjes/ telefoontjes krijgt, nu snap ik weer waarom ik daar zo erg in was... (tot nu toe al 10 smsjes gehad, 2 telefoontjes en lang leve hyves pffoe)

Ohjee wat ben ik een zeurkouskeeee

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Waarom slaan jullie een inleiding af meis??

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tja om 2 redenen.

1: ik wil de natuur zijn gang laten gaan
    2: omdat de datum dan bekend is

Kijk, als je wordt ingeleid dan weet je gewoon; morgen word ik mama. Beetje hetzelfde idee als een geplande keizersnede. Nu is het wachten (wat ik nu even niet kan waarderen) maar gebeurt het hopelijk wel spontaan.

Als het beter is voor haar om geboren te worden dan twijfel ik absoluut niet maar ik zou het echt fijn vinden om de natuur zijn werk te laten doen. (geen weeënopwekkers of iets dergelijks)

===============================================

Net mn mams gesproken, die was bij de ha geweest om een longtest aan te vragen. Ze heeft onlangs een poging gedaan om te stoppen met roken die helaas niet is gelukt. Ze moet nu een afspraak maken bij het diagnostisch centrum voor deze test en krijgt binnen 3 dagen de uitslag. Ze wil (en mn vader) graag stoppen met roken en gaat binnenkort laseren. Hun hebben daar goede verhalen over gehoord en met een dosis goede wil moet het gaan lukken. Mijn oma had een longziekten waardoor die jarenlang de hele dag medicijnen moest gebruiken, onlangs is bij mijn tante hetzelfde geconstateerd. Heb vorige week tegen mn moeder gezegd dat ik bang ben dat ze net zo eindigt als oma en dat ik wil dat ze kleine kan zien opgroeien enzo enzo. Dat heeft mijn moeder/ ouders zo aan het denken gezet dat ze nu deze stap gaan nemen. Ben hier zoo blij mee :D, vanmiddag komt ze me ophalen om iets leuks te gaan doen dus dan zit ik ook niet zo op de klok te kijken. Ben alweer een stuk opgewekter als 10 minuten geleden...

xx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha wat fijn om je weer wat opgewekter te horen :D

Natuurlijk wil je dat de natuur gaat inderdaad, logisch. En er zijn natuurlijk heel veel vrouwen die overtijd lopen. Zolang jullie meisje geen risico loopt is er niets aan de hand!

Ik begrijp je zorgen om je moeder wel. Ik wil ook heel graag dat mijn mams stopt met roken en dat heeft ze me ook beloofd. Echt stoppen is haar nog niet gelukt maar ze heeft wel gehalveerd met roken. Dat vind ik ook al knap :)
    Wel een eng idee dat je oma en tante een longziekte hebben, dan maak je je natuurlijk nog meer zorgen om je moeder!!

Zo sterft bij ons in de familie bijvoorbeeld iedereen voor z'n 70e. Dat vind ik ook echt een eng idee!!!

Wat ga je straks met je moeder doen??

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja het is heel dubbel hoor want je wil niets liever dan haar in je armen hebben maar het lijkt me fijner/ beter om haar de datum te laten bepalen..

Ben ook echt benieuwd naar de uitslag. Hoop voor haar dat haar longen nog redelijk in orde zijn.. Knap van je mams dat ze is gehalveerd! Mijn moeder heeft een tijdje terug acupunctuur gedaan en rookte toen nog 1 sigaretje per dag, maar 1 werd er al gauw 2, toen 3 etc etc. Hoop voor jou dat jouw mams het wel volhoudt!

Oeii voor de 70e, wat jong zeg! Dan werk je tot je 67e en dan heb je nog maar zo kort de tijd.

Nog geen idee wat we gaan doen, heb gister kortingstickers van Prenatal gehad misschien dat ik daar nog iets van kan gebruiken. Kan voor mezelf zo weinig kopen....

Hoe gaat het trouwens met papa R.? Is hij al een beetje aan het idee gewend?

xx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Papa R. is apentrots, het 's ochtends en 's avonds krijgt de uk nog eerder een kus dan ikke :p!! Haha

En tussendoor smst hij steeds hoe het met zijn kleintje gaat :D

Geweldig om hem zo te zien !!!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaahw wat schattig! T. heeft dat in het begin nooit gehad. Moest hem zowat dwingen om er iets over te zeggen, nu is het gelukkig wel iets minder maar hij vindt het maar raar om tegen mn buik te praten enzo. Alhoewel, hij heeft gister wel een half uur voor haar gezongen hahahaha.

Echt leuk voor je dat R. zo spontaan is, lijkt me heerlijk om saampjes zo te genieten :D! Ik zie R. ook wel als trotse papa achter de DUOwagen lopen ;)..

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha wat dacht je ik zet DUO maar in hoofdletters :p
    Echt zoveel mensen denken aan een tweeling bij ons, maar zelf verwacht ik er gewoon 1tje. Denk dat ik bij een tweeling meer kwaaltjes zou moeten hebben....

Ja ben inderdaad wel blij dat hij zo trots is. Alleen mijn buik insmeren vind hij niets :p Hij houd niet van vettige handen,whaha

xxx

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden, flink gekletst.

Hier lekker beetje uit kunnen slapen. Wel weer veel wakker geworden van buikpijn.

Lt je duedate vandaag. Hè toch ik snap goed dat je ff niet zo blij wakker werd! Je hebt zo lang naar deze dag geleefd omdat ze er dan meestal wel zijn..
    Ben het trouwens wel eens met je over dat inleiden. Wij willen dat ook niet, alleen als het niet goed gaat dan wel.
    Ik vind 6-8-10 ook een mooie datum dus dan moet je meisje nog ff blijven zitten..

Nik dat is ook erg vies smorgens een 'vieze man'! De kwaaltjes komen opzetten! Is wel een bevestiging hè!
    Ben benieuwd naar de bloedtest! En wanneer je de echo hebt! Wil jullie mini wel eens op beeld zien!

Gien wat een vervelend nieuws zeg!! Maar snap ook wel wat je bedoelt met de vorige x was ik veel verdrietiger.. Nou hopen dat jullie gauw rustig aan een brusje kunnen werken.. Spam
    maar eens een foto van Nadine als ze staat!

Per hoe gaat ie? Nog geen rooster?
    Heb je het al eens met J. over mmm gehad?

Xxx

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik denk dan komt de boodschap goed over ;). Kwaaltjes/ buikgrootte wil niets zeggen over de aantal kindjes. 1 kindje is al geweldig maar zie bij jullie wel een tweeling :D.

Bij ons ligt er standaard een handdoek langs het bed want T. vindt dat ook vies hahaha.

Ondertussen is mijn kat bezig met ons meisje eruit te trappen hahaha. Hij staat nu voor het eerst met zijn voorpootjes op mijn buik te stappen :D

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha jullie katten vinden het ook tijd worden voor een nieuw speelmaatje :p

1 kindje is inderdaad al geweldig, maar met een tweeling zouden wij ook echt dolgelukkig zijn!!!

Haha fijn he die stoere mannen die niet houden van vieze handjes...

Meiden misschien een prive vraag, maar waren jullie in het begin ook een beetje bang voor het klussen?! Op de een of andere manier kan ik me er niet voor ontspannen :)...

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja het is echt grappig hoe hij loopt te stappen. Kan helaas geen filmpje plaatsen..

Ik vond het wel eng maar wij hebben/ hadden nog wel regelmatig intieme momenten ;). Als je je er niet fijn bij voelt dan moet je het niet doen maar het kan geen kwaad. Heb nu sinds verlies van slijmprop geen 'moment' meer gehad maar mis het nu al :)....

Won; hoe gaat ie met jou en het huisje? Ik wil dat mooie kamertje weleens zien.

Meiden, is het misschien een idee om naar de bevalling van won/ mij een date af te spreken?

xx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het is niet alleen de angst, maar ben er ook echt te moe voor 's avonds. Voel me zo anders! Maar ik wil het wel... Lekker tegenstrijdig dus :p haha

Ik ben voor een date!!

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

tja aan moeheid doe je niks.. de eerste weken lag ik s'avonds om 19.00 uur in bed, kon niks anders doen.. misschien lekker saampjes in bad en naar bed, wie weet ben je dan wat relaxter?

xx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja denk dat we vanavond maar weer eens een nieuwe poging wagen, hihi!

Deel Deze Pagina