Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier 12.40 uur voor het laatst wat van LT gehoord,

Ze lag te puffen en T. had haar een warme kruik gemaakt.

Heb haar zojuist maar eens gesmst hoe het ging... Nog niets gehoord maar ik houd jullie op de hoogte!!

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Spannend :d

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meiden.. Nog steeds niks van LT gehoord..
    Echt spannend zo!! Zit echt de minuten weg te kijken :p Hoop maar dat alles goed gaat daar :)

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heel spannend!! Denk ook steeds aan haar! Is nog zo vers! Xx

6. Perry

Perry Niet meer actief

WONDER VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!! wat een prachte naam meid!!!! heerlijk aan het genieten van jullie knulletje? Is de bavlling goed gelopen? :D Waar blijft de foto ;)

LT ZET "M OP MEID!!!!!!!!!!!!

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee Perry! Danku alles gaat goed en de bevalling is ook goed gegaan

ben zo benieuwd naar lt!!!! Hoop dat haar meisje er is en alles goed gegaan is!!! Denk steeds aan jullie, meisie! Xxxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden

Nou hier nog steeds niet van LT gehoord,, het wachten duurt voor ons natuurlijk veel langer,, zij is nu hard aan het werk.

Ik hoop dat ik jullie snel leuk nieuws kan komen brengen!

xxx

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    spannend!!!!

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik denk continu aan haar! Is nog zo vers wat ze nu meemaakt heb ik net achter de rug. En ook al is het me achteraf meegevallen, 't is echt heel hard werken!!

En net wat nik zegt, de tijd gaat voor ons heel langzaam omdat we bezorgt en nieuwsgierig/benieuwd zijn. Maar ik vond de tijd zo snel gaan! Heb 3 kwartier geperst met weeën om de minuut en het voelde als 5 min.

Heb een banner aangemaakt maar die klopt niet. Zoek nie om opnieuw te doen dat komt nog wel.

Ik typ denk ik straks ff bevallingsverslag.

Me moeder(oma) komt nu dus moet stoppen xxx

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ow echt spannend ja! het voelt bij mij ook alsof ik het pas heb meegemaakt hihi stom he is al weer 8 maanden geleden... onvoorstelbaar!

ik heb tien minuten geperst en dat voelde ook als 1 minuut! ;) idd toen ik de weeen had dacht ik echt telkens is het al zo laat??? haha apart he helemaal geen tijdsbesef meer!

ben benieuwd naar je verhaal :D

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    en ik had het nog niet gezegd maar wat een prachtige naam won! heel apart maar erg mooi!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Babynieuws!!

Gisteravond om 18.01 uur is Jaimy geboren
    Dochtertje van L & T... Ze weegt 3370 gr & is 48 cm lang..

xxx

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    LT en vriend gefeliciteerd met jullie dochter!! geniet ervan, mooie naam :D

@wonder; ben benieuwd naar je verslag ;)
    hier ook een snelle bevalling gehad, 3 uur ween om de minuut :( en 1 keer persen en Liam was ;)

liefsz

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    JEEJ LT van harte gefeliciteerd met jullie meissie! geniet van je kraamtijd en we zien je hier wel weer verschijnen!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meis nogmaals hier gefeliciteerd met jullie meisie! Vind 't echt een super naam zoals ik je al smste!! Totaal niet verwacht, vind 't echt wat anders als Sophie. Echt een mooie stoere mooie maar ook weer super lieve naam! Ben zo benieuwd hoe jullie meisje eruit ziet!

Bevallingsverhaal:

werd di ochtend 5 uur wakker van menstruatie buikpijn. Had dat nog niet 1 x gehad dus dacht gelijk: hee dit is 't. Kwamen vanaf toen om de 8 min maar niet echt zo pijnlijk maar wel aanwezig. Had me geboortebord afgemaakt vlug en me zusje op gaan halen want die kwam terug uit Spanje.
    Ze bleven steeds om 8 min en Toon was smiddags vrij gelukkig dus zei heb hem eigelijk al vanaf vanmorgen niet gevoeld. Dus Vk gebeld. Mochten gelijk komen (rond half 2 smiddags) mochten om 4 uur ctg in zkh laten maken. Was het druk dus was pas 3 kwartier erna aan de beurt.

Je zag dat het met hem goed ging en duidelijk weeënactiviteit netjes om 6 min. Zag de gyn ook dus ze ging kijken en had 1cm (ze zei denk dat jullie binnen 2 tot 3 dagen zeker ouders zijn)

Moest ik van vk in bad 40 min en als ik dan nog weeën had moest ik bellen als ze om de 4a5 min kwamen 2 uur lang. Nou ik kwam om half 10 uit bad en 12 uur de vk gebeld.
    Had toen 2 kleine 3 cm. Moest om half 4 weer bellen als ze door bleven zetten.
    Had toen 3 cm (dacht jeetje wat gaat dat langzaam)
    belde om 7 weer. Nu had ik 6 cm. Mocht naar het zkh. M'n eerste keus zkh was vol dus naar het andere.
    Toen we daar aankwamen (10 min rijden) had ik 7 cm en had ze gelijk de vliezen gebroken.
    Toen in bad gegaan en toen ik eruit kwam zat er nog een klein randje.
    Die ontsluiting ging niet zo goed weg want meneer lag niet echt super. Moest ik haar vingers 'eruit' duwen/persen (niet bepaald prettig) nou uiteindelijk gelukt. En mocht ik persen. Na 3 kwartier geperst lag meneer nog steeds niet goed en moest de kraamverzorgster op me buik mee duwen en heeft de vk ingeknipt. Uiteindelijk is ie om 12:01 geboren.
    De placenta om 12:09
    nog gehecht en toen mochten we naar huis.
    Hij had een Apgarscore van 9/10 dus heel goed.

Zo dat was het

gien idd echt geen tijdsbesef, had ook steeds is het al zo laat.. Erg verbaast

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT & T.: Ik heb jullie natuurlijk wel gesmst maar hier nog niet gefeliciteerd zag ik. Dus bij deze, GEFELICITEERD!! Geniet van jullie kersverse gezinnetje.

Won: wat een verhaal zeg!! Het klinkt echt alsof het een eeuwigheid duurde, maar ik kan me voorstellen dat het voor jouw gevoel nog vrij snel ging. Aangezien je totaal niet met de tijd bezig bent. Nu lekker genieten van alles wat er komen gaat.
    Hoe is het met de papa, en de opa's en oma's?

xxx

18. Perry

Perry Niet meer actief

L & T VN HARTE MET JULLIE PRINSESJE!!!!!! En wat een super naam!!! Zo leuk!! hihi! Hoe ging de bevalling meid?

Ben heel benieuwd naar jullie prinsesje en prinsje!!! :D:D:D:D

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @wonder;
    haha idd je hebt tijdens de bevalling echt geen tijdsbesef. nu lekker gaan genieten :D

liefsz

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    won; super joh nou je ben er lekker vanaf ;) het is toch geweldig om mee te maken (vond ik wel iig) en je ben het zo weer vergeten! zag je mannetje op hyves wat een heerlijk ventje! knapperd hoor!

ben ook wel benieuwd naar het kindje van lt! maar daar horen we vast ook gouw wat van ;)

Deel Deze Pagina