Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

lt en won hoe gaat het met jullie en jullie prachtige beebjes? :D

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik voel me opzich best goed hoor, de ene dag iets beter dan de andere. Heb vanacht echt verschrikkelijk geslapen, maar dat kwam vooral doordat ik droomde over een miskraam.

Morgen lekker mijn vrije dag en dan ga ik eens echt rustig aandoen. Want mijn rugpijn is wel erg, maar goed dat nemen we voor lief :D

xxxx

3. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is geen leuke droom meid! BRR!!

Goed zo, zo mag ik het horen haha! lekker rustig aan doen meis.
    Oei rugpijn is inderdaad minder leuk... maar het hoort er allemaal bij :D

xx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Daag lieve schattebouten!

Hoe gaat ie met jullie?

Deze mama had even tijd om de laptop aan te zetten dus dacht kom gelijk even gluren...

Met ons gaat alles goed, ben sinds gister eindelijk mn bed uit, lag sinds zaterdag plat met naweeën en een flinke buikgriep. Gelukkig kan ik nu voor de volle 100 % gaan genieten. Met Jaimy gaat alles hartstikke goed, komt nu al om de 4 uurtjes en drinkt 70 cc. Zal van de week wat foto's uploaden dan kan ik haar weer even laten zien.

Per: hoe gaat ie met jou? Bevalt je job nog steeds goed? Nog ander leuk/ interessant/ spannend nieuws te melden?

Mama in spe Nik: hoe gaat ie met jou? Wanneer kunnen wij weer zo'n mooie buikfoto verwachten? Heb zin om je zaterdag te zien mupke!!

Mama Won: hoe gaat ie met jou en Gelani? Geniet van het mamaschap!

Gien: hoe gaat ie met jou? Ondertussen al ongi meid?

Nou, ik ga mn bedje weer uit en een hapje eten. Zometeen mijn kleine meid verzorgen en dan komt er weer visite.

Allemaal een hele dikke knuffel van een ubertrotse mams!!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Wat een rust hier zeg!!

Nou hier gaat het z'n gangetje. Heb afgelopen 3 dagen niet meer echt kwaaltjes, dus ik kan niet wachten tot de echo vrijdag. Nu maar hopen dat alles goed zit :)

LT die buikfoto komt weer zodra hij wat gegroeit is. Mag nu wel even stil staan, want iedereen zegt dat ik al flink aan het uitdijen ben :) Hebben jullie nog genoten van de wandeling zaterdag? Wij waren weer snel thuis, scheelt toch wel zo'n goede chaufeur :p

Won: is Gelani al van zijn spruw af? Hopenlijk knapt hij snel op!!

Per: hoe gaat het met jou??

Gien: jij ondertussen al duidelijkheid??

xxxx

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!

Ik had gister een heel verhaal getypt op me tel. en toen klikte ik perongelijk iets verkeerd aan en toen was alles weg, had geen zin meer om opnieuw te typen..

Hier gaat het goed! Gelani is bijna van zijn spruw af, gelukkig. Het voelt voor die kleintjes alsof je je tong verbrand hebt zei de HA. En door die medicijnen kreeg ie krampjes. Is zo zielig om te zien dat ie 'ongemak' /pijn heeft..
    Gelukkig slaapt ie nu weer lekker en hoef ik hem niet in slaap te wiegen. Hij slaapt nu weer van fles tot fles. Als ie wakker wordt wil ie wel meteen eten haha.

Nik nog paar daagjes en dan eeeinnddelijk de echo!! Zoo spannend!! De kwaaltjes kunnen wel al wat afzwakken. Bij mij werd 't toen ook al wat minder (gelukkig!) ben zo benieuwd!!

Lt hoe gaat het met je mooie meisje? Waaw wat ben ik verliefd op je kaartje!! Als Gelani een meisje was geweest had ik ook zoiets uitgezocht. Had zoiets ook op internet gezien voordat we wisten dat het een jongen was. Super mooi!!

Gien hoe gaat het met jou? Ben je al ongi? Hoelang moet je wachten? Zouden ze geen echo ofzo doen omdat je toch een posi test hebt gehad?
    Hoe gaat het met Nadine? Ze gaat nu echt hard ofniet? 't is echt een mooi meisje!

Ik ga gauw weer naar me menneke, hij wordt wakker.

Xxx

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou won gelukkig dat het weer wat beter gaat met Gelani :)

Het is hier wel ontzettend rustig zeg.. Ben ik eindelijk zwanger en is er niemand meer :(

Nou vrijdag de eerste echo bij de gyn, en daarna 7 sept de intake en 2e echo bij de VK. Bij de VK mag ik elke keer een dvd meenemen dan worden alle echo's opgenomen, dat is wel heel leuk :D

Nou verder voel ik me goed op mijn vermoeidheid na, maar dat neem ik voor lief!

xxx

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

won; ach zo sneu als ze spruw hebben... maar gelukkig is het bijna weg dan... gaat verder alles goed? heerlijk genieten of niet!

lt; hoe isset met jullie?

nik; ach meid ja das ook wat.. is iedereen opeens een beetje egoistisch.. ;) hoe isset met je? zeker wel spannend voor vrijdag... hoe laat moet je? voel je je echt al zwanger en wel? ;) heerlik joh lekker van genieten hoor het gaat al zo snel!

@here; hier gaat alles lekker, me meissie leert steeds iets meer en ze 'loopt' nu al een beetje door de box te stappen hihihi zo schattig... alleen ze krijgt denk nog meer tanden (heeft er nu 4 de voortandjes) want ze heeft gruwelijk zure poep, kapotte billetjes niet naar bed willen en maar krijsen! pffff wel een beetje vermoeiend hoor.. ;) ik wil niet klagen natuurlijk maareh gelukkig lijkt het vandaag alweer iets beter te gaan, ze ligt nu lekker in der bedje... eve rust hihihi

verder gister een testje gedaan, licht posi en vanochtend weer met ochtendurine en nega.......????? ik snap het niet meer hoor! maargoed ik ga er niet vanuit want heb vorige week iets bruinverlies gehad, helemaal niet veel dus eigelijk heb ik niet echt gevloeid.... nou ja.. ik doe er volgende week nog een en dan wacht ik wel af tot ik ongesteld word.. maar als die dan weer lichtposi is dan wil ik toch dat ze ff gaat kijken want dan wil ik ervanaf ook! anders staat het straks nog een nieuwe zwangerschap in de weg.... vaag gedoe he!

nou ik zal nog een lief fotootje spammen...

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    'ik wil echt niet mama'

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ben ik geen schatje :p;):)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Gien

Hier gaat alles goed, op mijn oververmoeidheid na heb ik niet echt meer kwaaltjes. Ik kan echt niet wachten tot vrijdag, ik hoop zo ontzettend dat er een hartje klopt!! Om 9.45 uur moeten we er zijn.

Wat knap dat jullie meisje al een beetje door de box heen loopt :) Wel altijd zielig he als ze zo'n last hebben van hun tandjes!

Nou hopenlijk heb je snel duidelijkheid met die verwarrende testen van je. Nu maar hopen dat er snel 2 strepen vanaf knallen :D

xxx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat een ogen zeg!! Lief!!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien ti's echt een knap ding!! Zo lief, idd die ogen!

Ik doe vandaag ff als het lukt langer stukje typen!

Xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Owww wat was het mooi zeg. We hebben een stevig hartje zien kloppen en de gyn zei dat de kans klein was dit het nog mis zou gaan. Dit was een mooie gezonde zwangerschap en ik zou +- 7w2d zijn!!

Ik houd mijn banner nog even op 7 weken tot de officiele termijn echo.

Wij hebben onwijs lang moeten wachten op dit wondertje (voor ons gevoel, ik weet dat sommige nog langer moeten wachten), maar dat is het dubbel en dwars waard geweest. Wij zijn trots!!

Liefs
    xx N

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nik, wat geweldig! Was echt benieuwd hoe het gegaan was! Geniet ervan!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik lekker genieten nu hè!! Zo fijn om te weten dat voor nu alles goed is. Voor je het weet heb je je kleine grote wonder in je armen!

Hier gaat alles goed. Heb Gelani iedere x voor z'n fles wakker moeten maken en hij komt 1 x snachts dus das goed te doen. Zit meestal iets van 5 uur tussen dus heb toch wel wat nachtrust.

Eindelijk is ons huis dan helemaal klaar, ingericht en wel. Das ook een hele opluchting. Moest nog best wat gebeuren dus gelukkig nu helemaal klaar. Internet wordt komende week geleverd.

Vandaag is me zusje jarig, ze is ons Gelani z'n peettante dus hebben we een gouden baby'tje met Gelani erop gekocht. Kan ze aan haar ketting hangen.
    Ben nu dus ook al de hele dag bij ons thuis.

Lt wat gaat het snel hè! Ze zijn alweer 2 weken oud! De tijd vliegt voorbij.
    Heb je kaartje bij mij op de kast staan en iedereen zegt wat een mooi geboortekaartje is dat zeg!! (denk dat vind je misschien wel leuk om te horen;) )

Gien je meisje is wel een vlugge hè! Hoop dat ze minder last heeft van haar tandjes. Daar hebben ze toch 'spul' voor, helpt dat niet?
    Wat raar dat je wel bruinverlies hebt gehad en dan nu weer eerst positief en dan negatief.. Welke testen gebruik je?
    Ik zou idd gewoon een echo of bloedtest vragen anders.. Vind het zo vreemd!! Hoop dat je gauw wat duidelijkheid hebt!

Xxx

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    voor de meiden die het leuk vinden, mijn echo staat in mijn album :D *trots*

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Super echo zeg!

Lt hoe gaat ie?

Xxx

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankjewel wonder! :)

Hoe gaat het met het kersverse gezinnetje?? Heb je geen foto's van de babykamer voor ons?? Ben zo benieuwd,, en kan wel wat inspiratie gebruiken :D Heb zelf sterk het gevoel dat ik ook een jongetje krijg....

xxx

20. Perry

Perry Niet meer actief

Nik meid, wat een GEWELDIG mooie echo!! Om verliefd op te worden :D

Deel Deze Pagina