Het is hier idd echt stil!! Toon moet vanaf morgen weer werken dus ben ik hier weer wat vaker! Vandaag is de wijk geweest en meneer woog nu al 3800 Gr. Hij is in een week tijd 420 Gr. Aangekomen. Daar doen ze normaal 3 weken over dus vandaar ook die krampjes zei ze. Nou gelukkig is het maar 1,5 uur ongeveer per dag dus das nog wel te doen. Welheel zielig voor hem want hij heeft dan gewoon tranen in zijn ogen, en kijkt je echt zo aan van ik heb pijn mama.. Nik hoe gaat het met jou? Helemaal blij na die echo? Dan ben je wel grotendeels gerust gesteld dat alles goed is hè! Heb je al wat kleine dingetjes gekocht? Strakjes als jullie waren wat jullie kleintje is dan koopt dat veel leuker hè, als jullie dat tenminste willen! Ik heb hier nog geen internet verbinding op me laptop dus zodra ik dat heb zet ik z'n kamertje erop Oké? Me zusje heeft een paar van zijn foto's op Hyves gezet maar dat kamertje doe ik als ik internet heb. Lt hoe gaat het met je kleine meid? Het is wel druk hè me kraambezoek? Ik heb gister Gelani toch maar eens op de arm gegeven en ze geven hem gelijk door zonder te vragen maar daarna heeft ie wel zeker 2 uur gehuild. (waren m'n schoonouders en vrienden van hen dus vandaar) heb meteen straks gezegt (schoonmoeder kwam wat brengen) dat ik dat dus niet meer deed. Heb ik alleen maar Gelani mee en Toon en mij.. Hoe pak jij zoiets aan? Perry hoe gaat het met jou? Zag dat je wéér ongi was.. Nog geen plannen voor onderzoeken? Hoop echt voor jullie dat het gauw raak is, maar ben bijna bang dat het zonder hulp niet wil lukken. Jullie zijn nu bijna 2 jaar bezig toch? Misschien is het maar een kleinigheidje en ben je daarna gauw genoeg zwanger.. 't is jullie iig heel erg gegunt. Er zijn weer 2 plekken voor zwangere vrij lt en ik zijn voorzien gien meisie hoe gaat ie? Nog meer bruinverlies of misschien zelfs rood gehad? Of misschien zelfs wel een positieve test?! Lekker weekend gehad? Xxx
Wow Won dan is Gelani goed aangekomen zeg!! Jaimy zit nu 70 gram boven haar geboortegewicht (3440 gr). Ze was de eerste dagen iets afgevallen. Ik zorg dat er niet teveel kraamvisite komt. Meestal 1 of 2 per dag, soms laat ik ook dagen niemand komen zodat we even tijd voor ons 3tjes hebben. Als ze wakker is dan laat ik haar wel vasthouden, als ze slaapt dan laat ik haar in de box liggen. Als Gelani er niet goed tegen kan dan zou ik hem niet door iedereen vast laen houden. Maar hier komen onze ouders iedere dag langs en die houden haar allemaal eventjes vast.. Wanneer krijgen we een plaatje van de kinderkamer te zien ? T. moet volgende week weer werken (maar werkt meestal 2 dagen in de week) dus we kunnen lekker genieten met zn 3tjes. Vanavond gaat hij 'eindelijk' de geboorte vieren, hij gaat met zn vrienden naar de stad dus zal hem vannacht wel een keertje zien.. Hoe gaat het met de rest? Ik ga nu ff gauw een wasje aanzetten en dan die kleine uk van me maar weer eens verwennen.... Hoop dat ik morgen weer ff kan blieken hoor, DIKKE SMAK!
Ow meiden wij zijn gister zo onwijs verwend door mijn zusje en schoonbroer,, we kregen een kaartje met de tekt: omdat jullie 9 maanden op de grote verrassing moeten wachten krijgen jullie nu alvast 9 kleine verrassingen. Toen kregen we dus: * speentjes * monddoekjes * slabbetjes * luiertjes * t-shirtje * badthermometer * nachtlampje * speelgoedje * en een SUPER SUPER leuk boxkleed van Nijntje Zoooooo schattig!! Ben nu op het werk, schrijf snel even wat meer!!
Wonder: nou inderdaad geen wonder dat jullie mannetje wat last heeft van krampjes als hij zoveel is bijgekomen. Maar natuurlijk wel vervelend voor hem, het lijkt me dat je je dan zo machteloos voelt als moeder. Wat vervelend ook dat hij er zoveel moeite mee heeft om bij iemand anders op de arm te zijn.. Dan moet je het gewoon niet doen meis!! Ben erg nieuwsgierig naar de babykamer Ik voel me verder wel goed, alleen onwijs futloos, mja dat hoort erbij. LT, heeft T. het goed gevierd gisteravond? Wel lekker dat ook Jaimy het zo goed doet. Meiden hebben jullie geen nieuwe foto's van de kleintjes?? Gien & Per, hoe is het met jullie?? xxxx
heej! zo weer een beetje leven in de brouwerij? jaaa ben ook benieuwd naar nieuwe fotootjes van de kinders je hebt iig hele mooie op je hyves gezet lt! schatje is het! nik; ow welfijn dat jeje op zich goed voelt... begint je buikje al lekker te groeien? hier; pfff meiden vanmiddag een echo... ben zo van de zenuwen! had gister weer een licht positieve test snap er echt niks meer van! dus heb de vk gebeld en vanmiddag ff langskomen! denk zelf dat het wel een miskraam is omdat het zulke lichte testen zijn.. maar er moet toch wat zitten want anders krijg je weer geen positief resultaat.. pfffffff!!!!! onzekerheid!!!! maar goed we weten vanmiddag denk wel meer! de vk zei al misschien ben je wel gewoon zwanger HOOP HET ECHT! heb er weer helemaal zin in hihihi xxxxx
sorry won vergeet jou helemaal lekker joh dat hij zo goed is gegroeit! ach zielig he die krampjes, dat vond ik zo erg! gelukkig had nadine er bijna geen last van... een uurtje per dag ofzo in totaal dus dat valt wel mee.. maar wel heeel sneu! ben ook benieuwd naar je kamertje.. en wel lekker zeker dat je nu echt in je huis zit? xxx
Ow gien wat spannend zeg vanmiddag!! Ik had wel een echt buikje, maar het begint nu wat minder te worden. Waarschijnlijk dus vocht/darmen geweest. Maar wel schattig zo'n buikje, dus hoop dat het snel terug komt hihi. Houd ons op de hoogte!! xxx
Gien Meisie hoe was de echo? Ben benieuwd! Je wilt nu toch wel duidelijkheid hè!! Welke testen gebruik je? Nik wat super lief van je zusje en schoonbroer zeg! Is leuk dat ze er ook zo mee bezig zijn! Ik heb hier nog geen internet dus zodra ik die heb zet ik foto's van zijn kamertje erop en van Gelani zelf! Heb de foto's van zijn kamertje wel al geknipt! En als het goed is wordt internet deze week bezorgt.. Vandaag hebben ze foto's van Gelani gemaakt. De fotograaf kwam gewoon hier en het zijn een soort Anne geddes foto's geworden, als ik ze heb zet ik ook deze hierop. Das een kado voor Toon. Krijgt ie een uitvergrootte voor in de woonkamer. Ben benieuwd naar het resultaat en zijn reactie. Lt fijn zeg dat je meisje het zo goed doet zeg! Heeft T. het goed gevierd? Was ie laat thuis? De foto's op je Hyves zijn echt leuk, t is een heel mooi meisje!! Heb je dat geboortebord gekregen? Want ik meen te herinneren dat je geen bord had zelf.. Die is wel super leuk! Een echt meisjes bord! Xxx
Wonder wat leuk dat je zo'n foto's van gelani hebt laten maken. Ben erg benieuwd Ja mijn zusje is er echt heel erg mee bezig, vind ik wel super schattig! xxx Pfff ben zo misselijk vandaag
Ahh das wel vervelend hè die misselijkheid. En dan zeggen ze kleine beetjes eten maar dat werkt niet vond ik. Was gewoon misselijk haha volgens mij wordt Gelani een dikkie dik als ie zo blijft aankomen haha is echt super lief van je zusje ja, ze zal het nu ook wel niet zo leuk vinden dat ze zo ver weg woont ofniet.. Gien ik ben benieuwd of je iets meer weet! Toon is vanmiddag vrij dus waarschijnlijk even winkelen vanmiddag. Ben hoop poetsspullen kwijt door de verhuizing :s x
hee meiden, nou gister om 5 uur een echo gehad... en mijn baarmoeder was mooi schoon.. dus niet zwanger helaas, ze zag alleen bij het begin (de baarmoedermond) dat er nog een zwarte stip zat... dus dat moet er nog wel uit maar ze zei wel het is zo klein dat het gewoon heel vroeg is misgegaan...! nou ik ben allang al blij dat ze geen cystes bloed of weet ik veel in me bm heeft gevonden... hij zag er perfect uit zei ze hihihi nou ben benieuwd wanneer ik dan is ga vloeien, nu moet ik over 2 weken nog een test doen en dat laten weten, isie dan nog licht positief dan moet ik weer komen en dan zien we wel verder... pfff pak van me hart hoor! verder vond ze het natuurlijk heel leuk om Nadine weer te zien, zei was ook bij de bevalling ondanks dat het in het zh was.. en ze vond het al een lekkere grote griet hihihi tis ok zon schatje! ze zegt nu aaaaaaaaa (aai) en dan aait ze over je gezicht, en als ik zeg kus geef me kus dan doet ze dr mond heel wijd open tegen jou mond (of wang of hoofd) zo lief nik; ow ben je zo misselijk meid! das m inder, een nicht van me man is ook (eindelijk na 2 jaar) zwanger en die is zo vreselijk misselijk dat ze nu al voor de 2e keer uitgedroogd in het zh ligt... en ze is pas 8 weken!!! niet normaal... won; wat gaaf die foto's van Gelani ben heel benieuwd! had dat ook wel graag bij Nadine gewild, ze had er ook echt zon toetje voor ben benieuwd hoor en hij groeit goed dan? lt; hoe isset met jullie en Jaimy? groeit ze ook goed?
Gien natuurlijk wel vervelend dat het zo vroeg is mis gegaan waarschijnlijk, maar ik kan me voorstellen dat het ook een gerust stelling is dat je geen cystes ofzo hebt. Hopenlijk ben je snel weer zwanger!! Nou wat een drama hier. We willen graag een last minute vakantie beoken, maar we moeten rekening houden met het plaatsen van onze nieuwe deuren en kozijnen, we moeten in onze vakantie nog naar de verloskundige, en door de zwangerschap en verbouwing hebben we natuurlijk een bepaald budget. Nu hadden we mooie reizen gezien naar Cuba, Jamaica enz enz maar daar heb je vaccinaties voor nodig en die mag je niet als je zwanger bent. Dus dat gaat al allemaal niet door. Nu hebben we nog 2 reizen, 1 naar cyprus en de ander naar spanje. Als dit niks word geef ik het op!! Nou morgen gaan we in ieder geval een dagje naar Scheveningen en 's avonds naar de musical Mary Poppins, ben benieuwd
Gien das idd slecht en goed nieuws. Als het al helemaal bij de bmm zit dan zal het waarschijnlijk wel snel eruit komen. Hoe gaan ze dat anders aanpakken als het er binnen di tijd niet uitkomt? Nik scheveningen is een goed vooruitzicht! Alvast veel plezier!! Idd Jamaica en Cuba zit er nu niet in met die inentingen! Volgens mij is Cyprus ook heel mooi! Daar zijn vriendinnen van mij vorige week geweest. Xxx
Won toen jij gister ofzo vroef of ik al veel spulletjes had dacht ik bij mezelf nee hoor valt wel mee... Maar heb net eens alles bij elkaar gezocht en fatsoenlijk in een kist ingepakt... Ik heb al de volgende spullen: * 4 fopspenen * 9 monddoekjes * 16 slabbers * 6 broekjes * 5 truitjes * 1 vestje * 2 mutsjes * 5 paar sokjes * 1 paar slofjes * 6 rompers * 1 badcape * badthermometer * boxkleed * boxmobiel * verschillende knuffels, tutteldoekjes * speelgoedjes Jezus en ik ben pas 8 weken zwanger Nog 32 shopweken te gaan...
Wat stommmmmm !!! NIK VAN HARTE MET JE 8 WEEKJES!!! Je hebt idd best al veel!! Maar strakjes kun je lekker nog geslacht gericht gaan kopen ben benieuwd of je gelijk hebt dat je ook een.jongetje krijgt! Meneer heeft krampjes dus ga hem weer troosten! Xxx
Goedemorgen! @ Nik: nog gefeliciteerd met je 8 weekjes!!! Zou je eens kunnen kijken of je binnenkort op zondag tijd hebt dan kunnen we bij Won afspreken... @ Gien: fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Hoop dat je snel zwanger bent... Hier gaat het op wat buikkrampjes na goed, Jaimy ligt nu nog lekker bij papa te slapen. T. moet zaterdag of maandag voor het eerst werken dus dan ben ik 24 uur alleen met mn mupke.. Hij was op zich niet laat thuis omdat zijn vrienden gewoon moeten werken. Het was wel een gezellige avond zegt ie. Vrijdag ga ik met een vriendin naar step up 3d en daarna nog even naar de kermis/ stad. Zit er nu al tegenop te kijken om me meisje een avond te moeten missen.... Ik ga gauw verder met het huishouden want over een paar uurtjes staat er weer bezoek op de stoep.. Tegenwoordig is een dag van 24 uur echt tekort hoor!! xxx
Ja lt de dag lijkt maar 12 uur te hebben ipv 24 haha Oeh sorry meneer meld zich weer. Zometeen een langer bericht!
Tijdens mijn kraamweek heb ik een badset aangeschaft maar nooit gebruikt. Mochten jullie iemand kennen die nog op zoek is dan hoor ik het graag!
Ik heb die idd ook niet echt gebruikt. Denk 3 x.. Lekker mee onder de douche of met papa en mama mee in het grote bad vind ie veel fijner! Echt een lieve foto lt! Zo ligt onze knapperd ook het liefst! X