Hey meiden Even snel een berichtje van deze kant voordat ik mijn koffers ga inpakken.. LT wat een lieve foto zeg!! Wat betreft die zondag om weer met z'n 3tjes te daten.. Ik zal na mijn vakantie even kijken!! Nou gister zijn we naar het reisbureau gegaan, en wij vertreken morgen voor 8 dagen naar Griekenland. Nog even lekker met z'n tweetjes genieten. Net klaar bij het reisbureau willen we vertrekken naar scheveningen, rijd er WEER iemand tegen mijn auto aan Weer een dikke deuk, en geschatte schade is 1000. Gelukkig was het niet onze schuld, maar is toch weer veel geregel enzo. Daarna dan toch naar scheveningen, en het was echt leuk. De musical Mary Poppins was super!! Vandaag heftige dag op het werk, we werden bedreigd door een patient dus daar moest politie enzo bijkomen. Ik ga nu een uurtje plat en dan koffers inpakken. Lieverds ik spreek jullie na mijn vakantie en dan spreken we snel af!!! Liefs xxx
wauwie lt wat een mooierdje is het toch!! Ze lijkt het heerlijk te vinden om zo bij daddy te liggen hihi!! Zijn jullie lekker aan het genieten van jullie kleine dame?!
Nik fijne vakantie meid! neem je wat zon mee terug? hihi! hoe voel jij je? Won: Hoe gaat het met jou? ook lekker van jullie ventje aan het genieten?
Nik: fijne vakantie, geniet van jullie laatste vakantie saampjes!! Perry: hoe gaat ie met jou? Won: ben jij al in bad geweest? Ik mag pas over 3 weken in bad ivm de hechtingen. Lig normaal zeker 2 x per week in bad dus dit is echt afkicken voor me.. Hoe gaat het verder met je mannetje? xxx
Ik heb ook hechtingen maar mag wel gewoon in bad. De VK zei als ie niet meer vloeit mag dat. Vriendin van mij (Linda op Hyves ) die mocht na 4 dagen al in bad (vond ik heel raar!!) zou ik ook niet durven. Ben deze week pas in bad aan 't gaan en dan ook maar 10 min/15 min. Xxx
Perry, met ons gaat het goed. Dat spul voor krampjes werkt heel goed. Dus das wel fijn. Hij woog vorige week maandag alweer 3800 Gr. Hoe gaat het met jou? Xx
Nou nou het is gezellig hier haha ik ga zo m'n manneke laten wegen. Ben benieuwd hoeveel ie is aangekomen. Hoe gaat het met iedereen? Gien ben je al 'ongi' ? Lt hoe gaat het met je meisje? Wat weegt ze nu? Perry hoe gaat ie met jou? Nik is lekker op vakantie.. Lekker van elkaar en het weer genieten. X
hier werkte het juist heel slecht het werd alleen maar erger door infacol. Gelukkig hebben andere kindjes er wel baat bij Met Liam naar het cb geweest dinsdag. 14 maand; 10 kg 17.5 maand; 10.9 kg ( gewicht onder het gemiddelde ) 14 maand; 81.5 cm 17.5 maand; 83.5 cm ( lengte gemiddelde ) gaat lekker dus nu met 2 jaar pas weer, morgen moet Liam bloedprikken om te kijken of zijn pfeiffer nu helemaal weg is. liefsz
Jeetje hoe kan zo'n kleintje nu al pfeiffer hebben? Is ie nu wel gewoon gemiddeld? Ben jij zelf ook wat kleiner? Verschrikkelijk hè nu allemaal op het nieuws over die babylijkjes. Je snapt niet dat iemand zoiets kan doen!!! X
waarschijnlijk ben ik drager van pfeiffer en heb ik het hem door kusjes geven gegeven. waarschijnlijk heeft hij het al vanaf 9 maand :S nu gaat het gelukkig een stuk beter hij is nu kwa lengte gemiddeld maar kwa gewicht niet en dat zal ook nooit gebeuren haha zijn vader heeft een hele snelle stofwisseling, zijn vader is 1.87 lang en weegt 52 kg dus tja daar komt het vandaan... nee ik ben zelf lang, ik ben 1.85 en wat zwaarder maar tja zwangerschap en lekker eten he JA AFSCHUWELIJK! snap niet dat mensen dat kunnen doen!! er zijn er zo veel die geen kinderen kunnen krijgen en andere mensen stoppen ze zo onder de grond..:x:x kan er zo boos over worden.. liefsz