als ik iemand 't gun zwanger te zijn dan zijn jij en honey 't wel! hoop echt dat jullie snel mee kunnen kletsen over zwanger ZIJN!! xxx
joehoeee net terug gebeld door echo bureau en 22 febr. hebben we geslachtsbepaling.. dus als ze op 9 maandenbeurs niet zien hoop ik dat ze 't daar kunnen zien.. verder kijken ze alles grondig na net als bij 20 wk echo dus das kei fijn! ben zo benieuwd!! xxx
lt schattie wanneer heb jij ook alweer de geslachtsbepaling? die week voor 9 maandenbeurs ofniet? waar laat jij dat doen? xxx
Spannend zeg die geslachtsbepalingen maar ik ben er voor mijn gevoel al uit Won een meisje Lt een jongen! Nu kijken of we gelijk hebben
Ik stomerik heb net getest, hardstikke nega natuurlijk. Ben op het werk en ik weet dat de dokterstesten meer HCG nodig hebben, en nog kon ik de verleiding niet weerstaan. Pffff
He meiden! Ik denk dat jouw pendel klopt Nik.. Ben overtuigd van een jongetje en voor Won een meisje.. Wij hebben de 16e een geslachtsbepaling, daar kijken ze ook meteen alles na, aan de ene kant heb ik er heel veel zin in maar ben ook bang dat er misschien iets niet goed is.. Balen dat je test negatief is maar gelukkig weet je dat die testen dus niet voor de NOD kunnen.. Ik zou er zondag een 'kruidvatje' tegen aan gooien .. Heeft je lvr het rompertje nog niet gezien? Kus
Nee het rompertje is goed verstopt, vind het wel moeilijk om niet te geven Hopelijk mag ik snel Heb je een leuke vakantie lieverd?? Ik begin me nu langzaam aan ook wel erg op onze vakantie te verheugen, als het deze ronde niet raak is schiet R. in oostenrijk misschien raak We blijven hopen, -xxx-
Niet bang zijn voor de echo de 16e hoor! Alles zit gewoon goed en ik kom lekker op kraamvisite bij jullie gezonde en knappe KERELTJE
Het is lekker om even een weekje niks te hoeven maar je plant zo week helemaal in dus weinig vrije tijd over.. Hij heeft deze ronde wel raak geschoten hoor! Jij hoeft niet op skie-les .. We zullen zien of alles goed is.. Ik hoop het! En jullie komen hopelijk alle3 ons kereltje opzoeken hahaha.. Kusje
Meiden ik heb zo'n schattige site gevonden www.kleinenfijn.nl Ik wil bestellen bestellen bestellen!!!
Ja echt een leuke site Heb je al wat dingetjes uitgezocht? Ik vind zo'n zilvere ster, muziekdoosje leuk! En zo'n hertenkop van anne-clair petit
Ik kreeg net WEER een pendel binnen voor april - meisje Ben benieuwd, ik hoop natuurlijk eerder maar april vind ik ook een prima deal
Nikske; je moet ook niet te vroeg testen! grr.. ik duim voor je! Nog even paar daagjes afwachten!! Lt; Leuke site!! Veel hebben hebben hebben Natuurlijk komen we je mannetje bezoeken Won; zat op die site met die steentjes maar kun je die allemaal met die tang plakken? of net als die letters strijken? heb al veel in mn winkelwagentje Hier naar de dokter geweest; weer last van een amandel ontsteking.. maar hij wil ze er nog niet uithalen want ze zitten er niet voor niks.. dus maar weer brufen zakjes.. en die zijn zooooooo vies mjaa... het is het een of het ander Liefss kus
Hey lieve meiden, het is hier echt ontzettend stil gevallen! Snel weer terug komen allemaal Hon wat vervelend dat je ontstoken amandelen hebt, ik hoop dat je snel opknapt! LT lekker van je vakantie aan het genieten? Won hoe gaat het met jou?? Ik heb nog steeds last van kwaaltjes en daar is bij gekomen dat ik gister en vandaag al zeker 5 jankbuien heb gehad en ontzettend maar dan ook echt ontzettend chagrijnig ben (heb al 2x ruzie gemaakt met vriendlief). Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik NIET zwanger ben Ik ben bang dat ik mezelf deze ronde te gek heb gemaakt. Maar goed nog een dagje of 4 wachten tot aan mijn NOD.