Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee dat is ook zo maar vind het best gek als je een opa Jip hebt en dan klinkt Opa Cor ineens heel normaal...

Toen ik de lijst van svb doorlas heb ik soms echt gelachen om bepaalde namen.. Net zoals dat meisje Fokje Modder, hoe kun je dat nu in hemelsnaam je kind aandoen???

Ik ga even 2 verdiepingen naar boven, ben met 10 minuutjes weer online! Kus

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Opa cor klinkt zo gezellig :p

Nou gelukkig hebben we nog tijd genoeg voor namen...
    Hebben jullie de babykamer al vast staan???

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja we zijn een tijdje terug gaan kijken.. Prenatal, Babyzaak van Asten in Tilburg en Babydump in Eindhoven.. Toen we het kamertje zagen waren we meteen verkocht dus toen gelijk vast laten leggen..

Wat dat betreft zitten we daarmee wel op één lijn, je moet meteen het 'JA' gevoel hebben anders is het niets en dat hadden we bij ons kamertje.. Ben er echt heel blij mee, eind Mei wordt kamertje geleverd..

Jij al een idee qua kamertje?

Die 2 rooie boefjes zijn net kinderen, is het bedtijd en dan rennen ze ineens door heel het huis heen grrrrr

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Aangezien wij zo'n grote kamer hebben als babykamer wou ik graag een grote commode anders lijkt de kamer zo onaangekleed. Maar in elke babyzaak heb je die standaard commodes, en toen zag ik deze bij ikea en was ik verliefd. Vriendlief ook gelukkig. Nu heb ik die commode al een aantal keer gezien in het topic "show je babykamer" en vind hem echt leuk staan :D

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ach muts die ik ben! Ik heb die foto's allang gezien maar vind niet erg om nogmaals te kijken :D...

Heb die commode volgens mij laatst ook ergens zien staan..

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind het bedje van HENSVI(N)K ook heel erg leuk!
    Dat bedje komt bij mn ouders te staan..

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja klopt is ook een leuk bedje!

Wij denken nu aan die kamer, mja kan nog altijd veranderen :p Al die babyzaken hebben zo'n leuke spulletjes kun je echt bij wegdromen :D

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik weet er alles van maar kan wel begrijpen dat je grote meubels wilt als het kamertje zo groot is.. Vind de commode echt mooi!

Ons kamertje is echt formaat babykamer, ruimte voor een bedje, commode, kast en evt een schommelstoel maar denk dat ik dat te vol vind aangezien wij hele donkere vloerbedekking hebben oogt het kamertje kleiner..

Mochten we hier blijven wonen dan vind er een verbouwing plaats als hij/ zij een jaar of 2 3 is.. We breken dan een muur eruit zodat het één ruime speel/ slaapkamer kan worden.. ( we hopen stiekem wel op een verhuizing )

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Onze eerste babykamer zal inderdaad een grote zijn maar een eventueel 2e kamertje is echt een klein kamertje. Wij willen hier wel blijven wonen, maar als er ooit een 2e zou komen dan zullen wij een vaste trap naar zolder maken en daar dan een grote slaapkamer maken!

Wat woonkamer betreft zou ik die graag 3 meter uit willen bouwen maar dat wil vriendlief niet. Hij vind het groot genoeg zo......

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het lijkt me ook echt heerlijk om alle ruimte te hebben op een babykamer, als wij een schommelstoel zouden doen dan staat het kamertje echt vol, zegt al voldoende denk ik ;)..

En ik weet zeker dat jij er met je creatieve kunsten een heel lief mooi kamertje van kan maken!!

Kun je dat kleine kamertje niet bij de grote kamer betrekken? Wij kunnen de muur eruit breken zodat er één kamer onstaat.. Misschien kunnen jullie ook de muur eruit breken en een andere manier terugplaatsen zodat het 2 gelijke kamertjes worden?

Wij willen de woonkamer ook graag uitbreiden, T. wou dat eigenlijk dit jaar doen maar met de kleine op komst is dat niet handig.. Het huis is nu groot zat beneden voor ons 2 maar mag een kindje wel iets ruimer worden.. Boven hebben we 3 slaapkamers + zolder dus daar hebben we aan ruimte geen gebrek.. Het liefst zou ik willen verhuizen naar de wijk waar ik vandaan kwam.. Een wijk vol met speeltuintjes en autovrij, lijkt me echt heerlijk om daar heen te kunnen...

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het kleine kamertje ligt naast onze slaapkamer, ik zou eventueel wel een stukje van onze slaapkamer af kunnen staan maar ik denk dat ik dan liever gewoon van de zolder een grote slaapkamer maak. Dan kan ik het kleine kamertje blijven gebruiken als studeer/waskamer.

Wij hebben een gesloten woonkamer en ik zou graag de muur tussen de woonkamer en de keuken eruit willen hebben, dat scheelt ook veel ruimte. Maar daar vind ik de keuken niet mooi genoeg voor :p

Dit is de keuken: (de vloerbedekking op de gang is vervangen:p)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is niet mijn smaak qua kleur maar hij is wel ruim! Ik zou het juist fijn vinden om de keuken apart te hebben, hier moet altijd alles netjes zijn voor het geval er iemand spontaan op de stoep staat, kan niks gauw in de keuken verstoppen ;)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Keuken...

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee mijn smaak is het ook niet, zou liever jouw keuken hebben :p Maar aangezien hij er net inzat toen we het huis kochten en er nog nooit in gekookt was vonden wij het zonde geld om hem nu al te vervangen. Komt over een jaar of 5 wel....

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    De tuin was wel echt een hele opgave toen we het huis kochten... Pff daar is echt wel 3 maanden elke dag aan gewerkt!

zo was het...

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zo is het....

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Groot gelijk heb je hoor.. Wij gaan ook niks meer aan het huis verbouwen totdat we zeker weten wat we willen..

Maar mupke ik ga je verlaten, maak mn pokertoernooi af en dan ga ik slapen...

Misschien dat ik je morgen nog spreek maar anders vast heel veel plezier met het etentje!

Slaap lekker kus

Deel Deze Pagina