Als ik je mupke ben dan gaat het goed Hihi,, Ik werd vanochtend naast mijn mannetje wakker,, kroop tegen hem aan en voelde me zo ontzettend gelukkig. Dus denk dat ik vandaag wel aankan zonder verdrietig te zijn
Ik kan er ook echt van genieten om samen te slapen.. Zaterdagnacht is hij tegen me aangekropen ( niks van gemerkt ) en zondag alleen geslapen dus was gister weer helemaal blij.. Druk dagje voor de boeg of valt het mee? Nog paar daagjes en dan ga je lekker weg, heeerlijk!
Aaaaaaaahhh mag ik gillen!?!? Ik heb al de hele ochtend ruzie met de telefoon die roodgloeiend staat en een 24-uurs bloeddrukmeter die niet mee wil werken Pff collega heeft vandaag vrij en ik heb vandaag 4 spreekuren lopen, hoop dat ik het allemaal uit elkaar kan houden
Ohneeeee toch ... Succes!!! Hier is het deze week ook gekkenhuis, zit bijna non stop vanaf 09.00 uur aan de telefoon, mn cornflakes zijn al pap geworden grrrr..
He BAH dan zijn ze echt niet meer lekker haha, ik moet al vanaf 9.15 plassen en kom er niet aan toe...
Ik wilde laatst mn abbonement opzeggen en stond al 25 minuten in de wacht en ik moest zonodig plassen.... Telefoon doorgeschakeld naar draadloos toestel, zat ik net op de wc, krijg ik een medewerker aan de tel .. Heb daar 10 minuten gezeten omdat ik niet durfde door te trekken hahaha..
Nu heb ik toch weer tranen in mijn ogen, krijg net een smsje van R.: Lieverd naast jou wakker worden is het mooiste wat er is. Hoop dat er snel een klein wondertje tussen ons in mag liggen. Hou voor altijd en langer van je
Aahhhw wat een schatje zeg! Van dat soort smsjes ben ik altijd een tijdje stil ... Je vriend is echt een lieverd hoor!
Ik moest ook even goed slikken toen ik het las anders was me een traan ontsnapt denk ik! Hij is echt een lieverd
Ik heb geen zin meer ZzzZzzZzzz... Moet vanavond ook nog sporten , nog 2 maandjes en dan is mn abbo voorbij, nog ff volhouden dus.. Jij nog nieuws te vertellen? Kuske
Sorry lieverd het is hier zo'n chaos, het is echt onwijs druk. Ren mezelf zowat voorbij! Moet nog tot half 6, en jij? Vanavond even langs mam, mijn strijkgoed brengen en dan met hubby de bank op. Komt er nog een leuke film ofzo? xxx
Ik moet ook nog tot half 6 maar ik heb echt geen puf meer.. Jij zit nog midden in je spreekuur? Wat lekker zeg dat je mams doet strijken! T. kan dat echt niet dus ben bij ons altijd de sjaak hahaha, gelukkig hebben we nooit veel strijk.. Zal is kijken of er nog een filmpje komt, ben blij als ik vnv in bed lig maar ben bang dat ik meteen naar dromenland ben...
R. vind strijken niet nodig en ik strijk er altijd meer kreukels in dan uit Ik heb echt iets met strepen, ramen wassen kan ik echt niet zonder strepen, vloer dweilen kan ik echt niet zonder strepen en kleding strijken kan ik dus ook niet zonder valse strepen erin te krijgen Hier is inderdaad nog 1 spreekuur aan de gang, de telefoon gaat nog steeds aan een stuk en ik heb last van apparten die het begeven zul je altijd hebben als je alleen bent! BEN KAPOT!
Aaah lieverdje toch! * SMAK * Wel lief van je mams dat ze doet strijken hoor.. Adem in, adem uit en we gaan samen vol goede moed dat bijna laatste uurtje doorkomen oke? Komt trouwens geen film op tv, helaas.. Xx