Ik wil ook best een memory box maken, maar wat schrijf ik er dan op? Als ik al zwanger ben tegen die tijd weet ik geen geslacht of niets......... *Denk denk* Ben echt benieuwd wat voor naam jullie gaan kiezen
Nog een paar maandjes geduld .. Uuuh die tekst is een goeie, maar dit keer kom ik voorbereid voor de dag hoor hahaha..
Ik ga denk ik de schilderijtjes maken, aangezien ik tegen die tijd nog niets heb om op de doos te schrijven Schilderijtjes kun je overal hangen natuurlijk........ Nog anderhalf uur werken
Welke stof lieve schat? Je kan zo'n witte doos voor 2 euro bij ikea kopen...... En dan kun je hem zelf beschilderen of stickers erop plakken, eventueel steentjes of kraaltjes wat je wil
Ja kan ook, je bedoeld dat je gewoon een schoenendoos pakt? Dat kan ook dan zou je het stof eraan moeten nieten of op moeten plakken, maar ik weet niet of dat heel mooi gaat worden. Als je een schoenendoos wil nemen dan kun je hem misschien beter bekleden met kaftpapier/cadeaupapier of eventueel een leuk behangetje....
Lieverd ik ga richting huis, straks lekker met mijn mannetje naar de bios. Ik ben morgen vrij maar zal tussendoor komen spieken Liefs, xxx
Jaaa dat wil ik ... Misschien pak ik wel van alles wat want er gaat vast en zeker iets mislukken.. Fijne avond mupke! Kus
hee meiden!! Leuke ideeën zeg!! vind zon memory doos echt leuk dan duw ik er wel wat anders in ofzo .. weet ook nog niet wat ik erop moet zetten..ag wie weet als je houten doos pakt, kan je tocht stof bevestigen met kleine zwarte spijkertjes? die zijn zo klein vallen bijna niet op.. ik zal nog eens door snuffelen op internet kuss
ha meiden! ben ik weer ff haha hoe gaat ie? hier best goed, alleen gistermorgen en vanmorgen weer moeten kokhalzen bahbah! maar daarna gaat 't kei goed dus ja, 't scheelt wel.. honey nog een weekje tot je nod! spannend! nikske niet meer naar de bios geweest? lt moet jij wel weer werken vandaag? allemaal: heb echt weer zin in een date zeg en allemaal super leuke idee'tjes! echt leuk! en wie weet zijn we tegen die tijd allemaal samen zwanger! die datum in maart heb ik feest. 11 april ook verjaardag, is me neefje jarig, hij wordt 4. dus die datum bleef over xxx
Hey goedemorgen meiden, Nou gister dus inderdaad niet meer naar de bios geweest. Hubby is om half 8 op de bank in slaap gevallen, heb ik hem om 8uur maar naar bed gestuurt omdat hij lag te dromen en ik dus de hele tijd getrapt werd En heeft hij doorgeslapen tot vanochtend, die was dus ECHT moe! Nou vanochtend kreeg ik de schrik van mijn leven, ik hoorde opeens R zijn telefoon trillen maar ik sliep nog dus ik denk hij pakt zelf wel op, ik een op hem geroepen ........ geen reactie. Nou ik opgestaan zag ik dat het een collega van hem was dus ik denk bel maar terug. Zegt die collega: R. is nog steeds niet op zijn werk, is hij nog thuis? Dus ik zeg: nee hoor zijn auto is weg. Collega: ow kun je ons dan vertellen hoelaat hij weg is gegaan, hij had hier 20 min geleden al moeten zijn en we hebben niets van hem gehoord. We willen niet dat er iets met hem gebeurd is. Nou toen waren mijn ogen open Ik: nee sorry ik sliep dus heb geen idee hoelaat hij gegaan is, en aangezien hij zijn gsm thuis vergeten is kan ik hem ook niet bereiken. Collega: nou dan wachten we nog op hem en dan laten we je wel wat horen...... 25 (lange) minuten later telefoon van R. hij was veilig aangekomen, hij had zich vergist in de tijd. MANNEN !!!!! Nou ik was dus al vroeg wakker en heb niet meer echt een oog dicht gedaan, een voordeel ik heb nu genoeg tijd om mijn huishouden te doen -xxx-
Hey lieverdjes van me, Jullie hebben helemaal niet gekletst vandaag We zijn toch niet nu al op elkaar uitgekeken hé ?!?!? Ik ben echt de hele dag in de weer geweest, op de een of andere manier geven mijn radiatoren in de woonkamer zwart stof af als ze warm worden, dus kan 2x per week de ramen & kozijnen wassen. Grrrr..... Hopelijk weten we snel waar het vandaan komt zodat het opgelost kan worden. Mijn gordijnen beginnen grijs te worden ipv wit. Nou en verder nog naar de winkel geweest voor boodschapjes, toen naar de gamma voor verjaardagscadeau voor stiefpaps, daarna nog naar de kapperszaak voor gel voor vriendlief en toen nog even de badkamer en keuken gepoetst. Nou ik ben kapot! Haha. Duik zometeen met mijn boek het bed in. Vriendlief is in de stad wat drinken met een collega dus die zal ik vanacht wel horen thuis komen denk ik. (hoop ik toch haha) Hopelijk spreek ik jullie morgen, zaterdag zal ik te druk zijn met koffers inpakken en dan zondag op vakantieeee. Begin er nu toch wel zin in te krijgen Slaap lekker chicks -xxx-
Daag mupkes! Ik heb het zooo druk gehad dat ik nu pas tijd heb om te lezen.. Gisteravond bij Maccie Donalds geweest en daarna na de bioscoop.. Een hele zaal vol met 8 mensen , Old Dogs! Leuk voor de zondagmiddag maar niet voor een bioscoopje.. Nik; als ik je niet meer spreek dan wil ik je alvast een hele fijne vakantie wensen! Hoop dat je even lekker kan ontspannen! Wonder; hoe gaat ie met jou? Is jouw buikje nou ook zo aan het groeien? Zal morgen een buikfoto maken.. Honey; hoe gaat ie met jou? Vriendschap met K. hersteld?? Nou vandaag weer een drukke dag voor de boeg, vanavond bij T. zijn ouders eten en tevens is het de verjaardags van zijn paps.. Morgen op pad met mn ouders, ook de kinderwagen wordt dan besteld.. Morgenavond lekker avondje weg met mn mupkee.. Lieverdjes i talk to you later! Kusjees
Hey lieverd, Owww lekker MC Donald, dat heb ik voor het laatst gehad na onze date Word weer eens tijd, haha. Ik hoop echt dat ik op vakantie even goed kan ontspannen en toch niet stiekem met mijn vruchtbare dagen bezig ben. Heb wel met hubby afgesproken dat hij een beetje let op zijn alcohol gebruik tijdens de apres ski Het is natuurlijk zonde om zijn (toch al niet zo beste) zaad te verpesten... Of overdrijf ik dan?? Ik heb in 13 maanden tijd maar 2 glaasjes wijn gehad. Nou vandaag nog werken tot half 6! LT wat ga je morgenavond met je mannetje doen? Meiden doen jullie iets speciaals voor valentijnsdag?? Liefs, xxx
He Nik; misschien is het wel goed om je vriend 'los' te laten misschien dat dat een positieve uitwerking heeft? (anders staat hij in de apres ski met de gedachten; oh nee niet drinken want...... en dan zit er weer druk achter) tenminste zo zou ik denken.. Voor mij is Mac Donalds te lang geleden maar dat komt omdat ze nergens meer de groenteburger verkopen, gister een half uur gereden om bij een Maccie uit te komen die hem wel heeft .. Denk dat het een strandwandeling wordt.. Vind het heerlijk om in het donker over het strand te zwerven.. ( je kunt maar een hobby hebben he ) Wij doen niet aan Valentijn en dat om 2 redenen.. 1: te commercieel.. 2: waarom die ene dag laten blijken hoe gek je op die persoon bent, wij doen dat 365 dagen .. Heb hem vorig jaar wel het hart van Verkade gestuurd, dat was wel leuk om te doen! Vieren jullie het wel? Maar lieverd ik dacht dat je al vakantie had vandaar dat ik vandaag niet meer heb gelezen.. We gaan elkaar nog ff door die laatste uurtjes heen slepen.. Ik kan je dinsdagavond toch wel smsen he, om een uurtje of 9? Kus