Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

Beetje kinderachtig vind je niet!!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Uuh nee het is maar weer bewezen dat je met iedereen ruzie maakt..

Maarre dit topic is voor gezinsuitbreiding 2009/ 2010 zullen het wel ontopic houden? :D

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Misschien heb je gelijk lieverd wat betreft die alcohol, maar soms vind ik het zo oneerlijk :p Wij moeten foliumzuur slikken, na eisprong opletten met alcohol en dan ook nog iedere maand vanalles voelen. Mannen hoeven eigenlijk niets... ;)

Ik vind in het donker over strand lopen ook echt heerlijk, zo rustig! Ik vind het strand zowieso een geweldige plek:D

Wij doen denk ik ook niet aan valentijn, gewoon een lief kaartje of briefje verder niets speciaals.

Ik ben de hele middag nog op het forum :D Ben net terug van pauze.....

Of je me mag smsen dinsdag?? Wat denk jij dan!:p Het staat in het rood in mijn agenda geschreven zodat ik jou niet vergeet te smsen!!hihi (wonder jou echo heb ik ook in mijn agenda staan;))

-xxxxx-

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat ben je toch een scheetje :D! Ik zal jullie dinsdag meteen smsen!

Het is wel een beetje oneerlijk he? T. drinkt echt bijna nooit, soms in het weekend met zn vrienden, in begin zei ik; dat doe je niet meer!, ik moet dit dat zus en zo ook laten.. Maar naar een tijdje realiseerde ik me dat dat ene glaasje wodka in de maand niet veel aan zijn vruchtbaarheid doet.. Volgens mij kunnen we die mannen het beste niet vertellen waar we mee bezig zijn en ze maar volop laten genieten van de sex dan is het het beste voor iedereen ;)..

Gezellig dat we nog de hele middag saampjes zijn! Volgende week zal het wel rustig worden maar ik wens jou & R. wel heel veel plezier toe hoor.. Die kleine van mn nicht is ook op wintersport 'verwerkt' dus wie weet is dit wel de vakantie van je leven..

Kus

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    R. drinkt eigenlijk ook nooit, mja met zo'n apres ski natuurlijk wel. Ogja misschien helpt het juist wel :p haha.

Mij ei is 2 dagen nadat we terug zijn dus we gaan maar eens goed voorwerk leveren daar in de sneeuw ;)

Er word door de andere dames niet zo heeeel veel gekletst dus ik denk dat ik niet zoveel hoef bij te lezen als ik terug ben. En voor speciale dingen verwacht ik natuurlijk een smsje ;):p

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee ik vind wel dat ze mij een beetje gezelschap moeten houden, Snik eenzaame ik...

Ik zou R. lekker zn gangetje laten gaan, die ene keer in het jaar en wie weet helpt het juist.. Maar is mijn mening he, ik heb natuurlijk makkelijk praten..

Moet je nog veel doen vandaag of valt het mee? Moet zelf nog iets minder dan 100 dossiers nalopen, ben er vanmorgen om 9 uur mee begonnen :x..

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik laat hem inderdaad lekker zijn gang gaan, dan zien we het wel. Ze zeggen dat de lucht daar heel gezond is :p haha dus wie weet.. wie weet..

Ik heb vanmiddag 1 vaatonderzoek, 1 hartfilmpje, receptenlijn moet ik nog afluisteren en dan de recepten tekenen, spreekuur van 16.00-17.30 (hopelijk loopt dat niet uit) en ik moet nog wat post inscannen en in de patientendossiers verwerken. Valt dus al bij al wel mee

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou die man voor het vaatonderzoek heeft afgebeld, ik ga me eens een lekkere donut pakken :D

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oooh een donut, jammie jammie, die echte Amerikaanse zijn te heerlijk (en vet) voor woorden :D.. Heb vandaag op 2 kopjes cornflakes geleefd, had geen zin om naar de winkels te gaan..

Ik hoef nog maar 50 dossiers dus gaat de goede kant op.. Wil proberen rond 5 uur weg te kunnen want moet me nog ff opfrissen dus moet heel hard werken..

Heeft R. ook vanaf vanavond vakantie of moet hij morgen nog?

T. snapte trouwens niks van het dozen maken, mannen! :(

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb die donuts van de albert heijn, HEERLIJK! Met alle kleurtjes spikkels en glazuur, mmmmmmm

R. heeft morgen nog vroege dienst, dus van 07.00 - 16.00!

Ik denk dat ik ook gewoon zo'n doos ga maken, eventueel gewoon neutraal dan kan ik hem altijd ergens voor gebruiken :D

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #471 Nikske89, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    Trouwens ik heb nog een leuk idee, bij ikea verkopen ze toch van die houten ladekastjes, zoiets, IKEA | Dozen & manden | Dozen voor papieren & media | MACKIS | Archiefladekastje ,maar dan met meerdere kleine laatjes.

Die kunnen we ook schilderen, beplakken enz. Dan kun je in de laatjes dingen bewaren zoals eerste haarlokje, tandje, navelstreng of wat je maar wil bewaren.....

Ik zal eens kijken of ik ergens een voorbeeld kan vinden van wat ik bedoel (ik zal namelijk niet de eerste zijn die dat bedenkt:p)

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    kijk...... ik heb precies gevonden wat ik bedoel :D:D:D

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    andere variant...

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Waar zijn jullie ?!?!?!? :(

15. Perry

Perry Niet meer actief

Misschien is het slim om eerst te lezen voordat je je oordeel trekt!

Ja en dat topic is voor shopaholic ZONDER BABY!!

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn conclusie is: waar jij ook bent, je moet ruzie maken..

En schat voel nu bijna pijn dat je zegt ZONDER BABY..
    Nou weetje wat: IK BEN BLIJ DAT IK EEN SHOPAHOLIC MET BABY BEN!

Ga nou maar naar je ander topic muts

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die heb ik vroeger nog op mijn eigen slaapkamertje gehad :D :D :D

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Maar liefste ik ga je verlaten, ga me omkleden en snel naar de verjaardag toe..

Geniet van je vakantie en ik sms je dinsdag!

Dikke kus voor de (bijna) mama in spe :D ( ik blijf hoop houden!)

19. Perry

Perry Niet meer actief

Is het nu de bedoeling dat ik een potje moet gaan zitten janken? haha! Weet jij wat...... : ik heb nu al medelijden met jou krummel pff! werkelijk waar! Wat een zielige vertoning dit!!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry maar dit gaat te ver! Het is klaar nu... Dit topic was erg gezellig en dat gaan we zo houden. Get it??

Deel Deze Pagina