oehhh en het was zoooooooooooooooooo druk op de 9maandenbeurs! gewoon niet leuk meer! had er trouwens ook meer van verwacht..
ja he! ben zo blij! had net voor vriendlief gekeken, hij is voor ajax en ze hebben zo'n speen van ajax. vind ie leuk haha hoe gaat ie met liam? xxx
Hahahaha heel toevallig!! dat is idd helemaal super! eerste speen en gelijk van ajax Met L.iam gaat het iets minder,, hij is heel erg verkouden en met vlagen koorts hoort erbij allemaal,, Vorige week voor het eerst op het kdv geweest elke ochtend en hij vind het super daar gelukkig Hoest verder daar dan? veel klachten of bijna niet,, ( mag ik hier trouwens wel meej praten? ) Liefsz 8)
tuurlijk mag je mee praten!!!! wat vervelend dat liam niet zo fit is! hopen dat het gauw beter gaat! wel heel fijn dat ie 't zo leuk vind op het kdv. hij loopt trouwens wel heel vlug! wat knap zeg! heb niet veel klachten, ben wel misselijk geweest. en heb nu af en toe bandenpijn maar opzich gaat het heel goed! maandag gaan ze alles nakijken op de echo dus na die echo hoef ik nie meer te denken ooh wat wordt 't en gaat alles maar goed enzo xxx
haha ik zie nu pas staan gezinsuitbreiding 2009/2010 lol hier in 2009 gezinsuitbreiding gehad hahaha ooh lekker een makkelijke zwangerschap tot nu toe dus zal het aan het geslacht liggen? Ja is wat vervelend maar jah het hoort het allemaal bij haha loop de hele tijd met een zakdoek achter hem aan want het loopt ( srry ) er allemaal uit,, Heerlijk al die echo's,, kon me er altijd op verheugen, heb er jammer genoeg maar 3 gehad waarbij 1 met 36 wk lol daar was niks meer te zien haast L.iam was te groot hahaha Nu kunnen jullie lekker de naam verzinnen Liefsz 8)
He meiden! Wonder; Gefeliciteerd!!! Was echt helemaal enthousiast toen ik je smsje las, zal zo is even de foto bewonderen.. Humbly; tuurlijk mag je meepraten, gezellig! Gaat het al iets beter met je zoontje? Fijn dat hij het zo leuk vind op het kdv, hoor je ook maar wisselende verhalen over. (huilende kindjes etc..) Hier gaat alles goed! Gister na de 9mb geweest, wat een drukte!! Had het er ook meer van verwacht, vond heel veel hetzelfde en weinig kleertjes enzo.. Heb wel hele leuke schoentjes gekocht ( zal er straks een foto van maken ), een spijkerrokje voor als ze iets ouder is maar het is zooo lief, sokjes met i love papa en heb een mooie luiertas gevonden op de huishoudbeurs, al met al viel het niet tegen maar zal er noooit meer op een zaterdag naar toe gaan.. Had ook de Sesamstraattas & de luiertas van de Kruidvat, die laatste is zijn geld wel waard trouwens! Oh en die stomme boodschappenkarretjes moeten ze verbieden :x :x :x.. Ga nu eerst al mn babyspullen naar beneden halen en is goed kijken wat ik nu allemaal heb.. Wonder; heb je je kinderwagen al besteld? Op die van ons zit 15 weken levertijd namelijk.. Nik; back in Nederland? Kennen we weer volop kletsen hahaha.. Meiden, ik spreek jullie weer! Kuss
In album buikfoto's: 1 foto van vandaag toegevoegd + collega van 12,14 en 16 weken ---> groot verschil vind ik Album babyspullen: kinderwagen + schoentjes toegevoegd
het gaat nog niks beter, hij is nog super verkouden en nog af en aan koorts,, hij ligt inmiddels op bed en hopelijk slaapt hij nog even lekker,, Jah klopt, je hoort soms horror verhalen over de kdv maar gelukkig valt het allemaal nog meej,, hij heeft leuke leidsters en een leuke groep Jah druk is dat he! ben 2 jaar terug naar de jonge gezinnen beurs geweest toen ik 19 wk zwanger was pfft wat een drukte! Ik heb nooit geen luier tas gehad hahaha had een goedkope tas bij de ter stal gekocht en die gebruik ik nog voor de luiers en doekje enz meej te nemen,, jij hebt een mooie buik joh!!! wauw!! ben benieuwd hoe die word tegen de tijd dat je bevalt haha hier jammer genoeg de laatste met 34 wk gemaak Liefsz 8)
Goedemorgen! Zo sneu als een kleintje ziek is, liefst zou je het van ze overnemen.. Hoop dat ie snel weer is opgeknapt! Ik zag vrouwen die tegen het eind aan liepen en dacht echt bij mezelf; waarom zoek je dit in hemelsnaam nog op? Leuk om een keer te doen maar zal mezelf die marteling niet nog een keer aan doen hahah.. Die van mij/ ons is ook geen luiertas hoor.. Het is een grote tas die wij gaan gebruiken als luiertas.. Ik twijfelde zo erg en me moeder zei; L. alles gaat erin passen en je vind hem mooi dus waarom zou je het niet doen? Nu ben ik heel blij dat ik hem gekocht heb .. Als ik naar die foto kijk, denk ik echt wow wat een buik maar er is nog niemand die heeft gevraagd of ik zwanger ben, wil zo graag met mn buikbandjes pronken hahaha.. Ik probeer iedere week een foto te maken & mn dagboek bij te houden maar schiet er soms wel eens bij in.. Waarom heb je naar 34 weken geen foto's meer gemaakt? En jullie nog geen plannen voor gezinsuitbreiding? Kuss
Hey lieve schatten, Ik ben terug Hoe gaat het met jullie?? Ik heb alles wel bijgelezen, was niet eens zo heel veel na 1 week, maar het meeste wist ik al via sms Meiden wat heerlijk dat jullie nu de geslachten weten, en nu lekker shoppen Wij zijn gister terug gekomen van vakantie, en het was heerlijk! Ik had nooit verwacht dat ik het skien zo leuk zou vinden, ik heb 13 blauwe plekken en ben helemaal kapot maar het is toch voor herhaling vatbaar Nu maar hopen dat het ook heeft geholpen bij het zwanger worden, ik verwacht vandaag of morgen mijn ei dus we hebben daar goed voorwerk geleverd -xxxx-
Lieverdjeeeeeeee! We hebben niet veel gekletst he.. Leuk om te horen dat de vakantie zo goed is bevallen! Dus de skieles kwam goed van toepassing of had R. je geholpen? Hier alles goed, volgens mij staat alles al in voorgaande berichtjes geschreven.. Moet je morgen weer aan het werk? (wil je natuurlijk nog niet aan denken ) Oh ik heb trouwens nog wel nieuws, we gaan waarschijnlijk verhuizen .. (huizen worden pas over 1/ 1,5 jaar opgeleverd) Kuss
@LT; jah erg he! dan heb ik ook zoiets van blijf toch lekker thuis! haha de camera ging kapot lol had geen geld voor een nieuwe is wel jammer maar jah een grote tas is idd net zow makkelijk en als je hem zelf maar mooi vind is het toch goed ben een alleenstaande moeder dus hier jammer genoeg geen plannen voor een 2e zou wel graag een 2e willen,, @nikske89; Mooi dat je vakantie geslaagd is Liefsz 8) buikfoto 34 wk;
De eerste 4 dagen heb ik skiles gehad, gelukkig een leuke leraar hihi, en op de 5e dag ben ik 's ochtends met R. de berg af gegaan, en 's middags met zijn moeder gaan shoppen! Morgen moet ik inderdaad weer werken Ogjah hoort erbij. R. moest vanmorgen om 07.00uur alweer beginnen! Oooh dus toch verhuizen! Waarheen? Heb je een site waar ik kan spieken naar het huisje??? Ik heb je trouwens wel gemist hoor! ------------------------- Humbly ik heb nog helemaal geen welkom gezegd tegen jou, SORRY! Maar de andere meiden hebben je al makkelijk in de groep opgenomen gelukkig
haha maakt niet uit joh!! haha ik ken de anderen een beetje van een ander topic die op dit moment stil staat lol ik zal me dan maar eens even voorstellen ik ben N.icole en ben 20 jaar,, heb een prachtige zoon van 11 maand genaamd L.iam,, en een alleenstaande moeder vanaf 10 wk zwanger. de vader heeft geen contact met L.iam en ook nooit gehad. Ik ga vanaf volgende week weer terug naar school en ben druk bezig met mijn rijbewijs waar ik volgende week examen van heb. Liefsz 8)
Humbly wat vervelend dat je al vanaf 10 weken zwangerschap single mom bent! Knap dat je weer naar school gaat en voor je rijbewijs gaat zeg. Woon je wel alleen me Liam of nog bij je ouders?? -xxx-
Jah ik moet wel haha ik heb geen opleiding dus nu heb ik de kans gekregen dat ik het 2e jaar weer op kan pakken dus 1 jaar korter,, mijn rijbewijs hoef ik gelukkig niet zelf te betalen dus dat is een voordeel,, Ik woon bij mijn moeder en 2 zusjes thuis. heb jammer genoeg niet genoeg geld om een eigen huisje te betalen maar dat komt allemaal nog wel ben allang bij dat ik hier mag blijven van mijn moeder. L.iam vind het helemaal geweldig hier haha aandacht van iedereen en nu gaat hij naar het kdv 5 ochtenden en heeft de tijd van zijn leven met de andere kindjes Liefsz 8)