Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Verkocht!! :D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou dat is snel hahaha..

Dan haal ik hem van internet af!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik kreeg meteen een sms terug je koop maar :p hihi
    Dan neem ik hem op de date van je over, goed??

xxx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Is helemaal goed hoor..

Zal ik de batterijen er dan uit halen of lopen die nou niet stiekem leeg?

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik denk niet dat ze leeg lopen hoor, maar je kan ze voor alle zekerheid eruit halen. Wat voor batterijen moeten erin?? Anders heb ik nog snel nieuwe gekocht als ze leeg zouden zijn tegen die tijd.

Ben er nu al helemaal blij mee :D Hoop dat ik hem snel kan gebruiken.... :)

-xxx-

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal ze er vanavond uit halen.. Geen idee wat voor batterijen erin moeten maar geloof me dat je deze nog heel lang kunt gebruiken hoor, verwacht niet dat je nieuwe nodig hebt..

Ik hoop dat je hem ook snel mag gebruiken moppie :D..

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    volgens mij moeten er gewone batterijen in. doe je hem nu al weg? ik luister nog geregeld omdat ik dat leuk vind en vooral voor hubbie, die vind dat ook heel fijn om af en toe te horen!

heb al wat dingetjes gefotografeerd, staan in me album!

de echo was helemaal goed. onze kleine man is een model baby, ze wou dat iedere baby zo was zei ze! geen klompvoetjes geen openruggetje geen hazenlipje, alles precies hoeveel hij er moest hebben van alles dusss.... ben helemaal blij. ga morgen ff de foto's van de dvd erop zetten.

nik ik hoop voor jou dat je 'm gauw kan gaan gebruiken!!!

oh lt wij hebben de quinny buzz en dan de zwarte.. met 4 wielen. vond ze beide even mooi maar de buzz vond ik makkelijker in en uitklappen en erg fijn dat ie zo licht is!

nou zo nog naar school.. bbaahhhh geen zin in! ben ik echt zat!

morgen komt meisje buurten die is een weekje verder als mij en was er ook vurig van overtuigd een jongen te krijgen, en nu krijgt ze een meisje!
    we kennen mekaar al vanaf dat ik geboren ben dus das wel extra leuk!

xxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wonder wat fijn dat de echo zo goed was lieverd :)
    Ik heb ook zo'n vriendin die ik al van kleins af aan ken. Zij is 4 dagen jonger dan mij, we zijn echt beste vriendinnetjes. Heerlijk vind ik dat!

Ik hoop inderdaad dat ik de angelsound snel kan gebruiken, mijn geduld is nu lang genoeg op de proef gesteld :p

Ik heb net op VT-Wonen | Moodboard een moodboard gemaakt hoe ik mijn woonkamer opnieuw wil inrichten. Echt leuk om te doen :p! Ow inloggegevens om mijn moodboard te kijken is mijn email adres trouwens ;)

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb mn angelsound al een week of 4 niet meer gebruikt.. In het begin gedaan omdat ik onzeker was maar weet nu dat alles goed zit en ze zal binnenkort wel begin met schoppen..

Fijn dat alles goed was op de echo! Die van ons is zo beweeglijk dat je nauwelijk een beeld vast kan leggen..

Zal zo is even naar je wagen kijken.. Wanneer wordt hij geleverd?
    Ik heb net mn voetenzak geannuleerd, vond hem echt spuuglelijk maar in de winkel beetje overrompeld hahah..

Wat leuk dat jullie zulke vriendinnetjes hebben zeg.. Mijn beste vriendin heb ik 'pas' leren kennen toen ik 10 was, zijn toen verhuisd naar een andere wijk..

Zal zo is even naar die link kijken, wie weet komt ie nog van pas ;)..

xx

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Leuke spulletjes zeg! :D

Gister de hele uitzet naar beneden gehaald en is even goed bekeken wat ik allemaal al heb, ben me stuk geschrokken hahaha.. Wil nu nog wat spulletjes in het roze maar dan houdt het toch echt op..

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben boos :x :x :x...

Al die huizen zijn al verkocht met uitzondering van 1 type dat € 315.000 kost.

In september beginnen ze aan een nieuw project wat in dezelfde wijk komt te liggen.

T. is nu bellen met een andere makelaar want die had nog wel één huis in die straat, ben benieuwd of die nog niet verkocht is.

Maar wat ik niet snap, waarom staan ze nog op funda als het toch al verkocht is grr...

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    owww wat balen zeg! hopelijk kunnen jullie via een andere makelaar nog zo'n huis bemachtigen. En mensen mogen er ook nog vanaf zien he, misschien staat het daarom nog op funda??

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tja beetje vreemd :(...
    Nu maar even het mailtje van T. afwachten en anders zullen we in september verder moeten kijken..

Heb echt geen klap zin meer...

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Toen wij voor een nieuwbouw huis gingen kijken hadden we het probleem dat ze niet verkocht werden (de crisis begon toen net) dus toen hebben wij het ook niet gekocht omdat ze pas beginnen met bouwen zodra 75% verkocht is. Wij wonen nu al 15 maanden in ons huisje en dat nieuwbouwproject is nog steeds niet gestart. Daar ben ik nu wel blij om (je begint namelijk al te betalen vanaf de eerste steen die ze leggen)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat klopt inderdaad alleen is het in dit geval 60 %..
    Ben maar blij dat je het toen niet hebt gedaan hoor, had je lang kunnen wachten en genoeg kunnen betalen..

Er zijn nog wel andere huizen beschikbaar maar die zijn minder groot en minder mooi.. Morgen gaat ie langs om informatie te halen en dan maar afwachten.. En anders maar hard duimen dat er in september leuke huizen worden gebouwd..

Is het daar ook al de hele dag aan het regenen? Hier regent het al sinds vanmorgen 8 uur, maakt me humeur ook niet echt beter..

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zit je jezelf een beetje in de weg lieverd?
    Ik hoop voor jullie dat er in september nog leuke huizen gebouwd worden!

Hier heeft het vanochtend een beetje geregend maar nu schijnt de zon ontzettend, hier in de praktijk hebben we de ramen open gezet. Heerlijk!

xxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik denk dat het niet mijn dag vandaag is.. Weekend was druk en ben za, zo + vanmorgen al rond half 7 wakker geworden..

Nog een uurtje en dan ga ik lekker richting huis..

De zon??? Kun je niet een beetje deze kant opsturen, hier valt het echt met bakken naar beneden hoor..

XX

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik moet nog tot half 6 werken :(

Ja echt hier lijkt het net lente, echt fijn weer. Hopelijk kunnen we op onze volgende dat in de tuin zitten!

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat lijkt me echt heerlijk om weer buiten te kunnen zitten..

Vindt de winter altijd wel iets hebben maar kan niet wachten tot ik weer lekker in mn tuinbankje kan liggen..

Hier is het heel grauw, iedereen is ook alleen maar aan het klagen dus dat maakt het niet beter hoor..

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik vind de winter in het begin altijd gezellig, warme chocomel en kaarsjes maar nu vind ik dat het te lang duurt en verlang ik weer naar mijn tuinset, bloemetjes en barbeque :D

Deel Deze Pagina