LT lieverd wat heb je gedaan?!?! Wat dacht je ik ben de regen zat stuur het maar naar nicky, die heeft in oostenrijk genoeg zon gehad? Het is hier opeens hardstikke zwart en de regen klettert tegen de ramen !! Ik vind je toch nog steeds lief hoor xxx
hee meisjes ben ik weer had maar les tot half 5 ipv kwart voor 7! lt welke maxicosi zak had je dan? vind je wagen echt super mooi!! heb ook een hoop maar had nog maar weinig kleertjes gekocht, 3 pakjes in totaal geloof ik en dat waren burberry joggingpakje (wit, vond dat voor allebei maar eigelijk net meer jongen) burberry boxpakje en armani romper en vond dat dus echt net meer jongen ben nu harstikke blij! ga nu ook geen kleertjes meer kopen denk ik.. misschien wat fijne pakjes ofzo.. (die dure pakjes koop ik neit voor de volle mep he ) ik ga zo ook eens kijken wat ik al allemaal heb en welke maten. kan ik kijken wat ik echt niet meer moet kopen.. welke maat dan.. xxx
En hier is het gestopt met regenen hahahaha, sorry lieverd! Die voor de kinderwagen met een zak voor ieder been http://www.babypark.nl/media/catalog/product/f/o/footmuff-botanic-luxury_2.jpg Leuk joh die pakjes voor een jongetje! Heeft die persoon geen leuke pakjes voor een meisje? Volgens mij heb ik 4 pakjes in 50/56 en nog wat losse broekjes, in 62/ 68 3 pakjes, 1 rokje en 2 broekjes.. Dus ga nu alleen nog maar wat shirtjes halen en dan maar afwachten hoe onze dame gaat groeien.. Ga nu naar de vk toe! Weer even lekker naar ons dametje luisteren .. Tot strakjes xxx
geniet lekker van het hartje luisteren! je hebt idd al best veel! haha heb ook best wat losse fijne witte broekjes maar daar moeten nog shirtjes voor komen! xxx
nog een keer berichtje haha ik zie 't al die is voor in de buggy zeg maar.. ze hebben ook fijne voetenzakken van lamswol.. die zijn zo lekker warm! xxx
Ja hoor belt net de broer van roel, ze zijn zwanger van de tweede, vrijwel meteen raak en het nieuws werd verteld met de mededeling: en nu moeten jullie nog doorzetten. Pfff ik gun het hun echt hoor, maar ik gun het mezelf ook zo LT moppie hoe was het bij de vk ?? Ik ga douchen en slapen, heb het gehad voor vandaag! -xxx-
Aaah Nik dat meen je niet .. Ga maar gauw naar dromenland toe lieverd, ik spreek je morgen weer.. Ik ga geen voetenzak meer halen, heb een hele fijne fleecedeken gezien dus dat gaat hem worden voor in de reiswieg/ maxi cosi.. Jammer dat je babykamer niet online staat, ben benieuwd! Bij de VK was alles goed, baarmoeder groeit goed (heb de hele dag bandenpijn) en het hartje ging goed tekeer .. Morgen een afspraak maken voor de 20 weken echo.. Ik ga nog wat snuffelen en dan ook maar is slapen.. Bis morgen xxx
Nou lieverds gister 6e dag op rij geklust en nu ben ik het zat hahaha Jullie ook weer werken vandaag? Ik ben ziek, zwak & misselijk. Heb er dus echt geen zin in vandaag... -xxx-
ha vroege vogeltjes! nik je mag je hier gerust shit over voelen hoor! natuurlijk gun jij het jezelf en je hubbie ook!! en als er hier een goede mama bij zit dan ben jij het!! het kan niet anders dan dat jullie baby helemaal geweldig wordt na al dat wachten je hebt deze ronde goed geklust en goed voorwerk gedaan in oostenrijk dus wie weet! ik brand GEEEEEN kaarsje want elke keer als ik dat doe dan had dat geen nut lt oke maar ze hadden anders wel van hetzelfde ook een voetenzak voor in de maxicosi! een gewone met die bloemetjes erop. maar een fleece deken is ook fijn! ik maak zodra de kinderkamer staat een foto, dan zien jullie 'm ook meteen helemaal goed! verwacht vandaag eigelijk het winterjasje en het joggingpakje, ben benieuwd! zal vast weer morgen komen.. nik wat vervelend trouwens dat je je niet lekker voelt.. wie weettt de nasleep van je ei haha nee daar gaan we ff nog niet aan denken, dat gaan we pas bedenken als je posi test hebt! heb zin in de date!!!! weet nog niet wat ik wil maken ofzo maar ik ga daar ff over nadenken! iig iets voor babykamer in het blauw natuurlijk! paar blauw accenten vind ik wel mooi.. maar echt een paar.. verder zilver enzo straks komt dat meisje buurten! ook wel zin in. om 1300 komt ie. kan ik meteen me echodvd showen haha xxx
meiden welke ticker is het leukst? mijnticker.nl - De Nederlandstalige ticker site Baby Gaga: Free Pregnancy Tickers that count-down your Pregnancy Due-Date! in het blauw.. xxx
Ein gutemorgen! Hier ook weer aan het werk (helaas).. Zou zo graag nog even in bed willen liggen, het lijkt wel of die 2 boefjes mij vast laten wennen aan de komende jaren zeg :x.. Daarnaast regent het hier weer dus daar worden we ook niet echt vrolijker van.. Nik; je hebt zat geklust in ieder geval ! En nou komt het ergste van alles dat wachten op die nod, die duurt een eeuwigheid he.. Won; die gewone voetenzak had ik ook gezien en die vind ik ook mooi maar ik vond bij babydump dat ie heel klein was.. Ben benieuwd naar je kleertjes .. Vind beide tickers leuk maar vind nl leest net iets makkelijker he, je hebt zoveel leuke overal! Ik heb ook echt zin in de date! Ga denk ik voor die bewaardozen.. Of een glaasje fris in de zon zou ook heeeerlijk zijn! Ga nog is wat aanmodderen hier.. Kus
Pfff gisteravond erachter gekomen dat er iets mis is met de radiator in mijn auto. Op stand 1, 2 & 3 doet hij niets meer Altijd net als de garantie verlopen is he, verdomme! Dat word dus weer een rekening Ik werd vanochtend om half 7 uit mijn bed getrommeld, vriendlief was zijn toegangspasje voor het bureau kwijt. En natuurlijk had IK dat gedaan Amahula, dat mocht hij dus mooi zelf zoeken! Nou en toen kon ik dus niet meer slapen terwijl ik zelf pas om half 8 op hoefde Baaldag!!!
Oooh dat gebeurt hier ook zo vaak grr.. Hij heeft een pasje waarmee hij het terrein van def. op kan.. Dat gaat s'morgens om half 7 zo.. Hij: (onderaan de trap!) schatje?? Ik: stil Hij: schatje?? Ik: stil Hij: schatjeeeeeeee Ik: wat? Hij: heb je mn pasje gezien? Ik: nee ik leg hem altijd op die plek neer, ga maar zoeken Hij: zoeken, hoop kastjes en lades die opengaan Ik: ondertussen uit bed om mee te zoeken en voila binnen 2 sec :x :x :x en zo is dat niet 1 x gegaan maar wel 10 x.. Hij is zo'n sloddervos! Wel balen van je auto zeg! Hier is vorige week de droger gesneuveld.. Van de week maar na laten kijken of een nieuwe kopen want de was buiten hangen, zit er helaas nog niet in.. Ken je niemand in je omgeving die auto's na kan kijken of kan maken? Anders ken ik misschien nog wel iemand? Maar gezellig zo saampjes een baaldag hihi.. DIKKE SMAKKERD!