Haha fijn dat onze mannen zo goed op hun pasjes letten! Een oom van R. heeft een auto garage dus daar gaan we donderdad maar even langs, echt k*t zo'n onvoorziene dingen altijd. Zit me al de halve dag op mijn collega te irriteren, pfff zij kan altijd op iedereen zeuren en opmerkingen maken behalve op haar zelf! Zo vervelend.... Ben zo blij als vandaag om is!!!! xxxxxx
Hopelijk scheelt je dat wel geld, bij een normale garage betaal je je echt scheel.. :x Oh dat is wel een fijne collega, snap meteen wat je bedoeld! Ik heb zo'n collega waar ik totaal niet mee kan opschieten en die is zo tegendraads.. BV: iedereen vind die witte schoenen mooi, maar zij zegt dan zwart, en dat de hele dag en dat is vermoeiend.... Net een afspraak gemaakt voor die 2 rooie, we gaan er volgende week vrijdag voor zorgen dat er geen jonkies gaan komen.. Verder is het hier rustig en saai dus kan niet wachten tot het half 6 is.. Zo eerst maar is lekker een hapje gaan eten, spreek je straks Kus
Hey lieverd, Sorry sorry ben even flink druk geweest! Ben net in mijn pauze maar weer eens een doosje etos zwanger worden gaan halen, pfff vraag me af hoelang ik die nog moet slikken Net mijn schoonbroer en zijn vriendin maar een kaartje gestuurd als felicitatie voor de zwangerschap, weet namelijk niet echt hoe ik gister gereageerd heb aan de telefoon. Was zo geschrokken Maar nu dat een beetje gezakt is ben ik onwijs blij voor ze ! Straks bij mams eten en mannetje gaat vanavond weer naar zijn ijshockey, moet ik ook nog wakker blijven om te klussen daarna, GRRRR... maar alles voor een goed doel, als het goed is is dit de laatste "verplichte" dag Kan niet wachten op mijn rust hahahahaha Liefs, -xxx-
He mupke! Toen T. zijn broer vertelde dat er een kleine onderweg is, was ik ook helemaal over de rooie.. Heb een potje goed gehuild en toen ging ik me schuldig voelen dat ik helemaal niet blij was voor ze.. Kan je gevoel helemaal begrijpen hoor! Maar lieverd als je toch wil slapen dan doe je dat toch? Je hebt iedere dag geklust volgens mij.. Klussen tegen mijn zin werkte bij mij echt niet, gelukkig vinden/ vonden wij klussen leuk dus we hebben het nooit erg gevonden .. Je kan in ieder geval nooit aan jullie inzet twijfelen want je doet echt alles om een beebje te kunnen krijgen, vindt het echt knap van je! Dikke smakkerd
Mupke ik denk niet dat ik je vandaag nog spreek dus vanuit een regenachtig Den Bosch wens ik jou een fijne avond! Spreek je morgen.. Kus
Pff vandaag wat gedoe gehad met mijn collega dus vandaar dat ik niet veel heb mee kunnen kletsen ! Nou net even verf gehaald om de woonkamer opnieuw te schilderen, vind dat echt moeilijk als je voor al die kleurstaaltjes staat. Ik wist wat ik wou, GRIJS, maar dan kom je bij de Gamma en hebben ze 107 kleuren grijs, pffff. Ik heb de flexa midden kiezel gekozen, ben benieuwd hoe het gaat worden!!! Bij woordsticker had ik woorden besteld voor op de deuren: keuken, toilet, badkamer, slaapkamer & babykamer Woordsticker.nl Ga zometeen eens kijken of dat lukt om die op te plakken, zal vriendlief leuk vinden als hij thuiskomt haha. Nou meiden dat was het weer zo'n beetje.... Ik zal straks nog even spieken maar denk niet dat er nog iemand is.... -xxxxxx-
hee lieverdjes!! hoe gaat hij hier?? Sorry laatste tijd niet veel gekletst .. beetje druk enzo en erg moe!! Ook erg aan het balen dat het natuurlijk ronde 11 is! pff.. heb deze maand helemaal geen zin om te klussen, of aan zwanger zijn te denken.. gewoon klussen wanneer ik zin heb en niet omdat het moet.. eventjes een ronde gas terug..hoorde van de week van n vriendin dat zij ook eerder ongi is geworden dan normaal.. zou ik nou dan gewoon 41 dgn aan kunnen houden? ben maar 3 dgn te vroeg.. Ook angst om na de ha te gaan.. pff.. zeikerd.. Lt & won; hoe gaat het met jullie en de beebjes? Nik; leuke vakantie gehad?? veel sneeuw? Ik heb helemaal geen ideeen voor onze nieuwe date.. ben echt inspiratie loos.. grr.. ga er nog maar eens een paar daagies over denken we hebben in ieder geval nog even de tijd maar wil nu wel voorbereid voor de dag komen haha.. en beloof dat ik ook iets fitter zou zijn dan de laatste keer liefs xxx
JEEEEJ de stickers plakken al op de keuken- en toiletdeur Ik ben er blij mee, nu R. zijn reactie afwachten hihi. Ik spook altijd wat uit met ons interieur, af en toe word hij gek van me! Ik kan niet schuiven met ons meubels omdat wij een kleine woonkamer hebben, dus verzin ik steeds nieuwe dingen: * andere kleur muur * muurstickers * andere kleur accessoires in de woonkamer * een keer in de 2 maanden ander schilderij boven de bank Hij vind het allemaal onzin, hij denkt dat je je huis 30 jaar hetzelfde laat. MANNEN! Ik zit trouwens in dubio: volgens de calculator zou ik vandaag mijn ei moeten hebben, maar ik had zondag heel veel steekjes in mijn linker lies. Nu weet ik niet of dat zondag mij ei is geweest en dat ik dus dalijk lekker ga slapen, of zou ik de calculator aanhouden en vanavond voor de zekerheid nog klussen???
hee nik; spannend wat je vriend ervan vind we wachten af haha.. hier word ook neit veel geschoven.. heb een hoekbank en die neemt nogal wat ruimte in, en kan ht maar op 3 verschillende manieren zetten.. mjaa.. uhm misschien voor de zekerheid nog een keer klussen? Liefs xx
Pff ja ik wil best nog 1x klussen vanavond (dat zou dan al dag 7 op een rij zijn) maar hubby komt pas rond 23.30uur thuis van ijshockey!!!
ow pff dan moet jenog lang wachten.. je zou ook morgen kunnen klussen of zou je dan te laat zijn? Goede vakantie gehad trouwens? liefs xx
Morgen en donderdag heeft hij nachtdienst, dus dan slaapt hij na het avondeten even en dan gaat hij werken. Pfff moeilijk moeilijk, mja de afgelopen 6 dagen hebben we elke dag geklust, zou toch eigenlijk wel genoeg moeten zijn ?!?! Vakantie was heerlijk Lekker zonnig, was alleen wel dood moe toen ik thuis kwam. Vandaag liep mijn ski leraar toevallig langs mijn werk, heb ik maar eens op hem geroepen om hem te laten weten dat mijn benen eruit zien als paaseieren sinds dat ik op ski's sta haha xxx
Goedemorgen lieverds! En en en wat was de reactie van R.? Ik heb gister in een uur tijd 4 hele flinke krampen gehad, dat zou toch geen kwaad kunnen voor de beeb? Vandaag zijn we 2,5 jaar saampjes dus heb voor vanavond gereserveerd bij een chinees/ japans restaurant, ben benieuwd of het iets is! Kan in ieder geval niet wachten tot het half 6 is.. Ik zou gister eigenlijk gaan sporten maar ik pas mn bikini's niet meer .. Mn borsten zijn zo giga gegroeid, niks past meer.. Maar dat betekent ook van het weekend ondergoed/ bikini shoppen .. Nou ik ga ff mn boterhammeke eten en aan mn dag beginnen pff.. Spreek jullie weer xxx
Hey meiden, daar zijn we weer! Gister niet geklust, hubby was echt te laat thuis helaas Mja van te voren 6 dagen geklust dus dat zou voldoende moeten zijn. Hij vond de deuren mooi geworden, pffjoeew dat scheelt weer. Maar hij zei er wel bij: "jij doet ook maar gewoon wat je wil he?!" Vanochtend erg druk gehad op het werk dus nu even bijkomen Heb 19 bloedprikkers gehad, ik kwam om 7.50uur op mijn werk, stonden er al 3 mensen voor de deur. Zooooo irritant! Dan moet je nog alles opstarten enzo en dan staan zij op je vingers te kijken. Over een uurtje pauze en dan ga ik gezellig met mijn mannetje lunchen. R. heeft vanavond en morgen nachtdienst Weer alleen slapen, BAH! Liefs -xxx-
hee meiden! ik heb het winterjasje en joggingpakje binnen! zo mooi! ben er helemaal verliefd op zal er zo eens foto's van maken, kunnen jullie 't ook zien. xxx
Hey lieffies, zo wat een drukke dag vandaag! *ZUCHT* moet vanavond echt bijkomen ben ik bang... Wij gaan dalijk bij mijn schoonmams en paps eten, zullen we wel weer een heeeeeeeel verhaal krijgen dat ze weer opa en oma worden. Toen ik ze gister belde om ze te feliciteren dat ze weer opa en oma worden kreeg ik te horen: ja ze zijn sneller dan jullie (terwijl ze weten dat wij al 13mnd bezig zijn!) ze zal het vast niet zo bedoelen, maar kwam zo kut over Ogjah ik bijt maar even op mijn tandjes.... R. is toenstraks naar de garage geweest voor de auto en het ging +- 200 euro kosten, dus dat valt nog enigzins mee! Wonder ik ben benieuwd naar de spulletjes -xxx-
oh dat zou ik ook echt kut vinden hoor nik! als ze dat zo zou zeggen en met 't eten steeds over hadden.. valt idd best mee.. en het moet nu met die kou heb de spulletjes erop staan xxx
Hey chicks, daar ben ik weer hubby is net vertrokken naar zijn werk, dus ik dacht even spieken... Vriendlief was vandaag eerder bij zijn ouders dan ik, en hij had al gezegd dat ik heel blij was voor mijn schoonbroer en zijn vrouw dat er een tweede op komst is maar dat ik het er ook moeilijk mee heb. Dus mijn schoonouders hebben niets erover gezegd tegen me, was wel fijn! Hebben jullie nog iets leuks gedaan na het werk?? xxx
Hmmm heb even een baal momentje, we hebben deze maand geen ovu testen gebruikt en nu ben ik bang dat we op de verkeerde dagen geklust hebben Jullie weten dat we van dag 10 t/m dag 15 geklust hebben, en gister en vandaag (16 & 17) niet geklust.... Stel nou dat ik zondag die steekjes verkeerd gevoeld heb en dat ik toch vandaag of gister mijn ei heb gehad dalijk hebben we weer een kans gemist, pfffffffff IK BAAL VAN DE ONZEKERHEID !!!!!!!!