Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    :$ :$ :$ :$
    Schattie ik zie nu pas dat ik je nog niet gefeliciteerd heb met jullie 2,5 jaar samenzijn!!!!!!! Hopenlijk hebben jullie een super avond, maar dat zal vast wel.

Liefs,xxx

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Lt; gefeliciteerd!! :d een leuke avond gehad? :D:D

Wonder; aaaah wat een leuk pakkie!! ik ben er helemaal verliefd op!! super! :D

Nik; mupke, je zegt zelf; je hoeft niet op de vruchtbare dagen te klussen.. snap wel dat je er gek van word maar kijk naar je pete kindje.. toch ook maar met enkele keren? en R. zn ding blijft toch ook paar dagen "goed" in je lichaam??

hier nog niet eens geklust :$ .. hmm moet toch eens verandering in komen.. ;) hier letten we niet zo veel op de dagen en klussen we als we zin hebben.. even een maandje geen moeten..

IK HEB ALWEER ZIN IN ONZE DATE :D;):p weet alleen nog niet wat ik ga maken.. pfff..

:D

Slaap lekker lieffiesss

kuss

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik was er deze maand eerst ook niet zo mee bezig en de vakantie hielp echt om heerlijk te ontspannen en om gewoon elke avond te klussen omdat we dat wouden, mja nu thuis begin ik dan toch weer te twijfelen enzo. Konden we maar gewoon 1 hele maand op vakantie :p haha dat zou pas fijn zijn...

xxx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff zat me net zo stierlijk te vervelen, heb mijn kindernamen lijst eens uitgebreid voor het geval dat :p ........

Meisje:
    Evy
    Liz
    Stella
    Sophie
    Lot
    Isa
    Lenthe

Jongen:
    Milan
    Liam
    Sem
    Jesse
    Mees
    Roan
    Thijmen
    Cas

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik jij hebt echt totaaaaalll andere namen als ons! denk dat je die van ons dan niet mooi vind. houd zelf persoonlijk helemaal niet van mees sophie lot maar das maar goed ook! anders hadden alle kindjes de zelfde namen!

lt nog gefeliciteerd! sorry voor de late reactie!

xxx

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat voor soort namen houden jullie van???

Gelukkig verschillen smaken inderdaad ;) en dat maakt gelukkig ook niets uit zolang je dat allemaal respecteerd :D

xxx

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat een dag, wat een dag....
    Het is zo giga druk vandaag!

Hebben een heerlijke avond gehad en het restaurant is zeker een aanrader.. Helaas was het einde iets minder, in bed voetbal gekeken :x, ook wel een beetje mijn schuld hoor hahaha..

Sommige namen van jou/ Nik staan ook bij ons op het lijstje ;)..
    Aan de ene kant vind ik een hollandse naam heel leuk, aan de andere kant vind ik buitenlandse namen ook heel leuk..

Lief van je schoonouders dat ze niks hebben gezegd :).. Ik loop 3 weekjes achter bij mn schoonzus, ook niet altijd leuk.. Laat je jouw echo zien en dan is het: ooh bij S. was het..... Laat je jouw dvd zien dan is het ooh bij S. was het.... Probeer me er niet al te druk over te maken maar het is wel een beetje irritant dat je continue wordt vergeleken..

Vanavond ga ik sporten, vanmiddag ff een bikini scoren want het ziet er echt niet meer uit..

Ik hoop vanmiddag wat meer te kunnen kletsen!

Dikke knuf xxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey lieverd, leuk dat we sommige namen hetzelfde hebben, maar welke dan?? hihi ben nieuwsgierig :p De definitieve naam hoef je natuurlijk niet te verklappen zodra die vast staat!

Vergeleken worden lijkt me inderdaad ook niet altijd leuk, maar dat gebeurd bij mijn schoonfamilie wel vaker. Ik denk dat als ik nu binnenkort zwanger raak en dus achterloop op mijn schoonzus dat ik die vergelijkingen ook ga krijgen.

Mja beter vergeleken worden dan zelf niet zwanger zijn!!! ;)

-xxxxxx-

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is zeker waar! Probeer er ook niet teveel op te letten maar het is wel vervelend..

De namen ga ik niet verklappen ;).. Want één naam op jouw lijstje is hier wel een favoriet zeg maar..

Heb het helemaal gehad voor vandaag, mag zo in een uurtje tijd bikini kopen, eten, douchen en omkleden, ben blij als ik vanavond lekker op de bank kan hangen..

Nog plannen voor vanavond?

Kusje

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ohowww :p als we dan maar niet dezelfde favoriet hebben :p hahaha..

Vanavond geen plannen, hubby moet weer nachtdienst doen dus ik denk dat we dalijk even wat eten en dan gewoon de bank opgaan. Ik heb vandaag van hot ner her gereden in die stomme caddy van R. ik haat die auto! Gelukkig krijg ik morgen mijn lieve peugot terug uit de garage :D

Morgenavond ga ik met een vriendin uiteten en naar de bios, zaterdag hebben we een verjaardag van een vriend en zondag hebben we een verjaardag van mijn schoonzus en 's avonds gaan we nog langs vrienden. Druk weekend dus!

Nog 12 daagjes tot testen geeft banner aan, pfff nog zo lang!:p

-xxxx-

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!! :D

Alles goed?

Lt; geslaagd voor een bikinie?

Nik; jou namen zijn ook niet echt mijn smaak.. vind voor meiden wel mooie van jou lijstje ;)
    Hier mijn favo's;

meisjes;

Do
    Caithlin
    Aemy
    Lenthe --> hihi ook op jou lijstje ;)
    Dominiek
    Dani --> klinkt niet echt want mn vriend zn achternaam begint daarmee :p maar vind hem zoooo super..:D
    en nog een naam van iemand hier ook in dit forum :p hihi.. F. is er nu helemaal verliefd op.. op de naam eej niet t meisje begin ltr; L. ;)

Jongens;

Keano
    Kenji .. pfaffs gekeken? :p
    Mika
    Michael
    Arco

Ag wie weet dat als het ooit zover is dat de namen al weer veranderd zijn ;)

hier vanavond geen plannen.. maar even een wasje vouwen enz.

Bij jullie?

Liefs xxx

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zo ben weer goed bezig geweest! Lig nu lekker in bed en hoop dat ik zo in slaap in val..

Bikini is hem niet geworden maar heb wel een heel lief vestje gekocht :D. Mn bikini zat echt niet dus heb de hele tijd met mn schouders onder het water gezeten hahaha.

Morgen nog werken en dan heerlijk weekend, de tijd gaat snel zeg!
    Zondag moet T. werken dus dat is wel minder :(..

We hebben 3 meisjesnamen achter de hand, schoonzus/ nicht krijgen ook een meid dus moet wel een reserve hebben he.

Nou meiden ik spreek jullie morgen weer!

Dikke koes

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff meiden hubby is weer werken. Vandaag belde ze vanuit de garage dat mijn auto nog niet klaar is dus nu moet mijn stiefvader me morgenvroeg op mijn werk afzetten, eerder dan ik eigenlijk moet beginnen en ik ben al niet zo'n ochtendmens :( mja het is maar voor een keertje!

1 voordeel heeft het wel dat jullie mijn favo namen niet zo mooi vinden, ik hoef niet bang te zijn dat jullie kids zo gaan heten :p haha!

Ik ben moe maar kan mezelf er niet toe zetten om naar bed te gaan, ik haat dat lege bed als R. niet thuis is. Kan er maar niet aan wennen.

Morgen inderdaad nog werken en dan weekend! HEERLIJK :D

-xxx-

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zal een gezellige boel worden bij jullie met al die meiden;)!!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Trouwens meiden ik had vanochtend iets heel raars, R. die smste dat zijn nachtdienst langer duurde want er was een overval geweest en een autodief die ze moesten achtervolgen, dus ik denk weet je wat dan blijf je lekker in bed liggen tot hij er is dan kan hij tegen je aan in slaap vallen... Zo gezegd zo gedaan maar toen had ik opeens een heel raar licht gevoel in mijn lichaam, alsof ik flauw ging vallen ofzo en dan hield echt een paar minuten aan. Was zo vreemd! Weet niet eens goed hoe ik het uit moet leggen!

Niet dat jullie hier iets aan hebben of mee kunnen maar het viel me zo opeens in :p

Nou aangezien jullie allemaal slapen (denk ik) ga ik ook maar richting bedje, nog een paar bladzijdes lezen en dan slapen!

Tot morgen liefjes,

xxxx

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen schatties !! :D

(ik ben al vnaf 04.00uur wakker maar het verbaast me dat ik best vrolijk ben, hihi)

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd!

Alleen slapen vind ik ook echt niet leuk, kan niet wachten tot dat stomme contract voorbij is :x.. In het begin kon ik echt niet slapen maar zodra ik nu in bed lig ben ik vertrokken naar dromenland..

Vanaf 04.00 uur wakker, jee ik vanmorgen met pijn en moeite 08.00 uur.. Ik heb eindelijk een weekend waarin ik helemaal niets heb gepland! Vanaf Kerst heb ik ieder weekend 'verplichtingen' gehad en vind het een heerlijke gedachten dat ik nu helemaal niks hoef..

Ik denk dat mn nicht/ schoonzus niet 'onze' naam hebben maarja you never know!

Had vannacht over ons meisje gedroomd, ze was geboren op 17 juli, nou ben benieuwd of ik goeie dromen heb hahaha..

Vandaag een redelijke dag voor de boeg, maar kan niet wachten tot het weeeeeekend..

*MUZIEK*
    laat je maar gaan en laat je maar los
    het is weekend je week zit erop
    doe maar lekker gek doe maar lekker los
    het is vrijdag je week zit erop

Dikke smak

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jaja ik ben er vroeg bij maar ben met een lijstje voor geboortekaartjes begonnen.. :)

Wonder & Honey: jullie adressen ben ik kwijt? :( :$
    Kunnen jullie deze ff pb-en? Thanks!

(Nik die van jou had ik nog wel!)

Dikke smakkerd

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hoezo vroeg? ik heb die van mij al af :p hahahaha

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heel raar maar die van nik heb ik ook als enigste nog haha dus ook aan jullie de vraag om ff je adres te sturen!

stuur strakjes ff de mijne oke? heb nu pauze nog zo'n 4 min. dus vandaar.

hier gaat ie goed hoor met jullie ook? nik dat lichte gevoel ofzoiets dat heb ik nog heeel af en toe ;)

moeten jullie eens bij reacties kijken van dat winterjasje wat ik gekocht heb voor 'm. echt een rare reactie van iemand die ik niet ken en weet niet wat ik ermee aan moet :S?!?!

onze namen die ik mooi vind maar het niet gaan worden want we hebben al een naam en ik heb eigelijk verder nog maar alleen meisjesnamenlijst.. vind jongens veel moeilijker
    Gailina (spreek je uit als djeeliena)
    jadey
    eehmm.. weet 't nu ff niet meer maar die 2 vind ik zowiezo mooi!

nou meiden me pauze is voorbij, ga weer aan 't werk!

vanavond trouwens ff bij prenatal lakentjes halen. zag dat ze 20% waren en vond er 1 heel leuk! had daar trouwens ook GRATIS :D kleerhangertjes gekregen van die doorzichtige die je normaal bij die kleertjes krijgt.. vind die fijner als de houten en normaal kun je die niet kopen en ik kreeg er gewoon stuk of 30 gratis.. heel blij natuurlijk :D

xxx

Deel Deze Pagina