Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wonder; ik vind het wel een leuke reactie? Volgens mij is ze verbaasd maar vindt het wel stoer.

Zal zo ff mn adres mailen, doe jij dan ff reply-en?

Wij vonden een jongensnaam ook veel moeilijker, gelukkig is die 'last' nu weggevallen, we hadden trouwens wel een jongensnaam gevonden maar die hou ik nog geheim. (T. begon zelf over een 2e :$ hahaha)

Je mag die kledinghangers van mij ook wel hebben hoor! Het zijn er niet veel, stuk of 6.. Mocht ze je nodig hebben dan hoor ik het wel van je!

Nik; wat ben je stilletjes vandaag?
    Ik vind je banner echt leuk..

Ik ga ff mn boodschappenlijst maken. Normaal deden we iedere dag boodschappen en dat kwam totaal per maand op ongeveer € 500,-,
    ga nu boodschappen voor een week halen met uitzondering van brood en vlees, hoop zo toch wel 100,- te besparen, nja de tijd zal het uitwijzen he..

Spreek jullie weer xxx

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry meiden, pittig ochtendje gehad!

Net even naar het winkelcentrum geweest, broodje gegeten en EINDELIJK zo'n boek gevonden voor de AH voetbalplaatjes. Mijn broertje wou dat boek zooo graag hebben maar overal waren ze uitverkocht.

Ik doe elke zaterdag voor een week boodschappen en dan tussendoor wat kleine dingetjes, ben per maand zo'n 350 euro kwijt.

Haha wel grappig dat jullie mijn adres wel nog hebben, weten jullie tenminste waar jullie heen moeten met de date ;)
    Hadden we trouwens al een tijd?? Zal ik anders zorgen voor een soort high tea bij mij thuis?? Hebben jullie meteen wat te eten na de autorit!!

-xxx-

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kijk 350 klinkt alweer een stuk beter als 500,-!
    Wil het vanaf nu iedere vrijdag doen en hopelijk gaat dat goed komen..

Ik vind 13.00/ 14.00 uur wel een mooie tijd voor een zondaG? Weet niet hoe jullie hierover denken. (vroeger/ later is ook prima hoor) En een high tea sla ik nooit af ;).

Xx

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    klinkt idd goed! 13U lijkt me 't fijnst! Lt lief dat ik ze van je mag hebben, met de date dan maar? Nik jou banner is idd erg leuk! We hopen deze maand niks oké? Stiekem wel maar ik probeer alles uit! Wil 't zo graag voor jullie Xxx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal ze dan meenemen! Roep het van te voren nog wel een keer anders ga ik ze zeker vergeten..

Hetzelfde geldt voor jou, Nik!

xx

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    13.00uur staat genoteerd ;) :D verheug me er nu al op !!!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    trouwens wonder ik denk dat ik de reactie op de jas snap, normaal gesproken schrijf je dat merk niet als: Monclear maar als Moncler

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb er ook al zin in! :D

Vindt het wel echt een stoer jasje..

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik vind hem ook echt super!!!

Maar gaat die kraag lekker liggen in de maxi cosi :) ???

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Vertel is wat leuks, verveel me echt te erg voor woorden :(

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou volgens mij heb ik een goed boodschappenlijstje gemaakt..
    Heb voor iedere dag opgeschreven wat we gaan eten dus dat gaat vast en zeker goedkomen..

Vanavond eten we bij zn broer zodat zijn ouders daarna naar het ziekenhuis kunnen. Opa ligt alweer/ nog steeds in het ziekenhuis dus dat komt voor hun wel beter uit..

Daarna boodschappen doen en daarna gaan we naar bed.. Heb gezegd dat ik de hele avond in bed wil liggen zonder tv (hij is er niet zo goed in, dus moet nog maar kijken of dat zonder ruzie verloopt)

Ben in ieder geval toe aan weekend!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga straks lekker met een vriendinnetje uiteten, TAPAS :D

Zit nu eerst echt een kutklusje te doen, ik heb maandag 19 patienten om bloed te prikken. Gemiddeld 3 buisjes per patient dus ik moet nu op 57 buisjes de naam geboortedatum en huisarts schrijven. BLEGH!!

Begin nu wel moe te worden, vanaf 04.00uur wakker zijn is geen pretje :(

-xxx-

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Pff dat lijkt me ook geen leuk werk, doen jullie dat niet met stickers dan?

Maar geloof wel dat je nu moe begint te worden.. Maar nog een uurtje of moet je ook tot half 6?

Xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jawel we doen het wel met stickers maar hebben geen labelprinter dus moet alle stickers met de hand schrijven..

Moet helaas nog half 6.. het aftellen is begonnen :)

-xxx-

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou succes met schrijven.. Tegenwoordig zijn we wel veel te verwend met een toetsenbord he..

Ik doe mee met het aftellen, heb altijd wel het idee dat de tijd dan veel langzamer gaat.. Zzz

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vandaag vliegt de tijd hier, hebben mijn handen vol aan veel te veel dingen.

IK WIL WEEKENDDDD !!!!!!!!!!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeeeeej ik mag om 5 naar huis :D:D

Zo'n hele avond in bed liggen is wel lekker, dat komt er dit weekend niet van bij ons :( veel te vol gepland jammer genoeg...

Ow trouwens die shopaholic boeken werken erg verslavend :p Ik heb shopaholic zegt ja nu bijna uit... Ben echt benieuwd hoe het afloopt!!!

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die boeken zijn leuk he! :D

Als ik eenmaal met zo'n soort boek begin, kan ik het heel snel uitlezen. Het zijn echt van die boeken die heel makkelijk weg lezen he?

Als vervolg heb je toch: Shopaholic en baby?

Schiet nu weer in de lach als ik eraan terug denk..

vind het oneerlijk dat je om 5 uur naar huis mag ;) *jaloers*

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb eerst nog shopalicious die gaat over de huwelijksreis en dan shopaholic & baby!

Ik vind shopaholic zegt ja heel makkelijk lezen, maar soms denk ik: nou biecht die tweede bruiloft gewoon op (dan word het beetje langdradig)

Maar ik moet toch iets in bed hebben als mijn man er niet is ;)

xx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik wens je nog veel leesplezier toe!

Als T. in de avond niet thuis is dan lig ik standaard met mn laptop in bed. Roep nu al een lange tijd dat ik lid moet worden van de bieb maar tot heden niet gedaan. Boeken lees ik vaak binnen 1/ 2 dagen uit en als elk boek € 15,- kost dan ben ik snel door mn salaris heen.

Laatst een ander boek van Sophie Kinsella gelezen: herken je me nog? (of iets in die trant, was ook heel leuk!)

Deel Deze Pagina