das echt een buik meis! maar ik vond op al je foto's al dat je een mooie buik hebt!! honey fijn dat 't goed gaat met jou! we hebben nog alle tijd om wat te bedenken en wie weet ben je dan gewoon zwanger! xxx
won; tja zou kunnen wie weet hoop nauurlijk van wel!! en nikske ook nog leuke dingen gekocht? k moet echt nog even denken hoor!! weet echt helemaal niks maar inderdad we hebben nog even zal nu goed voorbereid voor de dag komen Lt; wouw!! wat een mooi buikje! knufff
Honey vind je 't vervelend als ik vraag als 't deze ronde niet lukt, gaan jullie dan niet eens bij de ha langs? Zou zo bang zijn dat er iets niet goed zou zijn. Sorry als je 't vervelend vind! Bedoel 't niet zo! Xxx
Pffff T. zijn opa is vannacht weer opgenomen .. Hij ligt nu voor de 5e keer sinds half december in het ziekenhuis.. Heb met zijn opa een betere band als met mijn eigen opa dus ben echt helemaal stuk.. Vanavond ga ik naar hem toe maar de dag lijkt nu al eeuwen te duren! Nou ik ga nu eerst ff mn traantjes drogen en wat werk verrichten maar moest het ff van mn afschrijven, kom vandaag nog wel kletsen denk ik.. Kus
Ja ze begon steeds rot opmerkingen te maken: "die site is je wel heel dierbaar he" "kun je ook nog wat anders?" En aangezien zij ALLES doet om een streepje extra bij de baas te hebben, heb ik besloten geen risico te lopen en dan maar wat minder te kletsen
Nee dat kan ik helemaal begrijpen! Sommige mensen zeuren echt om alles he? Ach nog ff en dan hebben we weer vrije tijd
Hebben jullie plannen voor vanavond? Ik ga lekker met mijn ventje naar de bios, even tijd voor ons tweetjes
Liefjes ik ga alles afsluiten en lichtjes uitdoen en dan ga ik naar huis. LT lieverd, sterkte vanavond, sms je me zodra je iets weet?? Liefss, xxx
lt meisie wat klote van de opa van T zeg! hoop dat 't snel weer beter gaat.. geloof dat 't de laatste tijd niet zo goed ging met 'm of had ik dat verkeerd begrepen? nik echt erg van die collega's zeg!! daar heb ik zo'n hekel aan. slim van je dat je ff wat minder ONDER WERKTIJD hier kijkt nog 6 dagen tot je mag testen!! lt danku trouwens.. gaat echt vlug! vind zo leuk dat me nichtjes allebei ook zwanger zijn, lekker met z'n 3tjes in de fam. en we hebben een hechte familie dus das helemaal leuk! het zijn ook nog zusjes en de jongste heeft al een meid die in juni 2 wordt, zij is 8 okt. uitgeteld en de oudste is 18 september uitgeteld. ik ben de eerste haha straks met kerst 3 kiddies erbij voor me moeder want we eten hier met de hele familie! ze krijgt 't druk haha ga ff in bad, en dan onm kijken! fijne avond liefies! xxx
hee meiden!! Lt; Dikke knuff!!! sterkte ermee! hopen dat het allemaal weer goed komt! Nik; aah die collegas zijn echt zooo irritant!! hier ook die konte kussers grrr.. verder alles goed?? Leuke film gezien? Won; geen probleem hoor dat je dat vraagt aan de ene kant wil ik wel naar de ha.en heb ook al gebelt, maar ik heb pas 3 maanden een klein beetje een regelmatige cyclus.. dus moet ik nu eerst nog eens 9 rondes een gelijke cyclus hebben wil hij er iets aan doen.. want hij zei dat bij sommige het ontpillen lang duurd.. Vind het niet vervelend hoor dat je het vraagt Liefs xxx
hee meisies! ik heb de babykamer gevonden joehoe dit is de link: Babykamer Hacienda Wit Antiek | Babypark alleen bij ons worden de muren gewoon wit en 1 misschien antraciet of een baan antraciet.. met zwart hoogpolig tapijt en zilveren accenten.. en een paar blauwe accenten. xxx
haj meiden ik zag mooie foto`s van buikjes voor bij komen ik zal straks even bij lezen net een geprek gehad op mijn werk ging niet zo lekker ze geloofd me niet.. ik ga vanaf maandag weer de ziektewet in en ben er eigenlijk een beetje klaar mee da tik maar iedere keer mezelf moetverantwoorden als er wat is bij haar.. Ze zei dood leuk van ja je doet te weinig aan je herstel? ik snap dat niet hoor pffffffffff zit er ff door heen ..kan wel janken.
lindy vind 't ook erg brutaal dat ze dat zegt, ik bedoel je hebt 2 kindjes om voor te zorgen dus alle tijd en aandacht gaat ongemerkt al naar hun dus als je dan zelf ook nog niet lekker bent dan kun je er gewoon ook vrij weinig aan doen omdat je daar eigelijk geen tijd voor hebt.. laat je niet op je kop zitten door haar hoor! denk aan jezelf en je kleintjes! *knuffel* xxx
joehoe ik heb eindelijk voor het eerst mn ei gevonden! met ovu testen *yeeh doet een dansje* veel eerder dan mn banner aangaf even eten kussss