Goedemorgen meiden,, Lekker weekend gehad? Thnx voor de reactie over dat slijm, ben weer gerust gesteld Pff er is me gister iets overkomen: we zijn dus gaan zwemmen en daar was echt een ontzettend wilde/sterke waterbaan. Ik kwam er dus uit met een bloedende teen en knie, het halve zwembad ingeslikt maar nog erger ik ben dus met mijn buik vol tegen een stenen heuvel aangeknald. Ik zag echt sterretjes van de pijn. Daarna met plassen een heeeeeeel klein beetje bloed op wc papier. Gisteravond tijdens "babymaking time" kreeg ik dus echt ontzettende buikpijn, ik dacht echt dat ik weeen had! Heb dubbel gelegen van de pijn, moest zelfs bijna braken. Nu weet ik niet of die pijn misschien eisprong is geweest omdat ik vrijdag en zaterdag posi ovu test had, of dat het van de klap is geweest. Nu gaat het weer met me gelukkig, even afwachten dus. Maar ik schrok er wel van! Deze week kort weekje, donderdag mijn vrije dag en vrijdag vrij ivm R. zijn diploma uitreiking Vanaf woensdag dus weekend -xxx-
He meiden. Heb net bloed laten prikken. 6 buisjes :0 maar deed geen pijn hoor haha. Nikske ik ben ook wel eens in zo'n wildwaterbaan geweest en dat gaat er ooit hard aan toe idd. Soms kom je gewoon niet boven water. Maar vind 't niet gek dat je zo'n pijn hebt gehad! Toch een flinke klap hoor! Hoop dat door je pijn de zaadjes extra hun best gedaan hebben! Nu weer zo lang wachten. Wij maken je 't wel gezellig moet om 10u ff bellen met vk wanneer ik weer een echo heb. Ben benieuwd! Heb vanacht trouwens gedroomd dat ik een echo kreeg en dat ik wist wat 't werd. Ben nu benieuwd of ik 't goed heb! Xxx
Wonder heb je de vk kunnen bereiken?? Ben benieuwd of je het geslacht goed gedroomd hebt, nog even wachten Pff mijn 14 wachtdagen zijn weer ingegaan en het duurt nu al te lang, haha! Stuk ongeduld dat ik ben. LT lieverd waar heb jij je verstopt? Honey leuk weekend gehad? -xxx-
Meiden waar zijn jullie? Ik krijg volgende week dinsdag een echo joehoe! Ben weer heel benieuwd! Kijken hoe ver ik dan ben. Dan met 9mb echo en dan paar dagen erna in son, dan kijken ze meteen alles goed na en krijg je dvd. En dan weer met 20wk! Dat zijn er al best veel he! Heb vandaag examens. Net knippen theorie gehad en ging super goed. Om 3uur nog 1 soort maatschappijleer. Xxx
Spannend alweer bijna een echo wonder, ben benieuwd hoever je dan bent! Gelukkig ging je theorie goed, nu nog maatschappijleer maar dat zal ook wel goed komen toch?! Waar is de rest??
Kheb LT net gesmst en zij moest vandaag naar ziekenhuis voor kies, germ ik was het helemaal vergeten!! (nogmaals sorry) Wonder succes met je examen zometeen
nikske wat heb jij een saaie dag op het forum gehad zeg!! haha lt hoe is 't in het ziekenhuis gegaan? wist 't ook niet meer sorry!!! hoop dat je niet al te veel pijn hebt! in je mond doet alles toch al zo snel zeer heb ik 't idee! maatschappijleer ging ook goed.. heet bij ons mck maar goed.. was echt simpel.. meer je mening geven enzo dusja.. eitje!! de echo is gewoon alweer over een week, wel fijn dat 't zo vlug weer is!! ff atwt kijken!! xxx
Lieverds!! Jullie zijn de beste.. Moet nu er weer vandoor, 18.30 uur bij de VK zijn.. Heb alles bijgelezen dus vanavond/ morgen weer vele berichtjes van mij .. DIKKE KUS
hee lieverds!! Nikske; Nog gefeliciteerd met je vriend netjes dat hij zijn diploma heeft!! Oeh vervelend van je buik!! Gaat het nu weer? Won; Dacht dat je vorige week maandag een echo had foutje.. Waarom had je bloed moeten laten prikken?? Spannend echo volgende week! wat denk je zelf dat het word? miss domme vraag maar wat is 9mb echo? (A) Lt; Hoe gaat het met je kies meid?! Zoo vervelend je mond eej!! Hoe was het bij de VK? Hier een druk maar gezellig weekend gehad Zat. uit eten geweest met pap. mams en vriendlief, was leuk! mn zusje werk daar als kok dus even keuren Zondag naar Beverwijk geweest zwarte markt dus lekker geshopt Heerlijk!! zon dag Hoe was jullie weekend? Morgen naar Zhuis voor vriendlief zijn ogen, nog steeds van het auto ongeluk van bijna een jaar geleden!! (12febr) .. hoop dat we nu eindelijk nieuws krijgen wat het is.. kan dat ook weer afgesloten en hoop ik verholpen worden.. hoorde dat het kan duidde op een Whiplash maar dat word door de dokters niet erkent of zoiets ? mjaa hoop zo dat ze eindelijk iets weten.. worden nu al ieder ziekenhuis in en uit gestuurd met de mededeling; " het is niet goed wat er zit, we weten niet hoe het komt, en ook niet waar het vandaan komt, weten ook niet wat het is , maar weten alleen dat er iets niet klopt...het zal wel toeval zijn..? " Nou met zulke antwoorden had ik ook wel dokter kunnen worden grr. .word er nu nog boos om! Mjaa ga eventjes eten schattekess Dikke kus ps. nog 6 dgn D:
Lt veel plezier bij de vk! Morgen alweer 13 wk! Honey ik bedoelde daarmee een echo op de 9 maanden beurs en ik moest bloedprikken zodat ze kunnen kijken of ik de rhesus factor heb of misschien 1 of andere ziekte. Dat moet iedereen tijdens de zwangerschap. Dus jij straks ook, wel 6 buisjes dus spaar maar vast bloed haha niet teveel in je vinger snijden he. Hoop dat die doktoren nou maar eens eindelijk naar jullie luisteren na een jaar. Heeft je vriend er nog zoveel last van? Xxx
Ooooh hihi ja inderdaad opletten met snijden enz wanneer ga je na de 9 mnd beurs? ja hij heeft er nog veel last van, last kunnen we het niet echt meer noemen hij is eraan gewent.. maar mag nog geen stijger lopen en op ongelijke oppervlakte's maar das toch lastig als je timmerman bent hoop echt op goed nieuws!
Goedemorgen meiden, Nou daar zijn we weer en ik hoop op een drukkere dag op het forum vandaag LT hoe was het bij de VK gister? Hoe gaat het met T. nu zijn broer vertrekt? Wonder wanneer krijg je de bloeduitslag?? Hon bedankt voor de felicitatie Vrijdag is de diplomauitreiking, dus dan moet hij in zo'n heel net en officieel uniform, met van die goude koorden enzo Haha ben eens benieuwd. Hopelijk krijgt jou vriend snel duidelijkheid, ik weet hoe vervelend het is als ze je zo lang laten lopen! Voorbeeld: ik had elke maand blaasontsteking, 3x ziekenhuis opname met nierbekkenontst. en ze wisten maar niet waar het van kwam, ben toen zelf naar een psycholoog gestuurd!! Bij het derde ziekenhuis (AZM Maastricht) wisten ze binnen 2 weken wat ik had, en 2 operaties later ben ik overal vanaf -xxx-
Goedemorgen schattebouten! Bezoek bij de VK was gezellig.. Bloeduitslagen waren allemaal goed, bloeddruk was prima en het hartje ging goed tekeer .. Duizelig zijn komt inderdaad door de groei van de baarmoeder, enige wat ik kan doen is wandelen als ik het voel zodat het bloed door heel mn lijf stroomt.. Gister naar de kaakchirurg geweest, lig ik daar in de stoel met de gedachten; zometeen ben ik van dat stomme ding af JOEHOE.. Komt hij binnen; verhaal van 10 minuten kort gemaakt, hij wilde me niet helpen omdat ik zwanger ben en het schadelijk kan zijn voor de kleine.. In de auto was ik aan de ene kant opgelucht maar aan de andere had ik me erop voorbereid er naar gister vanaf te zijn.. Nu maar heel hard hopen dat het nog +/- 30 weken weg blijft!! Gisteren afscheid genomen van T. zijn broer, vertrekt voor 4,5 maand naar Verwegistan.. We hebben een digitale sleutelhanger gekocht en daar allemaal leuke/ grappige foto's opgezet.. 13 weekjes! Eerste trimester zit erop, vol goede moed het 2e in.. Honey; hopelijk krijg je vandaag eindelijk iets anders te horen! Lijkt me erg vervelend om steeds iets anders te moeten horen.. Wonder; hoe gaat ie met je? Mn broek is van Mamalicious, gekocht bij de Prenatal.. Volgens mijn nicht zijn de broeken van Mamalicious bij Babydump goedkoper dus ga daar van het weekend heen om nog een broek te halen.. Jij al iets gekocht? Nik; ik hou je vandaag weer heel veel gezelschap hoor!! Hoe gaat ie met je? Nog iets meegemaakt? Dikke kus
Jeeej gefeliciteerd met je 13 weekjes!! Heerlijk dat je het eerste trimester zo makkelijk door bent gekomen. (buiten je kiespijn dan) Fijn dat gister bij de VK weer alles goed was Babydump is inderdaad goedkoper met kleding, is alleen daarvoor al een bezoekje waard hihi Leuk zo'n digi sleutelhanger, 4.5 maanden is lang he Ben benieuwd wanneer mijn neef weer moet, zou ergens in maart zijn maar de datum kreeg hij deze maand te horen. xxx
Als het goed is dan gaan we zaterdag de kinderwagen bestellen, kan ik meteen weer voor een broek kijken .. T. hoeft dit jaar definitief niet op uitzending dus ben er echt blij mee.. Maar vind het ook echt klote dat zn broer weg is, blijft toch spannend of alles wel goed gaat he.. Waar moet je neef heen? Xx
Pff ik zou er denk ik niet tegen kunnen als mijn man op uitzending zou moeten! Hoe ga jij daar mee om? Mijn neef moet naar Afghanistan, maar hoe en wat weet ik niet precies. Ik zie hem zaterdag weer dus dan zal ik het allemaal wel horen.
T. is gelukkig nog nooit op uitzending geweest maar zijn contract loopt nu nog 6 jaar dus moet er wel vanuit gaan dat hij ooit een keer moet.. Ik kan er totaal niet mee omgaan en ben ook heel blij dat hij veel collega's heeft die graag gaan ( lees; thuiswonend en in een paar maanden tijd weer een nieuwe auto verdienen).. Ohnee volgens mijn collega heb ik mijn zwangerschap gepland, was ik even vergeten ..
Ik zou ook een zwangerschap plannen, haha wat erg dat je collega dat zegt!! Ja als hij nog 6jaar contract is zal het er inderdaad ooit inzitten maar van zijn thuiswonende collega's is het natuurlijk te begrijpen dat zij snel geld willen verdienen. Geniet er maar lekker van dat hij voorlopig bij jou en de kleine is