wat super honey!!!! die is echt positief!! eeh en hij wordt alleen maar duidelijker hoor! nik das idd wel best lang dag 9 al.. oh wat zal jij het zat zijn zeg... ronde 14 en weten dat de zaadjes niet optimaal zijn en dan toch door klussen. dat kleintje van jullie is strakjes helemaal perfect dat kan niet anders. hij/zij laat zo lang op zich wachten dat hij/zij straks heeeleemaall perfect zal zijn! hoop dat jullie heel erg gauw net zo'n test als honey in jullie handen hebben. en meis als je je kut voelt, mag je dat gerust zeggen he!! wij zenden alle hcg naar jou toe dat die goede zaadjes gauw de weg vinden! xxx
Je mag zo enthousiast zijn als je wil, echt waar! Ik zou het zelf ook van de daken schreeuwen, en ik neem je helemaal niets kwalijk. Echt niet! Ik heb ook gewoon nog super veel zin in onze date enzo, ben het gewoon even allemaal zat. Precies zoals wonder hier een berichtje terug beschrijft, je weet dat de zaadjes niet goed zijn en toch moet je door. Maar goed we mogen de hoop niet verliezen! Meiden ik vind het super lief hoe jullie reageren op mijn verhaal en ik ben blij dat ik gewoon mee mag blijven kletsen en daten!! xxxx
natuurlijk mag je mee blijven kletsen duh! je moet zelfs! ik snap je wel! het is niet eerlijk. dacht ik ookaltijd, hun wel en ik niet, maar dat is gezond! heb super veel zin in onze date.. maar weet nog steeds niet wat ik ga maken.. grrr.. liefssxxx
Ik ga zo'n bewaardoos versieren, kan ik altijd voor vanalles gebruiken, dus dat lijkt me het makkelijkst hihi Maar als jullie er zijn gaan we eerst high tea-en nja ik zal proberen wat in elkaar te zetten!! Hopelijk hebben we goed weer, kunnen we in de tuin zitten xxx
jaa hoop het wel lekker zonnetje! heerlijk!! Zon bewaardoos is ook leuk! ik ga nog eens even verder denken k zal DHW niet vergeten heb ze bijna allemaal al gekeken kus
Nja ik plaats hem gewoon hahaha Aantal ingeleverde mililiters: eerst: 2,5ml nu: 6,5ml (dus dat is beter) Aantal spermacellen: eerst: 10.3 miljoen per ml nu: 16.6 miljoen per ml (dus dat is beter, maar nog steeds onder de minimum norm, die is 20 miljoen per mililiter) Aantal normale spermacellen: eerst: 6,5% nu: 4,0% (dus dat is slechter, minimum norm is 8%) Totaal bewegende cellen: eerst: 4,6 nu: 16,2 (dus dat is beter, minimum norm is 10 ) Goed bewegende cellen: eerst: 18% nu: 15% (dus dat is slechter, minimum norm is 25%) Zwak bewegende cellen: eerst: 36% nu: 39% (dus dat is slechter) Plaatselijk bewegende cellen: eerst: 19% nu: 24% Dode cellen: eerst: 27% nu: 22% (dus dat is beter) Dus nu zijn er wel meer spermacellen gevonden, maar minder goed beweeglijke en meer zwak beweeglijke. Niet echt een uitslag dus om wijzer van te worden! Ben erg benieuwd wat de infertiliteitsarts ervan vind!
nou nik, datis wel een aparte uitslag! best wel wat dingen die goed zijn.. of in ieder geval 'beter'dan de vorige.. echt spannend! hoop dat het iets kleins is! liefs x
Ja sommige dingen zijn inderdaad verbeterd en andere (belangrijke) dingen weer verslechterd. Het zit nog steeds allemaal onder de minimum norm, dus het is nog steeds niet goed te noemen. Mja we moeten nu even afwachten, en dat is zooooooooo moeilijk hahaha Kun jij je mondje een beetje houden, of sta je op het punt iedereen te bellen? Ik zou zowieso meteen iets leuks verzinnen om mijn moeder te verrassen
Ik ga douchen en slapen.... *Gaap* Morgen werken van 08.30 - 17.30 en 's avonds heb ik meidenavond 's ochtends zal ik wel mee kunnen lezen en kletsen, ligt een beetje eraan hoe erg mijn collega me in de gaten houd.... grrrr Donderdag heb ik eens een flinke (lees: zeeeer grondige) lenteschoonmaak voor mijn huis gepland haha xxx
nik opzich niet heel verkeerd die uitslag.. het is iig niet zo verslechterd.. of zie ik 't verkeerd? ja meid tuurlijk moet je blijven praten hier, en lekker daten want strakjes zit jij er ook mooi zwanger bij hoor! duurt nu al te lang maar 't komt wel.. dat moet!!! zo'n papa en mama laten ze niet voorbij gaan hoor!! goedzo ga maar eens lekker goed schoonmaken en lekker fris aan de klus! (we houden moet) ik heb nieuwe foto in me album van me buik van de voorkant. slaap lekker liefies!! oh wij gaan trouwens morgen naar het gemeentehuis om de kleine te erkennen.. xxxxxx
Honey; die test is inderdaad al een stuk duidelijker, nogmaals gefeliciteerd!! Nik; je moet hier zelfs blijven kletsen hoor, veel te gezellig zo met zn allen.. Wonder; ik zal zometeen is naar je foto gaan kijken .. Smak smak
dat lukt nog wel een beetje, omdat het nog zo onwerkelijk is.. ik wil eerst de eerste echo doen, het hartje horen kloppen en dan is het echt.. weet niet echt goed hoe ik het uitmoet leggen, wil een gedichtje in een lijstje doen.. en die aan mn ouders geven brrr poetsen .. daar heb ik echt een hekel aan mjaa moet gebeuren.. haha Won & lt; lekker geslapen? weer aan het werk vandaag? liefs kus
Oh trouwens over die echo.. Je moet zeggen dat je cyclus heel onregelmatig is en je dus niet weet hoelang je zwanger bent, dan laten ze een echo maken... Ik had een regelmatige cyclus dus ik kreeg pas een echo met 11 weken. Heb toen op eigen kosten een echo laten maken.. Als je nog iets wil weten dan hoor ik het wel xx
haha ik liet die echte duidelijke gister avond zien, want had die middags op m.n. werk gedaan en hij zo; huh.. ik word papa.. huh zit er nou een baby in je buik? ik maak hem / haar gelijk lid van de Ajax fanclub!! haha en nu krijg ik heel de tijd smsjes van; ik word papa hehe.. of jij word mama.. haha liefss xx
Nja de goed beweeglijke cellen zijn verminderd en de zwak beweeglijke cellen vermeerderd, dus dat is niet echt positief. Mja we zullen zien, ik probeer me er niet teveel op te focussen! *zeg ik heeeeel braaf* Hon ik snap wel dat het nog onwerkelijk is, dat komt wel goed! Won super mooie buik !!! xxxxx
Leuke reacties he! Ik lees elke week de zwangerschap van week tot week dan kun je in het kort lezen wat zij/ hij nu aan het ontwikkelen is enzo.. Geniet ervan mupke x