whahaha das echt nog een boontje!! .. nou dat heb ik er wel voor over! Son is zon eind weg! kan ik die afspraak gewoon zelf maken?
Ja het stelt echt niks voor, volgens mij was het 1,2 mm Ondertussen is ze 26 cm en een dikkerdje.. Je kan bellen en dan kun je gelijk een datum vastzetten..
ahah ja inderdaad hoe heet dan centrum? ga ik morgen vroeg gelijk bellen!! kan ik er dan gewoon om vragen of moet ik een soort van smoesje verzinnen 1.2 mm das echt zoo ontzettend klein!! gek dat dt in je lichaam kan groeien he?
Nee lieverd dat is een pretecho bureau, die zijn er juist voor .. Ze zal vragen wanneer je laatste ongi is geweest en dan telt ze daar 7,5 week bij op.. Link vd site: Algemene informatie ... Het zijn 2 vrouwen die dit naast hun eigen job doen dus waarschijnlijk krijg je morgen het antwoordapparaat, als je je naam en telefoonnummer inspreekt bellen ze meestal nog dezelfde dag terug..
hahah tja eej ik weet niet, weet de laatste paar dagen helemaal niks meer echt erg! aah ik ga even kijken leuk om te lezen
Dat maakt helemaal niet uit joh, dat is je enthousiasme .. Dan hoef je in de winter periode niet te werken dat scheelt je weer een paar ijsvoetjes
haha ja dat inderdaad.. daar dacht ik ook gelijk aan! maar met kerst is super druk bij ons, dus denk dat ik dan die weken (2 wkn week met kers en na kerst) gewoon ga werken en dan verder verlof en 2 wkn langer fijn voor mn baas jij heb het lekker in de zomer!!
ik mag over 2 dgn pas officieel testen.. alsk nu maar niet te vroeg getest heb! grrr..owow twijfels..
Ik denk dat jij tegen die tijd wel anders piept.. Paar weken naar de bevalling wil je alleen maar bij je kleine zijn en heb je echt geen zin om te werken.. Vind mijn werk hartstikke leuk maar mij zien 16 weken niet op de vloer hoor..
Ik ben inderdaad vrij in juli, augustus, september en oktober, vind het heerlijk om de hele zomerperiode te hebben! Je moet niet gaan twijfelen, je test is hartstikke positief!
haha tja das waar! denk er nu denk ik nogal te makkelijk over denk morgen nog een test en als die ook zon dikke streep geeft doe ik geen testen meer! heb er al zon 12 gedaan iederw dag wel een paar kv ziet me weer aankomen