Oh lt vreselijk he die boobs pff ging van b naar nu d en die bh's zijn ook alweer te klein. Word er niet goed van. Mooie echo meis! Ze groeit hard, ben benieuwd hoe groot die van ons nu is. Hon bij jou groeit dat dalijk ook haha ben maar niet bang, doen ze nog niet pijn? Wanneer ben je uitgeteld? Ik wou nog heel veel zeggen maar ben 't vergeten haha daar word ik ook gek van! Xxx
hahah nee ben ook niet bang, maar nog zooo iniminie das gewoon gek,, dat er dan echt een baby komt ik ben 22 nov. uitgeteld.. nog nergens last van.. owjaa stond onder de douche die stralen op mn (.)(.) zoooo dat deed zeer!! en gewoon misselijk op gekke momenten gewoon kokhalzen enz.. maar dat kan ook komen omdat ik gewoon beetje ziekjes ben hhaha vergeetachtigheid leuk leuk!
Ja daar begint 't mee! Doet echt pijn he. Nee jij bent niet ziek, jij bent zwanger! Dan ben je ooit misselijk! Lt niet die geluksvogel! Maar aan de ene kant wist ik op zo'n moment wel dat ik echt zwanger was! Heb dat nu gelukkig niet meer. Ook niet bij bepaalde geuren ofzo. 22 nov? Mooie tijd! Ik was vorige x 4nov. Wij waren straks nog bij lollypop, zo'n leuke dingetjes gezien! Maar vooral zomer en ik moet toch richting winter gaan denken qua kleren. Best moeilijk, jij zit echt in de winter. Weet je al wat voor kinderwagen je wilt? Xxx slaap lekker alvast!
owja dat klopt jou* was ook nov! jaa lollypop is geweldig!! was daar voor cummuni kleren voor een kennisje wwauw wat een super winkel!! ik denk dat ik voor een bugaboo ga ofzoiets of x-adventure.. maar weet nog niet presies, wil er wel 1 waar maxicosi/bak en wandl wagen van kan maken.. welke heb jij? ik zit ook nu de winterkleding te bekijken.. maar zoveel is er niet meer en vind het jammer dat ik nog niet weet wat het word.. anders kankd aar alvast op shoppen haha jij ook nog fijne avond en weltruste liefs xx
Kletstantes! Ik had in het begin echt nergens geen last van vandaar dat ik zeker wist dat ik ongi ging worden.. Borsten zijn langzaam gaan groeien maar alleen mn tepels zijn gevoelig.. Verder mag ik niet mopperen.. Heb een nieuwe foto gemaakt vanmorgen, bolle bolle hahaha.. Wij hebben de maxi cosi mura 4 Botanic Luxury, kan niet wachten tot ie binnen is .. Als je er niet over uit bent moet je lekker in de winkels proefrijden.. Wonder; wanneer worden jullie kamer en wagen geleverd? Kuss
wij hebben de quinny buzz 4. (in week 23 lt) ik vind die bugaboo jammer dat ie met de bak erop zo ontzettend laag is. als buggy vind ik 'm wel mooi!! wij twijfelde tussen die van lt en deze die we nu hebben. vind die van lt mooier denk ik maar ik denk dat ik de onze net wat handiger vind voor wat wij ermee doen.. hoe wij 'm gebruiken.. lt ik ga zo ff naar je buik kijken. mijn tepels zijn ook nog gevoelig verder niks.. honey dat kan helaas nog niet met 4 wk haha weten wat het wordt, was wel heeel erg veel handiger geweest he!! xxx
Goedemorgen meiden, wat een geklets zeg! Wat een heerlijk weer vandaag zeg, maar ik moet vandaag echt aan de super schoonmaak dus ben bang dat ik er weinig van mee krijg. Ik zal tussendoor eens spieken wat er allemaal verteld word xxx
't is echt mooi weer he! wordt 17 graden vandaag ik heb helaas om half 12 nagels en 13.15/13.30 dus zit tot half 3 3 uur binnen strakjes ff de hydrofiele luiers enzo halen bij hema. heb van die 25% zegels mooi meegenomen ofnie xxx
hee dames! flauw dat ze dat bij 4 wkn nog niet zien haha! Het is zeker heerlijk weer! lekker om tewerken vandaag! ik wil gewoon een buggy zzon 3 in 1 ofzo??? ik heb nog even de tijd haha. met de rest alles goed?? Liefs xxx
Ik moet mn foto nog uploaden maar de directeur zit tegenover me dus die zal het vast niet op prijs stellen als ik foto's ga uploaden .. Als het zover is dan laat ik het jullie weten! Vorige week al bij de Hema van alles gehaald dus heb mn stickers via zw.pagina weggegeven.. Ik heb ook de hydrofiel van Hema, iedereen is er lyrisch over.. Op zich zijn veel buggy's 3 in 1.. (kijk maar is op de website van babydump).. Je hebt nog ff de tijd he? Ik vind de bugaboo ook heel laag maar ieder zijn smaak en mening he.. Nik; ik heb gister nog eens naar dat muziekdoosje gekeken maar hoe kan ik dat ding ooit af laten spelen als het aan de muur hangt? Zou ik het dan aan de onderkant kunnen opdraaien? Succes met je schoonmaak he .. Kus
Je kunt een muziekdoosje met een touwtje erin maken, zodat die er aan de onderkant uit komt en dan trek je daaraan. Snappie?? Nou de schoonmaak schiet best op, net de keuken een flink onderhanden gehad, elk tegeltje afgewassen, alle kastjes van binnen gewassen, de koelkast uitgesopt, de woonkamer is ook net klaar (r. moet alleen de ramen nog wassen) Ben me alleen aan het bedenken of ik de bovenverdieping ook vandaag doe of zaterdag.... hmm we will see! xxx
Ik zou zeggen: ga lekker van het zonnetje genieten! Anders heb ik nog wel een keuken voor je? Maar ik snap het al van het muziekdoosje, denk dat ik deze 18 april ga maken .. xx
Dan ga ik ook zo'n vogelhuisje maken !! Ik ga nog heel even wat kleine dingetjes opruimen en dan is het ME TIME xxx
Groot gelijk heb je mupke! Gezellig dat we hetzelfde gaan maken, waar kan ik het beste stofjes halen, op de markt ofzo? xx
Ja ik denk dat ik het huisje & muziekdoosje gewoon op www.hiphandwerk.nl bestel en dat ik de stofjes en lintjes op de markt ga halen. Ik kijk straks even welk materiaal we nog meer nodig hebben en wat ik daarvan heb, dan laat ik je nog wel weten wat we nog meer nodig hebben! Ik ga het huisje wel in een oranje kleur maken denk ik, dat past bij een meisje en bij een jongen. Welke kleuren zijn nog meer neutraal?!??! (wil wel echt een vrolijk kleurtje) xxxx
Oh dat is inderdaad wel slim om te doen.. Las dat je ook lint en bloemenlint nodig had, ziet er echt leuk uit.. Als je mij iets laat weten dan ga ik tijdig op zoek want heb zo'n idee dat dat nog wel ff duurt met mij.. Ik pak 3 bruine tinten maar dan 3 verschillende, net zoals het voorbeeld.. Vrienden van me hebben paarse tintjes op de kamer want die wisten niet of het een jongen of meid zou worden.. Verder vind ik het echt lastig om een neutrale kleur te kiezen.. Kun je het niet in pip studio style doen? xx
Ik heb alles al uitgezocht op die site van stofjes, randjes enzo .. Het is echt niet duur zeg! Is er iemand die iets in de bruin tint wil of een printje met bruin? Anders bestel ik iets minder dan een meter.. Kan niet wachten om het te wachten..
lt kan je niet wachten om het te wachten haha ik wil in antraciet kleuren zwart wit zilver zoiets vind ik wel mooi! misschien ietsie pietsie blauw.. ben net klaar met nagels. ga nu ff boodschappen doen! wat een lekker weertje zegg xxx
Pffoe, het wordt toch best een duur grapje .. De stofjes, randjes, lintjes enzo niet maar chemage is 10,-.. Ik weet niet of we ieder zo potje moeten kopen of dat 1/ 2 genoeg is? Kom nu namelijk op 50,- in totaal