Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    haha jij bent enthousiast aan het shoppen geslagen dan :p

welke stofjes had je uitgezocht???

je zult geen hele pot chemage nodig hebben, ik ga die zowieso bestellen omdat ik er dan nog meer mee kan maken, dan kun je wel met die van mij werken....

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee mupkes !! Nik;nou al klaar met poetsen? Lt; vervelend je baas zo voor je!! Haha hier Mn baas in het ziekenhuis dus lekker geen last!! *Yeeh* heb 8 april de eerste echo!!nu al zenuwachtig!! Hihi kus

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Honey; nog 3 weekjes!!

Nik; ik heb echt zin om het vogelhuisje te maken dus dacht ga vast lekker snuffelen, zal mn winkelwagenlink zo ff sturen ;)..

Ze hebben het ook over acrylverf, volumevlies etc?
    Dat kun je niet op de webshop kopen dus heb geen idee waar ik het moet zoeken..

Ga lekker van het zonnetje genieten mupke

xx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    owwwwwwwwwww dit moeten jullie lezen, kreeg net echt zo'n lief berichtje van mijn mannetje:

Tuttel, ik ben nog nooit zo verliefd geweest, of heb zoveel van iemand gehouden als van jou! Jij laat me elke dag stralen. Voor jou leef ik en bij jou wil ik voor altijd zijn. Mega dikke knuffel en hele dikke kus

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Die verf heb je alleen nodig om het randje van de opening te verven, als je voor bruintinten kiest is dat niet zo nodig, is alleen een klein detail. Dat vlies kun je gebruiken om het dak wat dikker en "wolliger" te maken, dat is de keus die je zelf maakt.....
    Als je die 2 dingen wil hebben kun je dat in elke hobby winkel kopen!

Ik zit hier lekker met de tuindeur open :D

xxx

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat een lief smsje :D! Jouw dag kan niet meer stuk..

Dat volumevlies zie je ook terug op de afbeelding en dat vind ik er wel heel leuk uit zien of wordt dat ook een duur grapje?

Acrylverf is dus niet nodig?

Verder hebben ze het over een nietmachine en lijm?

Nee nee ik heb geen haast ofzo hahaha

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb een lijmpistool, en in plaats van nietjes kun je er ook een klein spijkertje inslaan. Dat ligt hier ook nog wel in de garage ;)

Zodra ik weet wat ik allemaal ga bestellen laat ik het weten :D

Ik ga even douchen en daarna zal hubby terug zijn van zijn dienst! Ik ben er vanavond na GTST weer...

Liefs
    -xxxxx-

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Is goed mupke, ik ben benieuwd wat het wordt..

Ik wil ook bij munne vent zijn maar die smste vanmorgen dat hij 24 uursdienst heeft dus zie hem misschien morgenvroeg en anders morgenavond pas, zal vanavond wel hier te vinden zijn!

Smak

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Joehoe, munne vent komt naar huis :D :D :D

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

wat een heerlijk weer nog steeds he, om 18.00uur was de belastingadviseur er om de aangifte in te vullen en daarna zijn R. en ik lekker in de stad op een terras gaan eten. Heerlijk!! Ik kreeg meteen zo'n lekker zomer gevoel :) werd weer helemaal vrolijk... Nu is hij ijshockeyen dus zit ik lekker op de bank maar denk dat ik zo ga slapen, ben kapot!

Hebben jullie vanavond nog wat leuks gedaan???

Lt ik ga je stofjes eens even bekijken :D

xxx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Lieverd de stofjes die je hebt uitgezocht zijn erg leuk!

Ik denk dat ik of voor oranje ga, of voor een hollands tintje: iets met delfst blauw. Ik weet het nog niet :)
    Ga eens even goed kijken...

xxxx

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

hier een iets langer berichtje.. :)

Lt; ik vind je stoffen ook leuk! :D weet zelf ook nog niet wat ik doe pff.. goed aan het nadenken!! :)

Nik; het was echt lekker buiten he? heb er heel de dag in gewerkt, nou leek net wel een zomer avondje zo de temp :) heerlijk!!

Won; hoe gaat het met jou?

hier alles goed, :) 8 april duurt nog zoooo ontzettend lang grr.. :D beejt misselijk.. mjaa :p voor het goed doel :D

liefs skusss

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het was gister inderdaad lekker weer!
    Toen we thuiskwamen wilde ik eigenlijk nog ff lekker in de tuin zitten met kacheltje maar de plannen waren gewijzigd ;).. Tot 16 weken had ik echt geen zin in sex en hadden we het misschien nog 1 x per week, nu denk ik aan niks anders :)..

Delfstblauw vind ik ook heel leuk! Ik weet niet wat de eventuele kleuren voor een meid/ jongen zijn, misschien kun je een combi van maken? (voorbeeld is ook met roze en blauw)

Het lijkt nu nog lang te duren Honey maar voordat je het weet, vliegen de weken voorbij.. Als jij 20 weken bent dan ben ik 36 weken en loop ik te klagen over hoe zwaar het is.. Lekker van je zwangerschap genieten want de tijd vliegt echt hoor..

Smak

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Buikje van gisteren

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zo het is hier rustig vandaag :D

zo lt je krijgt echt al mooi buikje! kan je je BB al om?

vanavond komt zon vrouwtje van moeders voor moeders.. pff.. ze moest vanalles weten.. pff... mja ben benieuwt wat het word.. :)

dat hebben jullie niet gedaan toch LT en Won?

kom vanavond nog wel eventjes terug :D

liefs xxxxx

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee ik wilde het wel doen maar ben het vergeten.. Zou het een eventuele volgende keer wel doen..

Mn buikband kan ik nog steeds niet om :(.. Ik heb 2 grijze truien waarbij mn buik goed zichtbaar is maar voor de rest valt ie nog steeds niet op.. Moet wel zeggen dat mn buik de laatste dagen goed groeit dus het zal binnenkort wel kunnen :D..

Hoe was de intake verder?

kus

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meissie!
    intake ging goed! Schrok alleen want ze deed weer een test en de streep was weer super licht mja dat was ook om half 10 0fzo... Wel leuk, kreeg een echo lijstje :Den een dvdtje hoe je per week kan kijken hoe je kindje groeit enz.. best mooi om te zien!:)

gaan jullie nog iets doen dit weekend?

lliefs xx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden!!

Hon wat leuk dat je weer een lichte test hebt mogen zien, die word vanzelf donkerder hoor! ;) En wat mooi dat je zo'n dvd hebt gekregen. Als het bij ons ooit zover is ga ik er ook zeker aan mee doen!!

Won en LT, hoe is het met jullie?? Leuke plannen voor het weekend??

@ bij mij :p nou gisteravond dus lekker gekookt voor mijn man, daarna met toastjes op de bank, maar helaas geen super romantisch of stomend einde van de avond want hij ging al om 22.00 uur naar bed ivm zijn vroege dienst vanochtend :p ogjah, dan vanavond maar klussen ;)

Liefs,
    xxx

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

Gister een druk dagje gehad dus had nu pas tijd om weer te lezen, maar het viel gelukkig mee ;)..

Vandaag ga ik heerlijk niks doen, T. is werken dus ga zo een filmpje kijken en de rest van de dag luieren.. Jullie nog plannen voor 2day?

Heb verder eigenlijk niet veel te vertellen.. Kom straks nog wel ff spieken..

Kus

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Hoe gaat hij hier? iedereen een goed weekend gehad?

hier lekker een lam dag! gister verjaardag gehad, bij vrienden van ons in zeeland.. gelukkig dat ik terug moest rijden dus kon toch mn zwangerschap nog geheim houden ( lust normaal wel een paar wijntes :D) moet alleen van mn moeder naar de ha omdat ik heel de week al zoo moe ben :p hihi en mn moeder denkt aan pfeiffer :p *lol*

eventjes eten :D

liefs xxx

Deel Deze Pagina