Goedemorgen meiden, Hier een goed weekend gehad. Niet veel speciaals gedaan, zaterdag had roel vroege dienst heb toen gewoon beetje opgeruimd, the city weekendbreak gekeken en even in het dorp bij de winkeltjes gaan rondsnuffelen. Toen roel thuis kwam ging hij zijn ijshockey skills oefenen in de tuin, daar heeft hij zo'n speciaal balletje voor. Slaat hij dat balletje super hard tegen ons woonkamerraam, dus ik waarschuw hem en nog geen 2 seconden later was het keukenraam aan diggelen.. GRRRRR MANNEN !!! Gister het afscheidsfeestje gehad van het geleense ijshockeyteam, seizoen is voorbij en de buitenlandse spelers gaan nu allemaal 1 voor 1 terug naar hun eigen land. Vandaag van 08.00 tot 12.30 werken en dan weer lekker naar huis... Liefs, xxx
hee nik! grr mannen zijn eigenwijs he? gewoon niet luisteren! is het een groote ruit? wanneer komen ze hem vervangen? het is nu gelukkig niet zo koud maar wel vervelend zeg! ooh je heb een lekker dagje vandaag! lekker een middagje vrij! weet je al watr je gaat doen? liefs xxx
Gefeliciteerd met je 5 weekjes hon Gelukkig is het geen grote ruit die kapot is, maar vind het gewoon super zonde. Dit voorjaar/zomer zouden we misschien kunsstofkozijnen krijgen met nieuwe beglazing, maar hij had het nu ook weer niet alvast hoeven slopen ogjah het is nu toch al gebeurd, maar was best kwaas ! Vanavond komen ze het opmeten en dan zal het deze week vervangen worden. Ben allang blij dat het aan de achterkant van het huis is, als het voor zat zou ik 's nachts niet kunnen slapen hihi Ik moet donderdag (mijn vrije dag normaal) werken, dus ga ik vanmiddag gewoon doen wat ik normaal op donderdag doe: boodschapjes, wasje draaien, wat opruimen, koken........ etc etc -xxxx-
dankje nik! haha hij had haast zo te zien geloof best dat je boos was, vooral omdat je nog gewaarschuwt heb aagjaa.. komt goed aha de huishoudelijke dingetjes tja moet ook gebeuren.. wel lekker zo naar het weekend een kort dagje! zou je de link nog eens willen plaatsten voor dat vogelhuisje? liefs xxxx
Hee meiden ben ik weer ff. Zit in de trein naar school, heb zo examen föhnen theorie en daarna pas van half 3 tot kwart voor 7 les pff gister naar de zwarte markt beverwijk geweest. Een kroonluchter gekocht, mascara's en een ajax speen en een slabbertje met ik ben een prinsje én van die klemkleerhangers voor broekjes. Daarna uit wezen eten. Zaterdag hoop dingen gekocht bij mediamarkt 4halen3betalen. Videocamera enzo. Verder niks meer gedaan honey gefeliciteerd met je 5 weekjes! Nik wat klote van dat raam, plakken ze dat vanavond ook goed af? Fijn zeg middagje vrij! Hoe is 't met lt? Xxx
He meiden! Honey; gefeliciteerd met je 5 weekjes! Wonder; succes met je examen! Hou me ff eraan herrineren dat ik de 18e die kledinghangers voor jou meeneem.. Nik; fijne collega weer aanwezig? Doe jij mij helpen herrineren aan de angelsound.. Hier weer een druk dagje voor de boeg, vanavond mogen we weer naar de vk toe, vanaf dan om de 3 weken, gaat snel zeg.. Heb zin in onze date meiden! Kus
hee meiden! lt jij bent morgen alweer 21 wk!! gaat te snel haha ik denk dat 't straks ineens niet meer zo snel zal gaan maar dat heb ik al vaker gedacht en dan ging 't nog gewoon snel! ik zal je herrineren vanavond weer 't hartje horen, en kijken hoe ze ligt en hoe hoog de baarmoeder nu zit. duurt altijd maar kort maar vind wel leuk altijd! examen ging goed, waren maar 20 vragen :S en echt appeltje eitje!! maar ben niet fit. had vanacht ook bijna niet geslapen, meneer zit zo hoog dat me ribben zo pijn doen en diep ademen af en toe heel lastig is.. dus ben naar huis gegaan.. lekker op de bank bijkomen. anders ben ik morgen helemaal niks waard! xxx
Gefeliciteerd met het behalen van je examen! Aan de ene kant vind ik de tijd echt snel gaan maar aan de andere kant lijkt het een eeuwigheid te duren hahaha, hoezo ongeduldig? Bezoeken aan de vk stellen inderdaad niet veel voor, dame lag vorige week nog in stuit dus ben benieuwd of dat nu nog zo is. Voel me trouwens bont en blauw zeg, bij mn ribben heb ik al weken pijn en sinds vanmiddag onderin me rug. * zeur zeur * Liggen/ staan is echt een uitkomst als je die pijn hebt he, ik moet van 9 tot half 6 zitten en dat is echt niet leuk, zit bijna de hele tijd over mn ribben te voelen.. Rust lekker uit! Mocht ik je niet meer spreken vandaag dan vast heel veel plezier morgen bij de echo en we zien de prachtplaatjes wel weer verschijnen .. Kus
he meiden! lt danku, gaat wel lukken, zodra ik de foto´s erop heb gezet zeg ik ´t! honey lukt ´t je nog om je niet te verspreken? zo moeilijk he! heb je al vanalles gekocht? nog ff en dan weet je ook alweer of je de spulletjes van lief kunt gebruiken of dat je voor ´t roze moet gaan da gaat zo snel!! nik zijn ze bij jullie geweest voor het raam? idd wel sonde van ´t geld he! die mannen ook, niet luisteren he! ik wist niet dat dat ijshockey seizoen maar 8 maanden was.. xxx
hee won! nou mn eigen nog niet versproken hou het goed vol! alleen vond mn moeder dat ik naar de ha moest omdat ik de laatste weeken zo moe was *lol* ik ben echt benieuwt wat het word haha vriendlief zn gevoel zegt meisje.. ag we zullen zien eersrt naar de 1e echo toe leven lijkt me ook al helemaal geweldig!! Hoe gaat het met jou? liefs xx
Goedemorgen meiden, Daar zijn we weer Ben vandaag alleen in de praktijk, dus ik kan wat meer kletsen! LT liefje als eerst gefeliciteerd met je 21 weekjes Nou als je echt tot het uiterste zou lopen ben je vandaag precies op de helft! Hoe was het bij de vk gister?? Won wat fijn dat je examen zo goed ging! Inderdaad zonde van het geld, en al helemaal omdat we in het voorjaar/zomer hoogst waarschijnlijk nieuwe kozijnen en ramen krijgen. Inderdaad dat ijshockey seizoen duurt (als ze geluk hebben!!!) van augustus t/m maart. Maar als het in augustus nog warm weer is dan begint het pas in september. Hoe warmer het buiten is, hoe moeilijker het is om ijs te houden in een hal. Hon hoe gaat het met jou? Ochtendmisselijk? Nou hier gister weer niet kunnen klussen door een knallende (maar dan ook echt knallend!) ruzie. Dus helaas alleen dag 8, 10 en 12 geklust dag 14 of 15 is normaal mij eisprong..... Ik ga even wat doen, xxxxx
Goedemorgen meiden, hier even een kort berichtje.. Ben sinds vannacht half 3 al wakker met steken rechts onderin mijn buik, weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.. Lopen, liggen en staan is allemaal vervelend pff.. Om kwart voor 10 kan ik na de ha toe.. Bezoek bij vk was goed, uitslagen van 20 weken echo waren allemaal prima.. Straks haalt T. mijn laptop op dus dan kom ik wel even lezen en kletsen.. Dikke kus
hee nik! alles goed hier hoor! niet misselijk maar meer moe.. pff slaap nu echt wat af zeg!! Aah ruzie al wel weer opgelost?? en over het klussen, iets wat je zelf tege mij zei; kijk eens naar je pete kindje, is toch ook niet op de dag van je ei geklust? er is toch nog beetje hoop? lekker rustig dagje vandaag? of word het een drukke dag? Lt; oeii laat je ons gelijk weten als je naar de ha bent geweest? liefs xxxxx
allereerst lt gefeliciteerd met je 21 weekjes!! hè toch, zo'n steken? misschien schopt je kleine meid wel ergens tegen aan wat niet fijn is?? bedenk ook maar iets he.. of was je buik vandaag ineens een stuk groter haha nik oke ja is eigelijk ook wel logisch maargoed daar denk ik nooit zo over na, dan doet hij 't wel goed als ie ook met buitenlandse spelers speelt ofniet? wanneer komen ze 't nieuwe raam plaatsen? is jullie ruzie weer over? nooit fijn he met ruzie naar bed.. hon vriendlief dacht ook meisje, was dus echt een jongen lt had dat ook al vanaf begin zo moe geloof ik.. (toch lt?) ik had dat pas na de 13 weken ofzo en das nu weer over.. (gelukkig!!) haha ja die moeders zijn over bezorgd he!! heb trouwens gister ff zo'n commode gekocht bij de ikea voor op de badkamer.. kan ik hem daar aan en uit kleden als ie in bad moet.. is wel makkelijk! ben er nog steeds neit over uit wat voor lamp ik moet pakken.. voor meisje wist ik 't allang maar jongen vind ik wel moeilijk! nik zeg jij eens, weet jij een leuke lamp? jij hebt altijd zo'n leuke ideeën!! xxx
Hmmm ja die ruzie, hopelijk is die straks over als ik thuis kom, maar weet het zo net nog niet... Ja ons petekindje is uit 1x klussen voortgekomen, dus wie weet. Ik heb gister mijn eisprong gehad, en 3 dagen daarvoor voor het laatst geklust. Weinig kans met deze zaadkwaliteit, mja we zullen wel weer zien..... LT succes bij de dokter! Laat ons wat weten! *KUS* -xxxx-