nik; was het zon erge ruzie dan?? *knuff* won; lijkt me handig! zon commode in de badkamer! goed idee!! heb hier al een kinderkamer op t oog de ombouw creme en de spijlen zijn dan donker koloniaal.. pas presies bij onze inrichting en lekker neutraal maar waarschijnlijk nogal vroeg om deze te kopen liefsxx
Ja was een pittige ruzie, hebben we echt nog nooit zo gehad als gister pfff, mja zal wel weer goed komen! (hopen we toch hahaha) Hon heb je een link van de babykamer?? Won ik zal eens voor je kijken voor een lamp! Voor een jongen is dat inderdaad moeilijk....
nee geen link van.. had hem bij van asten in tilburg gezien, maar hij staat niet op de website ja zla inderdad wel goedkomen! een ruzie is wel gezond liefs x
Won, * wat is het budget? * Hanglamp/plafonniere? * landelijk/modern/romatisch/strak? * kinderlijk/volwassen?
nik *budget maakt me eigelijk niks uit, moet gewoon meteen hebben: ja die vind ik mooi! *ik weet niet wat 't mooiste is, denk dat 't een plafonniere wordt.. die hangers die ik gezien heb vind ik allemaal niet zo mooi. *je weet hoe ons kamertje eruit ziet en wil voor de rest niet te druk dus dat wordt iets strakker maar houd wel van romantische stijl. *niet te kinderlijk. geen bloem of een auto ofzoiets je weet wel.. dus net er tussen in ofzo.. of gewoon een mooie lamp. weet 't niet zo hon ik gooi die van tilburg noooit weg die blaadjes en nu dus wel dus kan nu niet kijken ben wel benieuwd! wij hadden de kamer geloof ik ook al met 13 wk vast staan! lt ben benieuwd hoe het met je gaat! hoop dat 't allemaal wat mee valt! xxx
Hanglamp web chroom - Op zoek naar hanglampen? Uw hanglamp vindt u bij Lampenier Plafondlamp calice creme - Plafonnire kopen? Bestel uw plafondlampen bij Lampenier Plafondlamp callisto staal met acryl - Plafonnire kopen? Bestel uw plafondlampen bij Lampenier Plafondlamp ribbon verchroomd kunststof - Plafonnire kopen? Bestel uw plafondlampen bij Lampenier
dankje nik! die eerste en die laatste vind ik echt heel leuk!! die ga ik onthouden!! lt hoe is ie xxx
Meiden ik had toenstraks een sms van LT, ze moest bloed gaan laten prikken, de HA dacht aan een blindedarmontsteking! Nog even afwachten dus...... xxx
ja ik had ook een smsje. dat ze ook niet in kon loggen op haar mobiel! ben benieuwd. kunnen ze dat opereren als dat zo zou zijn nu ze zwanger is? xxx
In principe kan een blindedarm gewoon verwijderd worden als je zwanger bent. Maar de buikpijn was alweer wat minder, dus maar eens afwachten wat de bloeduitslag zegt.... GERM!! xxx
zo gauw het kamertje geleverd wordt! das pas week 23 pff duurt nog zo lang!!! heb wel al een heel plan: (we hebben laminaat op de vloer he, beetje een as tint) daar wil ik een hoogpolig zwart tapijt op. de meubeltjes zijn wit dus dat vind ik dan mooi. dan heb ik voor 1 muur waar de commode niet tegen staat 3 zwarte fotolijstjes en daar komen dan dus foto's in maar moet nog ff kijken of dat de 26wk foto's worden. dan wil ik graag een gedichtje met zilver metalic verf op 1 want en dan de rest met zwart/antraciet/zilver/wit afgewerkt.. heb je zo een beetje een idee? de echo ging trouwens goed, duurde wel lang, bijna een uur maar dan konden hun oefenen.. hij lag heel diep met z'n hoofdje naar beneden dus ze konden het hoofdje niet zo goed meten.. verder zagen ze wel alles en hij was steeds aan het draaien en bewegen. wouwe ze net meten bewoog ie weer de andere kant op.. en ze zagen weer overduidelijk een pielie zitten. hij had z'n beetjes bijna in de split haha zo ver open. nou vrijdag weer en dan moeten we wachten tot 5 mei.. das lang zeg!! oke ik ben benieuwd, 't is te hopen dat 't gewoon buikgriepje ofzo is en geen blinde darm! lijkt me toch geen fijn idee om geopereerd te moeten worden terwijl je zwanger bent.. xxx
Oja kan me er wel iets bij voorstellen! Klinkt heel mooi, ben erg benieuwd! Wonen jullie nu wel of niet al in jullie eigen huisje? Dacht dat ik op onze date begreep dat het nog niet af was ....
dat had je goed begrepen! het is nu bijna af. heeft vertraging opgelopen door de koude winter, de vorst..
ja eindelijk! we zijn er heel erg aan toe, eigen plekje en niet constant iemand in de buurt.. gewoon lekker met z'n 2tjes en daarna met z'n 3tjes!
hee mupkes! Lt; hoe gaat het nu met je? Won; klinkt goed, zo hoe je de kinderkamer wilt doen.. Hier komt er ook een gedichtje op de muur, zon stikker.. weet niet meer waar ik die gelezen had, maar eindigt op papa en mama houden de wacht.. die vond ik super! Nik; ruzie opgelost? lekkere dag gewerkt? ik ben er nog niet uit wat ik op onze date doe!! zit te denken om 3 houten kistjes te bewerken met stofjes, waar ik dan op de babykamer de zitsal enz in kan zetten,, Hier bijna probleempje opt werk... zat even vlug te spieken hierow kwam mn collega binnen; ben je zwanger?? uhm ik zoo nee niet dat ik weet.. shittt moet tot 15 april wachten op mn vast contract.. dan mogen ze het pas weten * slecht he?* Liefss xxxx
Eindelijk werkt mn tel mee! Uitslag was op zich positief, het is geen acute blinde darm ontsteking maar zodra de pijn erger word of koorts krijg dan moet ik vnv nog naar de dokter anders moet ik morgen terug naar de huisarts.. Leuk om te horen dat de echo weer goed was wonder, wel showen he! Honey ik geef je gelijk met je contract hoor, zou dat risico ook niet nemen.. Nik bedankt dat je de meiden op de hoogte hebt gehouden! Misschien is het wel slim om te weten wie wat gaat maken de 18e want ga van de week spulletjes kopen en dan kan ik rekening houden met 2 3 of 4 personen.. Ga zo de berichten nog maar is teruglezen want het is moeilijk om te reageren als je niet even na beneden kan scrollen.. Dikke kus