ha meiden! heb zo weer een nagelklantje. vanavond 7 uur weer en om half 9 een knipklant. lt fijn dat het gezellig was bij de vk! bij mij begon ze al te vragen over fles/borstvoeding. echt al een beetje drammerig dat vond ik niet zo leuk.. maargoed ben er voor mezelf toch al uit. nikske ik krijg daar de uitslag van als ik weer naar de vk moet. als het niet goed nieuws is dan bellen ze eerder.. dus laten we hopen dat ze niet bellen! ff vlug eten en dan nageltjes doen! oh lt ik heb trouwens net ff op de site van babydump gekeken maar daar staan niet zoveel broeken op vind ik. ik ga er 1 halen bij h&m. das een soort van skinny en ze hebben daar ook soort van broek legging spijker.. dus die ga ik zowiezo ff halen.. xxx
Nee op internet staat maar heel weinig maar in de winkel hadden ze heel veel! Op de website van Prenatal staan ook weinig kleren en hadden ze toch best veel Noppies/ Mamalicious.. Mn nicht krijgt een MEISJE !!!
Hoever is jouw nicht LT? Leuk een meisje.. Ik neig zelf stiekem ietsje meer naar een jongen.. Maar als alles maar erop en eraan zit en het kindje gezond is ben ik allang blij Nou vanmiddag niet zo veel te doen, dus zal hier volop aanwezig zijn xxx
He mupke! Mn nicht en schoonzus zijn allebei 16.4 weken zwanger. Schoonzus heeft vanavond haar echo maar T. zijn broer wil het niet vertellen :x .. Over 7 weekjes mogen wij ook .. Lijkt alleen nog zo ver zeg.. Mn moeder heeft alle weken gezegd het wordt een meisje maar nu begint ze ook wel te geloven dat het een jongetje is.. Ik ben er zo van overtuigd dat het een jongetje is.. Ik moet vanmiddag nog 4 contracten in elkaar flansen en de voorraad doorlopen dus zal er nog wel wat uurtjes zijn.. Nog plannen voor vanavond? Kuss
Vriendlief gaat vanavond sporten en ik ga met de vriend van mijn moeder naar een ijshockeywedstrijd kijken. Eerst werken tot 17.30.. BLEGHH!!!
Ik heb net bedacht wat we vanavond gaan eten en kan sindsdien aan niets anders denken dan aan gebakken aardappeltjes .. Kwijl kwijl..
Haha als dat zou kunnen! Soms zou ik willen dat ik een deurtje in mijn buik had om te kijken of hubby de goede richting op heeft gespoten
Hihi ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Mag je tijdens de zwangerschap jezelf aanmelden als bloeddonor?
Oh das ook fraai... Had begrepen dat maar 3 % van de mensen AB heeft, dus dacht dan kan ik wel wat bloed missen..
Je hebt je bloed nu zelf veel te hard nodig en jou kindje ook. En omdat bij zwangere vrouwen het Hb (ijzergehalte) vaak aan de lage kant is kun je dan niet teveel bloed missen.
Meiden willen jullie misschien eens mee kijken en me zeggen of jullie denken dat dit genoeg is geweest? Dag 1 - ongi Dag 2 - ongi Dag 3 - ongi Dag 4 - Dag 5 - Dag 6 - Dag 7 - Geklust Dag 8 - Geklust, zonder zaadjes helaas Dag 9 - Dag 10 - Geklust Dag 11 - Dag 12 - Dag 13 - Geklust Dag 14 - Geklust & posi ovu test Dag 15 - Dag 16 - Geklust & ei gevoeld? Dag 17 - Dag 18 - IS VANDAAG, (mannetje vanavond weer veroveren) Ik heb trouwens van dag 4 t/m dag 10 bruinverlies gehad
Ik denk dat je wel genoeg hebt geklust hoor! Wel vreemd dat je zolang bruinverlies hebt gehad, heb je dat vaker gehad?
Nee ik heb normaal nooit zo lang bruinverlies, hooguit 1 dag als we te snel klussen na mijn ongi. Maar tot de 10e dag heb ik nog nooit meegemaakt!!
Vreemd vreemd.. Misschien was je lichaam wel een schoonmaakbeurt aan het houden voor het beebje wat zich nu aan het innestelen is