hee meiden, lt; mijn contract verloopt 15 april. ik weet ook echt niet of hij verlengt word ofniet. in 1 maand tijd zijn er 2 nieuwe komen werken. 1 voor ma / di ( die dagen werk ik ook) en 1 voor don/vrij en zat ( ook uren die ik werk) dus heb echt mn twijfels, vooral omdat ze me vorig jaar al 'genaait' hebben met mn contract; ik in vertrouwen gelijk getekend (ja dom van me) half overgelezen.. maar komt omdat ik goed in vertrouwen ben. staat hij op 2008. ipv 2009.. grr anders liep hij tot april 2011.. mja we wachten maaar af.. anders maar andere baan zoeken ofzo.. Nik; hmm klinkt wel goed! super spannend zeg!! test was nega? klinkt goed licht grijs! we zullen zien de 18e! hebben jullie dat vogelhuisje ook op die site besteld? won; ik hoop echt dat je mee gaat!!! 9 april, heb ik mn moordwijfuitje (uitje metons dartteam) gaan we paintballen of zon soort wipeout baan doen.. moet nog een excuus verzinnen om niet mee te gaan, want hun moeten reserveren en wil nu nog niet zeggen dat ik zwanger ben.. en dat lijkt me nou niet zon goed plan om te gaan doen Liefss xxx
Vervelend dat je zo twijfelt over je contract! En wat lullig dat ze die datum niet goed hebben gezet, maar daar kun je toch werk van maken.... (mja misschien had je dat al meteen had moeten doen) De test was dik nega, had ook niet anders verwacht. Ik verwacht deze maand ook echt totaal niets!! We hebben het vogelhuisje inderdaad ook op de site besteld. Binnen een paar dagen had ik alles in huis Hmmmm een smoes om niet mee te hoeven doen... MOEILIJK!!!! Als me iets invalt zal ik het laten weten xxx
Hij was dus negatief? Ik wil heel graag komen maar vind 't niet leuk voor jullie als we voor mij moeten haasten. Schoonouders woude ook niet later eten, hoezo zin doordrijven. Ik ga nu een nieuwe buikfoto erop zetten. Dus kijk over 1 min maar in me album. Xxx oh lt bij de h&m hebben ze ook 'korte' buikbanden.
hee! dan zal ik nog eens op de site kijken.. als ik die nog kan vinden (A).. tja er werk van maken, maar dan werk je daar ook niet prettig.. denk ik. nooit twijfels gehad tot dat er die 2 bijkwamen.. won; jammer hoor als je niet mee gaat.. schoonouders grr. ga even naar je buikfoto kijken trouwens vraagje; ik heb nu alleen nog de vk gebelt en de ha assistende ivm mn migraine en mn medicijnen. moet ik aan nog meer dingen door geven dat ik zwanger ben? liefs xx
Ja je zorgverzekering moet je ff doorgeven, dan zeggen hun zelf of je da kraampakket krijgt of moet betalen. En de kraamzorg, beide voor 16 wk maar je kunt gerust nu al bellen. Wat Shit als je contract niet verlengt wordt, dan kun je moeilijk weer een baan vinden als je zwanger bent. Nik wie weet is ie over een week wel positief, snap dat je dat niet meer durft te hopen maar dat doen wij dan wel voor je Xxx
Lief dat jullie voor me hopen!! Zelf ben ik een beetje verloren... Pffff vermoeiend... (en pijnlijk) xxxx
das wel te snappen nik, je bent ook al zoooo lang bezig. en als je iets zo graag wilt lijkt 't al 10x langer als dat 't in werkelijkheid is.. ik blijf gewoon hopen voor jou dat jullie die afspraak lekker af kunnen zeggen met de infertiliteitsarts! hebben jullie me buikfoto gezien? hij lijkt wel kleiner op de foto haha xxx
Goedemorgen meiden, Hier even een snel berichtje van mij.. Moet zometeen mijn werkzaamheden met een collega gaan doorlopen voor als ik met verlof ben.. Intake van de kraamzorg was echt super! Wat een lieve vrouw zeg.. Ben helemaal met mijn keus.. Honey ik hoop dat je contract wordt verlengd! Maar wat is er dan niet goed gegaan met je contract destijds? Ik weet niet hoe jij verzekerd bent maar ik kreeg mijn kraampakket niet vergoed, heb deze via zw.pagina bij iemand in Waalwijk opgehaald. Heb deze net laten controleren door de kraamzorg en die was er helemaal over te spreken.. Even goed kijken wat je wel en niet vergoed krijgt. Ik heb ook een eigen bijdrage van 3,90 per uur. ( wel dingen om rekening mee te houden) Wonder; ik kan geen nieuwe buikfoto vinden? Hoe is ie verdeR? tot straks xxx
hee meid! Over mn contract; ze hebben mij die 16 dec 2009 laten tekenen, zoals ik al zei heb ik het niet echt goed overgelezen, echt uit vertrouwen dat het goed was! laat ik het aan F. zien (natuurlijk helemaal blij dat hij 16 mnd werd verlengt) zegt hij; ja das je ouwe toch? ik lezen, stond hij op 15 dec. 2008.. grr.. Welke kraamzorg heb jij? ik zat te denken aan vivent?? ja inderdaad! maar ik ga maandag even cz bellen met wat vraagjes Vandaag lekker heel die collectie bij prenatal gekocht echt een lieve vrouw! hielp me goed! (prenatal op de schapenmarkt) was echt een lieve vrouw.. ik wou nog wat hoeslakens en de aerosleep mee nemen, toen zei ze ook, je moet wachten tot de mama mazzeldagen joh.. tja doen we dan ook maar.., wel weer 85 euro armer maar goed hihi.. Nik en won; hoe gaat het met jullie? liefs xx
Ook al maakt je werkgever een fout qua data dan klopt je contract zoals ie zou moeten zijn dus zou goed kijken wat ze nu hebben gedaan. Krijg je bijvoorbeeld een verlenging voor de 4e dan heb je gewoon een contract voor onbepaalde tijd. (deze vraagstukken heb ik dagelijks dus weet er alles van) Ik heb Natus, heb geen goede verhalen van Vivent gehoord.. Grote organisatie dus jij bent gewoon een nummertje maar goed ieder vind iets anders prettig.. Vanmorgen tijdens de intake alles doorgelopen en wij worden goed verwend! Iedere dag badkamer/ toilet gepoetst, ontbijt ook voor T., avondeten, stofzuigen etc dus ben helemaal happy.. Ja de mama mazzeldagen zijn binnenkort, weet je al welke maat het ledikantje heeft? Meestal zijn ze 60 x 120 maar dit kan bij sommige kamertjes wel is afwijken.. Wij kiezen niet voor de aerosleep, vind het pure geldklopperij.. Het kan zijn dat deze tijdens de kraamtijd ook niet gebruikt mag worden er zijn best wat kraamzorginstellingen op tegen dus zou het tijdens een intake wel navragen of je hem de eerste dagen mag gebruiken.. Ga nu gauw aan het werk, heb nog een berg liggen die klaar moet zijn voor morgen pff... Kus
hee meid! oke zal het eens in de gaten houden.. dit word als het goed eens een vast contract! ik kon bij cz tussen 2 kraamzorgen kiezen. maar weet zo niet welke die andere was. Zal met de aero sleep dan eens opletten. het klonk wel veilig zoals die vrouw vertelde. vind het allemaal zo moeilijk.. pff.. weet niet wat ik allemaal nodig heb enz. gewoon alles vergeten hihi iemand van jullie de doos van de babydump opgehaald? liefs xx
Het verhaal achter de aerosleep klinkt heel prettig. Bij babydump laten ze het ook met een balletje zien. Wat het 'gevaar' met de aerosleep is dat een kruik kan lekken.. Als je je er prettig bij voelt dan moet je het zeker gebruiken maar het kan dus zijn dat jouw kraamverzorgster er niet mee wil werken. Ik had de keus uit 3 maar ik heb gekeken wat er rondom Vlijmen zit dat zijn Natus, Vivent en nog eentje die zit op de Kruiskamp.. (zal voor jou een heel eind hetzelfde zijn) Op internet heb je heel wat uitzetlijsten die je kan gebruiken.. Ik heb in het begin ook heel veel gekocht en de laatste weken bijna niets meer.. Probeer je niet gek te maken, je hebt tijd zat! Heb de doos van babydump (nog) niet opgehaald, heb van meerdere mensen gehoord dat hij niet echt de moeite is dus ga er niet speciaal voor op en neer rijden. Mocht ik er zijn dan zal ik hem wel meenemen. De doos van de Etos heb ik wel, vooral veel informatie maar ook leuke spulletjes.. Mn zusje vertelde net dat de spulletjes van Neutral binnenkort 25 % korting zijn dus die zou alles voor me inslaan.. Ik weet niet of jij/ jullie dit willen gebruiken maar het wordt echt aangeraden omdat er 0 % parfum in zit.. (heb klein flesje haarlotion van zwitsal omdat ik het toch wel heerlijk vind ruiken) Als dat zo is dan zal ik je wel op de hoogte brengen zodra het in de aanbieding is.. Bij welke VK zit je trouwens? Vanmorgen had ie vrouw het over een vk en denk dat dat ie van jou is.. kus
uhm, tja ik kijk wel wat ik doe met aerosleep of niet.. duurt nog eventjes! mn vk heet loes cornelis. neutral kunnen alle kindjes toch tegen? vind zwitsal zo super lekker! echt een babyluchtje ik ga maandag naar de babydump, dus ga hem inleveren. eens kijken wat er in zit! maar heb jij die van de etos al? dacht dat je die met 7 mdn pas kreeg? liefs xx
Dat is inderdaad de vk waar zij het over had! Als je nog geen kraamzorg hebt gekozen dan zal zij je waarschijnlijk naar Natus sturen. (heb echt een super intake gehad!) Neutral is inderdaad geschikt voor alle baby'tjes. Ze had het er vanmorgen nog over dat ze de kindjes de eerste dagen alleen met water wassen. Heb toen gevraagd of Neutral slecht was maar ze was blij met die keuze, juis omdat het geen parfum bevat. (stop wel zwitsal in die vetkuif) Volgens mij ook vooral veel foldertjes, bekertje en tuttenlapje.. Die van de Etos heb ik denk al 2 weken thuis. Zit een ligadoosje is wat ik echt schattig vind, staat echt op; deze liga is van .... Heb je je al aangemeld voor de blije babydoos en die andere? Je krijgt dan een jaar lang het blad WIJ jonge ouders thuis.. kus
oke, nou dan zal ik inderdaad op dezelfde kv uitkomen volgens mij wel, heb ik via internet gedaan. heb jij Wij jonge ouders al wel binnen? ik nog niets... heb mn eigen aangemeld voor die van de etos en van prenatal.. ben wel benieuwt had vanmiddag in een keer soort van die ongi krampen.. hoort dat ofzo? ben er bang voor dat het fout ga.. let ontzettend op mn eten / sporten tillen etc.. en toch zo onzeker.. pff.. zal misschien wel normaal zijn? oooh ben weer die link kwijt van die spulletjes voor de date oeii oeii liefs xxx
Ik heb het blad al een paar keer ontvangen. Volgens mij duurt het 6 tot 8 weken voordat je het blad de 1e keer binnenkrijgt. Heb zelf geen ongi krampjes gehad maar je kunt er wel last van hebben.. Je buik is al bezig om overal ruimte te maken dus daar kun je die krampen van krijgen.. In principe kun je alles (nog) doen maar je moet goed naar je lichaam leren luisteren.. De eerste weken ging ik maar door en door maar op een gegeven moment heb ik echt aan de moeheid moeten toegeven.. Als ik merk dat ik rust nodig heb dan kan ik me daar nu bij neerleggen.. Mn nicht zit vanaf deze week (25 weken zwanger) thuis met bekkeninstabiliteit, ze mag tot aan de zwangerschap helemaal niks meer doen. Heb echt medelijden met haar 15/ 16 weken lang alleen maar op bed hangen .. Probeer vooral te genieten (heb makkelijk praten want ik was de eerste weken volgens mij de grootste stresskiep).. Maar zoals ze zeggen: Komt wel goed schatje .. Kis
haha inderdaad komt goed schatje " tja het zal wel wegzakken naar de echo, maar als je dan zo die verhalen lees, leeg vruchtzakje etc. brr.. oei oei bekkeninstabiliteit grr. dat lijkt me echt zo pijnlijk! en dan al die weken op bed.. pff. wat moet je daar nou doen! heb je je meisje nog voelen schoppen? en T ook? kkus
Ik begrijp je angst maar al te goed, was echt bang voor een mk.. Nog een weekje en dan zul jij een heel mooi hartje zien kloppen.. Ze kan echt helemaal niks meer, als ze heeft gedoucht is ze al helemaal op. (klop ff af dat ik nergens last van heb) Voel me meisje nu dagelijks kicken JOEHOEE! T. heeft maandag nog geprobeerd maar naar een uur had hij het opgegeven. Gister was ie aan het werk dus denk dat we vnv weer een poging doen .. XX
haha leuk!! jammer dat hij het dan opgeeft he? pff 22 wkn.. de tijd vliegt.. kan je sms nog herrinneren *lol* ik vind het zo gek, eind van het jaar benk gewoon mama hihi..